نمایش های برگزیده چهارمین جشنواره "چتر زندگی" معرفی شدند

نمایش‌های برگزیده گروه انتخاب چهارمین جشنواره تئاتر چتر زندگی شامل ۲۲ اثر از ۱۵۴ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ گروه انتخاب این دوره جشنواره "سید حسین پیغمبری"، "سامان خلیلیان"  و "سیروس  همتی" پس از بازبینی ۱۵۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره،نمایش های منتخب که به صورت مجازی در این دوره از جشنواره اجرا خواهد شد را انتخاب کردند. گفتنی است نمایش های این دوره از جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار می‌شود .
گروه های راه یافته به جشنواره از سراسر کشور  شامل "زینب پاشا" به کارگردانی "مهدی صالحیار زاده" از شهر مرند از آذربایجان شرقی، "نگهبان آب" به کارگردانی "مهدی روزبهانی" از شهر ملایر استان همدان ."هشت روز بدون تماس تصویری" به کارگردانی "مهدی حبیبی" از شهر ملایر استان همدان و "کاروان نمایش" به کارگردانی "مرتضی اسدی" از کرمانشاه است.
از دیگر گروه ها هنری جشنواره می توان گروه های"کوئید ۱۸" به کارگردانی" امیرحسین انصافی" از تهران،"چیز میز" به کارگردانی "حسنا قبادی" از ایلام،  "جنگ آب ها"  به کارگردانی" احمد یوسلیانی" از فریدونشهر اصفهان،" تیرنامه" به کارگردانی "هادی کیانی" از اصفهان و" نبرد بام" به کارگردانی "مهدی ضیائیان پور" از تهران را نام برد.
"شاخها" به کارگردانی "حسین رحمتی" از رشت، "یخچال" به کارگردانی "سعید خیراللهی" از ایلام، "نان داغ کباب داغ" به کارگردانی مصطفی کولیوند از ایلام، "به خاطر یک مشت زباله" به کارگردانی "میثم سرآبادانی" از شهر تفرش استان مرکزی، "حکایت های سرسرکی" به کارگردانی  "افشین ناصری" از آذربایجان غربی " از دیگر آثار این جشنواره هستند.
"VAR"  به کارگردانی"مارال ایزدبخش" و "احمد صمیمی" از تهران ، "آلوده نکنیم" به کارگردانی" مهربان غلامیان" از شاهین شهر اصفهان، "خونه مادربزرگه" به کارگردانی "نورالله لک" از  اصفهان، " در باب مردلوژی" به کارگردانی" سیمین بهفر" از  تهران، "اوسا  هم چیز گرفت و رفت" به کارگردانی  "سید مهرداد کاووسی حسینی" از همدان، "مرغ دریایی" به کارگردانی" پویان عطایی" از اصفهان، "اگه تو بودی چه میکردی" به کارگردانی "حشمت الله زارعی" از اراک و "غنیمت" به کارگردانی "محمد یوسفی زاده" از مرند آذربایجان شرقی از دیگر آثار راه یافته هستند.
کارهای راه یافته به جشنواره از استان یزد،  "اینجا میدون  جنگه" به کارگردانی "مهدی مالکی" ،"گمشده در غبار" به کارگردانی" احسان دهقانی اشکذری"، "اساتیس کش" به کارگردانی "حامد عبداللهی"، "جبر و جار" به‌کارگردانی "زمان ارکمان" ،  "شکلات تلخ" به کارگردانی" مریم نیک آیین "، "استرداد" به کارگردانی "محمد پارسایی خواه" ،آقا کوئیت چرا ۲۰ نگرفتی" به کارگردانی "مجتبی لاله زاری " و "سعید خبیری"، "چتر زندگی"به کارگردانی مشترک "سیدرضا میرغفوزی" و" آمنه بنازاده "، "سکوت گرد"  به کارگردانی "علی زمانیان" ، "اجاره ای" به کارگردانی "مهدی حاتمی" و "ساعت هشت شب" به کارگردانی  "افسانه زمانیان"  هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =