استاندار همدان: سرمایه‌گذاری سه‌ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در صنایع معدنی همدان

 استاندار همدان گفت: بیش از سه هزار میلیارد تومان برای احداث واحدهای صنعتی معدنی توسط بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری شده که بخشی از آنها در ماه های آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سیدسعید شاهرخی در جریان سفر به اسدآباد و بازدید از شرکت «کنسانتره کاسپین صنعت» این شهرستان، گفت: در حوزه فرآوری سنگهای معدنی پروژه های مهمی در حال اجراست که در ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی استان همدان بسیار اثرگذار است. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ نوع مواد معدنی از معادن استان استخراج می شود که در گذشته این مواد به صورت خام عرضه می‌شد که زیبنده این منطقه نبود.

استاندار همدان با اشاره به تدوین برنامه جهش تولید در استان افزود: بیش از هشت هزار میلیارد تومان پروژه در این راستا در حال اجرا است که ۶ هزار میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی و ۲ میلیارد تومان توسط دولت در حال انجام است.  

شاهرخی اضافه کرد: سیاست ما در استان حمایت از واحدهای تولیدی است و هیچ مشکلی در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم نداریم.

وی منطقه ویژه اقتصادی «جهان آباد» به وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار و برخوردار از زیرساخت‌های برق، آب و گاز را آماده سرمایه‌گذاری دانست و افزود: در شهرستان اسدآباد نیز، اراضی خوب و مطلوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که قابل توجه است.

استاندار همدان تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده واگذاری است و دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =