رزمندگان سایبری برای تبلیغ فرهنگ اسلامی در گیلان ساماندهی می‌شوند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: رزمندگان سایبری اسلام در گیلان برای تبلیغ فرهنگ اسلامی، دین و اخلاق در فضای مجازی ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین ازرشت :  حجت‌الاسلام سعید مهدوی  در نشست تشکیلاتی تبیین نقشه راه عملیات رزمندگان سایبری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: فضای مجازی میدان اصلی تهاجم فرهنگی  است و ما باید سریعاً در این میدان جنگ خود را آماده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن تحمل دیدن تصویر شهید سلیمانی در فضای مجازی حتی پس از شهادتش را هم نداشت گفت: ما باید به طور جدی برای رشد فرهنگ قرآنی و دینی فضای مجازی اقدام کنیم.

مهدوی با بیان اینکه باید در فضای مجازی جبهه مومنانه تشکیل شود عنوان داشت: این حوزه می‌طلبد که نهضت مواسات برای کمک به صدمه‌دیدگان دینی در فضای مجازی اقدام کند.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مشکل کنونی انتشار ویروس بی‌حیایی بخش در فضای مجازی بوده که روح خانواده را متزلزل می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: میدان جنگ رسانه‌ای نیازمند مراقبت و هوشیاری ویژه‌ای است و باید این موارد به خانواده‌ها آموزش  داده شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست تصریح کرد: یکی از موارد حائز اهمیت که باید در آن ورود کنیم روایت‌گری در فضای مجازی است.

 حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده با اشاره به اینکه روحانیون با عنوان رزمندگان سایبری اسلام با ما همکاری می‌کنند گفت: آموزش‌های مرتبط با فعالیت در فضای مجازی به رزمندگان سایبری ارائه می‌شود.

رضازاده ابراز داشت: در این راستا با مشارکت و استفاده از روحانیون استان گیلان و جوانان گروه‌هایی تشکیل شده و در فضای مجازی به تبلیغ دین، قرآن و فرهنگ اسلامی می‌پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: تاکنون ۱۵ روحانی در استان گیلان برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده و نیروهای خود را به ما معرفی کردند.

رضازاده با بیان اینکه این افراد در ۵ گروه سیاسی، خانواده، جبهه مقاومت، اخلاقی و رهبری ساماندهی می‌شوند افزود: برنامه‌های هر گروه مشخص شده و فعالیت‌ها بر اساس آن انجام می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =