مجوز احداث شهرک صنعتی چرم‌سازی صادر شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: امکان صدور مجوز شهرک صنعتی خصوصی چرمسازی در سال آینده برای برخورداری از مشوق‌های دولتی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در جلسه ساماندهی شهرک چرم سازی که با حضور معاون عمرانی استانداری در سالن باغستان جهادکشاورزی قزوین برگزار شد گفت: این محدوده امروز به عنوان یک لکه صنعتی مطرح است اما ظرفیت آن را دارد تا به یک شهرک صنعتی بخش خصوصی تبدیل شده و از حمایت های دولتی برخوردار شود.

او بیان کرد: باید با ساماندهی این منطقه صنعتی بتوانیم از محل دریافت شارژ و عوارض برای تعیین وضعیت این شهرک اقدام کنیم.

خانپور تصریح کرد: چارچوب شهرک صنعتی بخش غیر دولتی باید مشخص شود و زمینه طرح موضوع در شورای طرح و برنامه ریزی هم مهیا شود تا مجوز لازم صادر شود.

او گفت: برای صدور مجوز احداث شهرک صنعتی خصوصی آمادگی داریم بستر لازم را مهیا کنیم.

46

خانپور بیان کرد: با بسترسازی لازم و تامین آب، برق و گاز امیدواریم در سال آینده مجوز شهرک صنعتی خصوصی در چرم سازی صادر شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: دغدغه هیئت مدیره شهرک چرم سازی ارائه خدمات  دستگاههای اجرایی است و امیدواریم بتوانیم با شکل گیری این شهرک از مزایای شهرک های دولتی از جمله ۷سال معافیت مالیاتی، اعتبارات تملک دارایی عمرانی و ملی هم برخورار شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =