استاندار گیلان: خیرین امنیت‌ساز بازوان توانمند نیروی انتظامی برای توسعه امنیت در جامعه هستند

استاندار گیلان گفت: خیرین امنیت‌ساز بازوان توانمند نیروی انتظامی برای توسعه و پایداری امنیت در جامعه هستند.

به گزارش خبرانلاین از رشت  :ارسلان زارع  در جلسه مجمع خیرین امنیت‌ساز استانی اظهار داشت: خیرین امنیت ساز با حمایت‌های معنوی و مادی خود، بروز آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و احساس آرامش و امنیت اجتماعی را توسعه می‌دهند.

 استاندار گیلان ابراز داشت: قطعاً اساس فعالیت‌ها، تلاش، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات پلیس  با درنظرگرفتن نظرات مردم و منافع عمومی آنان است.

 زارع خاطرنشان کرد: هر چه در راستای تأمین امنیت، حفظ و ثبات آن در جامعه گام‌های استواری بر داریم و با قدرت بیشتری حرکت کنیم می‌توانیم تهدیدات بیشتری را خنثی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای امنیت و احساس امنیت محقق شود آن جامعه می‌تواند به راحتی در راستای اهداف خود گام بردارد.

 رئیس شورای تامین استان گیلان با اشاره به نیازمندی گیلان به خیرین امنیت‌ساز گفت: برقرارکنندگان امنیت در گیلان می‌توانند با قاطعیت در مقابل هنجارشکنان که خلاف قانون و نظم عمومی حرکت می‌کنند بایستند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: در هر جامعه‌ای شرط پایداری و ثبات امنیت همکاری و مشارکت مردم با پلیس آن منطقه و ایجاد اعتماد مردم است.

استاندار گیلان عنوان داشت: ایجاد امنیت به فراهم آوردن زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند است که اهتمام همه سازمان‌های متولی امر را می‌طلبد.

رئیس شورای تأمین گیلان تصریح کرد: در فضای مجمع خیرین سلامت، مجمع خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین امنیت ساز عملاً از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری شده است.

 نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی دولت واگذاری امور به مردم و جلب همکاری و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف است. 

 استاندار گیلان ابراز داشت: ایجاد واحدهایی مانند مجموعه خیرین امنیت‌ساز علاوه بر افزایش و تقویت تعامل مردم و پلیس سبب افزایش اعتماد و جلب مشارکت مردمی می‌شود.

 وی افزود: این امر می‌تواند خدمات شایان خیرین امنیت ساز  در عرصه حمایت معنوی، نوسازی، آرامش عمومی و امنیت اجتماعی را به عنوان مجموعه‌ای در کنار نیروی انتظامی توسعه دهد.

زارع با بیان اینکه خیرین‌ امنیت‌ساز بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند بیان کرد: از اقدامات موثر در این حوزه می‌توان به ایجاد پروژه‌های خدمات‌رسانی و تامین بخشی از هزینه‌های جاری، توسعه فضاهای انتظامی و تأمین تجهیزات عمومی اشاره داشت.

 وی اظهار داشت: افرادی که دارای نهادها و سازمان‌ها بوده و در  رده‌ و مقام‌هایی هستند که می‌توانند در حوزه اقتصادی و فراهم آوردن زیرساخت‌های امنیتی کمک کنند، به میدان بیایند.

استاندار گیلان بیان کرد: امیدواریم انسجام و افزایش مشارکت مردم بتوانیم مانند همیشه استانی همراه با امنیت کامل داشته باشیم تا در سایه آن بتوانیم آبادانی و رشد استان گیلان را تضمین کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =