.

در کنار ساحل زیبای اقیانوس هند، در یک محیط باغ استوایی زیبا،  هتل تاج بنتوتا (Taj Bentota Resort)  یک استراحتگاه پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است که می توانید بهترین و خاص ترین مهمان نوازی سریلانکایی را در آن جا ببینید. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل لابی مزین شده آن است که از ظرافت و تجمل مدرن برخوردار است. با غذاهای دریایی تازه در کنار اقیانوس یا بوفه های غنی در رستوران اصلی مهمانی بگیرید شک نداشته باشید هر انتخابی که می کنید انتخاب خوشمزه ای خواهد بود. هتل ۵ ستاره تاج بنتوتا سریلانکا با ۱۶۲ اتاق و ۴ رستوران، آبگرم کامل و استخر روباز از مهمانان پذیرایی می کند. شما مسافران تور سریلانکا هتل تاج بنتوتا را می توانید به عنوان اقامتگاه بی نظیر خود انتخاب نمایید.

انجام تست کرونا در هتل

تاج بنتوتا اکنون برای راحتی بیشتر شما تست PCR را ارائه می دهد. قبل از ورود به سادگی می توانید تست کووید ۱۹ انجام دهید.

هتل تاج بنتوتا لوکس ترین و زیباترین هتل سریلانکا

نمایی از هتل تاج بنتوتا

رستوران های هتل تاج بنتوتا

· The Palms: این رستوران صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

·  Sea View: این رستوران عالی که مشرف به اقیانوس است، فقط شام را سرو می کند.

·  Oriental Pavillion: این رستوران متخصص غذاهای چینی است و ناهار و شام را سرو می کند.  

· S.H.A.C.K :  رستورانی مدرن با معماری بی نظیر که ارائه دهنده غذاهای دریایی است و برای صرف شام می توانید از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در آنجا حضور داشته باشید

هتل تاج بنتوتا لوکس ترین و زیباترین هتل سریلانکا

مهمانی در رستوران پالم هتل تاج بنتوتا

امکانات هتل تاج بنتوتا سریلانکا

امکانات  این هتل شامل صندوق امانات و سرویس مبادله ارز است. دسترسی به اینترنت بی سیم در مکان های عمومی فراهم شده است. تعدادی فروشگاه از جمله فروشگاه برای خرید سوغاتی برای مهمانان فراهم شده است. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی دوست داشتنی است. میهمانانی که با ماشین وارد می شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات دیگر شامل خدمات نگهداری از کودکان (با پرداخت هزینه)، خدمات مراقبت از کودکان، اتاق، خشکشویی و آرایشگاه می باشد. مهمانان فعال می توانند از خدمات اجاره دوچرخه برای گشت و گذار در اطراف استفاده کنند.

بنتوتا امکانات بسیاری را برای خاص کردن اقامت شما در بنتوتا ارائه می دهد. از ویژگی های مهم این هتل می توان به سرویس ۲۴ ساعته اتاق، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، امنیت ۲۴ ساعته، خانه داری روزانه، فروشگاه برای خرید سوغاتی اشاره کرد.

تلویزیون LCD / صفحه پلاسما، قهوه فوری رایگان، چای رایگان، آینه، ترازو تنها برخی از امکاناتی است که می توانید در سراسر ملک پیدا کنید. هتل امکانات تفریحی فوق العاده ای مانند زمین بدمینتون، تخته دارت، اتاق یوگا، وان آبگرم، مرکز تناسب اندام را ارائه می دهد تا اقامت شما واقعاً فراموش نشدنی باشد. ترکیبی جذاب از خدمات حرفه ای و طیف گسترده ای از ویژگی ها را در توسط هتل تاج کشف کنید.

ü خدمات و امکانات این هتل در قالب all inclusive  به این شکل که امکانات تفریحی فوق العاده ای دارند و شما مسافران عزیز می توانید بدون گشت و گذار در شهر، در خود هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

فاصله هتل تاج بنتوتا ریزورت و اسپا تا جاذبه های گردشگری بنتوتا سریلانکا

· دریاچه بنتوتا ← ۰.۹ کیلومتر

· باغ لونوگانگا ←۳.۱ کیلومتر

· معبد کانده ویهارایا ← ۳.۷ کیلومتر

· کالوتارا بودیا ← ۱۹.۴ کیلومتر

فاصله هتل تاج بنتوتا ریزورت تا حمل نقل عمومی شهر

قطار ایستگاه راه آهن بنتوتا ← ۰.۷ کیلومتر

انواع اتاق های هتل تاج بنتوتا

اتاق های هتل تاج بنتوتا دارای معماری با سقف های کاشی کاری شده و چشم انداز به یک استخر بی انتهای هستند. ساحل، موج سواری و نسیم اقیانوس و استراحت در مکان های خصوصی برای نشستن که به باغ های سرسبز، نخل های تکان دهنده و اقیانوس هند مشرف هستند، لذت ببرید.

