۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴

کشتی گیر طلایی وزن 74 کیلویی مازندران،حالا رئیس هیات تیراندازی بهشهر شده.

علی‌اصغر بذری قهرمان سابق  جهان بعداز خداحافظی از دایره طلایی،علاوه بر مرییگری در تیم استانش،مشغله جدیدی پیداکرده،آن هم با ریاست هیات تیراندازی استان مازندران. او که به خاطر مصدومیت از کشتی کناره گیری کرده،حالا علاوه بر زیر نظر گرفتن کشتی گیران نوجوان و جوان استانش،با تیراندازان شهرش هم سروکار دارد. بذری درباره سمت جدیدش هرچند اول آن را صد در صد نمی داند اما بالاخره دل به دریا می زند و می‌گوید: «صد در صد مشخص نیست(با خنده).تیراندازی بهشهر با این که تیراندازان خوبی مثل آرش طهماسبی دارد. تیراندازانی در حد تیم ملی اما هیات این شهر خیلی فعال نیست.از طرفی دوستی ام با رئیس هیات تیراندازی استان مازندران باعث شد تا او اصرار داشته باشد که من این سمت را قبول کنم.»

البته برای مربی کشتی جوانان مازندران محکمترین دلیل برای قبول ریاست هیات تیراندازی شهرش ،علاقه اش به این رشته است. خودش می گوید:«من علاقه زیادی زیادی به تیراندازی دارم تا حدی که همیشه می گفتم شاید کشتی را کنار بگذارم  وبروم تیراندازی.من همیشه تیراندازی را کنار کشتی داشته ام.همه این مساله را می دانند.حتی اوقات فراغتم در اردوی تیم ملی هم برای تمرین تیراندازی به باشگاه می رفتم.» او که تیراندازی اهداف پروازی کار می کند،یکی دو مقام استانی هم دارد.خودش می گوید:«من در ماده تراپ تیراندازی می کنم.حتی یکی دوبار هم در استان دوم و سوم هم شده ام.ممکن است با شرایط خوبی که دارم ،در انتخابی تیم ملی هم شرکت کنم.حتی خیلی ها هم معتقدند که من کارم خوب است و به من هم می گویند اگر جدی تر و بیشتر تمرین کنی،می توانی به تیم ملی هم برسی.با این حال خودم قول نمی دهم که حرفه ای کار کنم.»

برای بذری هنوز هم کشتی حرف اول را می زند:«برایم هنوز هم کشتی سرجایش است.اول کشتی بعد تیراندازی.به رئیس هیات تیراندازی استان هم گفته ام برایم کشتی اولویت دارد و کنار آن در تیراندازی فعالیت می کنم. او هم قبول کرد.»به نظر رئیس هیات تیراندازی بهشهر کارخیلی هم سخت نیست:«با این که شاید کار کمی سخت باشد اما فکر نمی کنم همزمانی فعالیت در کشتی و تیراندازی برای من مشکل ساز شود.»

40 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =