دانلود قسمت اول سریال گیسو، قسمت ۱ فصل دوم عاشقانه

سریال محبوب و پرطرفدار عاشقانه که در فصل اول بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود از امروز با پخش فصل دوم، بینندگان را سوپرایز کرد. فصل دوم عاشقانه تحت عنوان گیسو پخش شده است. لینک دانلود قسمت اول سریال گیسو به همراه قسمت ششم خوب بد جلف، قسمت سوم می خواهم زنده بمانم، قسمت ۱۲ سریال قورباغه و همچنین قسمت دهم ملکه گدایان در این متن قید شده است.

گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی ساخته و همینک آماده پخش شده است.

جهت دانلود قسمت اول ۱ و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی گیسو به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال گیسو

به گفته روابط عمومی سریال، گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

دانلود قسمت اول سریال گیسو، قسمت ۱ فصل دوم عاشقانه

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش یازدهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت ۱۲ قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت ۱۲ سریال قورباغه

در قسمت های قبلی قورباغه چه گذشت؟

قسمت ۱۱ قورباغه در جایی آغاز می شود که در پی ادامه ماجراهایی که منتهی به کشف کردن مواد مخدر با قدرت جادویی به وسیله نوری می شود، وی محل و انبار مواد ها را پس از تقسیم سهم هر فرد، ترک می کند و به دنبال این ماجرا، مکان را با مواد منفجره، آتش می زنند. پس از این ها نوری دومین استفاده خود را در سرقت از یک طلافروشی عملی می کند. در یکی از روزها وی به کمک آباد و سروش یک طلافروشی که برای کارشان مناسب باشد را زیر نظر کرده. بر روی کارت بانکی، مقداری از ماود مخصوص ریخته و به آن جا می رود. نوری چند شمش طلا به ارزش یک و نیم میلیارد تومان را از او خریداری کرده (بدون این که پولی پرداخت کند) و به او می گوید که محتوای ضبط شده دوربین ها را هم خالی کند! و این نخستین باری است که او با استفاده از مواد به دست آورده، توانسته که به پولی برسد. به این ترتیب این آغاز ثروت عظیمی است که بعده ها به چنگ می آورد. باقی داستان نیز قابل حدس است، نوری که به گفته رامین، زمانی حتی بند کفشش را هم نمی توانست ببندد همینک مشخص است که چگونه به این ثروت بادآورده و ویلای چند هزار متری و ماشین آخرین مدل و… رسیده است. همه به جشن و سرور می پردازند، در حالی که سروش و آباد هیچ چیز از واقعیت پشت پرده نمی دانند و گمان می کنند که نوری توانایی هیپنوتیزم دارد! در سکانس های بعدی به زمان حال باز می گردیم. رامین در یک قدمی عملی کردن نقشه اش است. سروش را که مسلح شده است با یک هفت تیر حاوی فشنگ های مشقی فریب داده و این تفنگ را به دستش می دهد. هر دو به ویلای نوری می روند. رامین محل به اتاق نوری می رود، سروش و نوری نیز سرگرم صحبت می شوند. سروش به شدت وی را به زیر آماج حملات خود قرار می دهد که چرا این همه سال آن ها را بازی داده است. وی همچنین ابراز می کند که اینک خواستار سهم خود از آن مواد است وگرنه او را خواهد کشت.

دانلود قسمت اول سریال گیسو، قسمت ۱ فصل دوم عاشقانه

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت نه هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت ۱۰ سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

جهت دانلود قسمت ۱۰ دهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دهم سریال ملکه گدایان

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟

سریال جذاب ملکه گدایان همچون روال ثابت همه قسمت های گذشته با یک سکانس از دهه شصت آغاز می شود: سکانس مراسم عقد لعیا و جلال در دفترخانه و گفتگوی لعیا و شبیر (شخصی که مسوول پیدا کردن نوزادان در دستگاه ملکه ست). مشخص می شود شبیر در آن زمان با لعیا همکاری داشته و با هم برای تصاحب و ربودن ثروت جلال دست به یکی کرده بودند و این همکاری کماکان و تا ۳۰ سال بعد نیز ادامه دارد. ولی هنوز مخاطب نمی تواند از حال و روز فعلی جلال، سرنخی داشته باشد و این همچنان علامت سوال است. در سکانس های بعدی آریا به دیدن افرا در مفت آباد رفته است، آریایی‌ که بابت دروغ های افرا ناراحت است و در نهایت با دلخوری از افرا جدا می‌شود. در همین حال نیز سهیل و البرز از دیدار با شبیر برگشته اند، البرز حیران از وضعیت آن همه نوزاد، به فکر لو دادن شبیر به پلیس هاست که در طول مسیر ماشین خراب می‌شود و کمی بعد نیز آریا سر می رسد. آریا خیلی نامحسوس سعی دارد که با البرز صحبت کند اما نمی تواند خیلی مشخص راجع به افرا چیزی بگوید. در سمت دیگر داستان لعیا و پارسا در آزمایشگاه مشغول گفتگو هستند، از بازی و برنامه ای که قرار است روی البرز پیدا کنند، از خاطرات گذشته که توسط لعیا بازگو می‌شود و کینه ای که هنوز ادامه دارد، از همه مهم تر استفاده از نبوغ البرز نابغه برای تولید مواد مخدر و نزدیک شدن هر چه بیشتر البرز و افرا به همدیگر به ریاست افرا به مفت آباد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492069