اتاق های این هتل به باغ های سرسبز و ساحل اقیانوس هند چشم اندازهای زیبایی دارند.

از انواع اتاق های آن می توان به اتاق های زیر اشاره کرد:

· Twin (۲ تخت یک نفره)

· Double (یک تخت دو نفره)

· Suite (سوئیت)

هتل تاج بنتوتا لوکس ترین و زیباترین هتل سریلانکا

اتاق روبه دریا هتل تاج بنتوتا

تفریح و سرگرمی در هتل تاج بنتوتا ریزورت و اسپا

تاج بنتوتا محل برگزاری هرگونه مهمانی نیز می باشد. آنها مکانهای داخلی دارند که ظرفیتهای آنها تا ۳۵۰ مهمان است همچنین فضاهای بسیار کوچک برای مهمانی های کم جمعیت و جمع و جور هم در نظر گرفته شده است.

هتل تاج بنتوتا لوکس ترین و زیباترین هتل سریلانکا

استراحت مقابل استخر و ساحل اختصاصی هتل تاج بنتوتا

تعداد اتاق های هتل تاج بنتوتا

هتل تاج بنتوتا دارای ۱۶۲ اتاق مدرن و اتاق نشیمن خصوصی است که چشم اندازهای زیبایی از باغ های سرسبز و آبهای آبی اقیانوس هند را ارائه می دهند. این اتاق دارای دسته های مختلفی برای انتخاب از هر کدام با چشم انداز متفاوت از دریا یا باغ است.

هتل تاج بنتوتا لوکس ترین و زیباترین هتل سریلانکا

امتیازات ثبت شده توسط کاربران سایت بوکینگ به هتل تاج بنتوتا

· خدمات و امکانات : ۸.۴

· تمیزی: ۸.۵

· راحتی: ۸.۵

· ارزش برای هزینه: ۷.۴

· موقعیت مکانی: ۹

· جمع موارد: ۸.۴

· اینترنت رایگان:۸.۴

سایر اطلاعات مورد نیاز هتل

+۹۴۳۴۵۵۵۵۵۵۵

خط تلفن

http://www.tajhotels.com

وبسایت

۴۶.۸ کیلومتر

فاصله تا نزدیکترین فرودگاه

۱۴:۰۰

زمان تحویل اتاق

۱۲:۰۰

زمان تخلیه اتاق

رزرو هتل تاج بنتوتا با تور سریلانکا الفبای سفر

اقامت در لوکس ترین هتل سریلانکا یا همان هتل تاج بنتوتا می تواند خاطرات بی نظیر سفرتان به این سرزمین زیبا در میان آب های اقیانوس هند تکمیل کند. اقامت در این هتل فقط یک پیشنهاد از سمت الفبای سفر به شما عزیزان نیست بلکه یک درخواست است با توجه به اینکه تمامی مسافرانی که با خرید پکیج تور سریلانکا این هتل لاکچری را انتخاب کردند به هیچ عنوان دوست نداشتند تا زمان سفر و اقامتشان در آن جا به پایان برسد. استراحت در ساحل اختصاصی اقیانوس هند، آرامش در باغ های سرسبز، صرف لذیذترین غذاهای بومی، دریایی و بین المللی و تجربه انواع تفریحات مخصوصا از نوع آبی ثانیه به ثانیه سفرتان را لذت بخش تر خواهد کرد.

ü گارانتی هتل تاج بنتوتا به صورت اختصاصی توسط الفبای سفر انجام می شود و همچنین الفبای سفر بهترین قیمت و خدمات را به شما تضمین میدهد.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی  الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

می توانید تور سریلانکا نوروز  را از الفبای سفر مجری مستقیم سفر به این سرزمین خریداری کنید و حتی امکان انجام تست کووید ۱۹ در هتل تاج بنتوتا ذکر شده نیز برایتان وجود دارد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492189