حمایت سفت و سخت مایلی کهن از حاج صفی/ او به اعتقاداتش رأی داد!

ایران ورزشی نوشت:سرمربی اسبق تیم ملی گفت: حاجی‌صفی به اعتقادش رأی داده. او یکی از بهترین بازیکنان ادوار تیم ملی است و هیچ اشکالی هم نداشت. حالا این اشتباه بوده که رفته با علی کریمی خوش و بش کرده و به او احترام گذاشته؟

در حالی که این روزها انتقاد از احسان حاج صفی به دلیل ماجراهای انتخابات فدراسیون فوتبال شدت گرفته، محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی از رای او و اعقتادات این بازی دفاع کرده است. بخش هایی از مصاحبه محمد مایلی کهن را بخوانید:

*من قبل از انتخابات هم نظرم را گفته بودم. اینکه از صمیم قلب می‌خواستم کریمی و مهدوی‌کیا رأی بیاورند اما واقعیت امر اینطوری نیست. البته صحبت‌های من مشخص است و اینطوری نیست که مثل برخی امروز یک چیزی بگویم فردا یک چیز دیگر. من می‌گویم نظرم از ابتدا این بچه‌ها بود و اینکه اینها انتخاب بشوند. حتی برخی گفتند اینها تجربه ندارند اما من می‌گویم همانطور که در فوتبال‌شان باهوش بودند طبعاً در مدیریت‌شان هم می‌توانند از این هوش‌شان استفاده کنند ضمن اینکه می‌توانستند از آدم‌هایی که تجربه این کار را دارند در جاهای مختلف استفاده کنند که عملاً نشد. واقعیت هم همین است. حالا بعد از انتخابات عنوان شده که همه چیز از قبل مشخص بوده. من خودم دو دفعه در انتخابات شرکت کردم و کاملاً رأیم مشخص بود که به چه کسی رأی دادم. طبعاً من هم در انتخابات شرکت می‌کردم رأیم مشخص بود.

*در همه انتخابات‌ لابی وجود دارد. خب من هم بعضاً تصور می‌کردم اینطوری نیست اما بعدها وقتی در یکی دو تا انتخابات شرکت کردم این مسأله را دیدم و از این قضیه ناراحت شدم. دوباره امسال دیدم که لابی کردن جزو اصول انتخابات است و چهار سال دیگر اگر فرضاً من شرکت کردم نیاز به لابی‌گری هست.

*شکست علی کریمی، شکست فوتبال نیست. در واقع باید به آقای کریمی خسته نباشید گفت و همانطور که عرض کردم اینها واقعیت‌هایی است که باید پذیرفت.

*احسان حاجی‌صفی به اعتقادش رأی داده. او یکی از بهترین بازیکنان ادوار تیم ملی است و هیچ اشکالی هم نداشت. حالا این اشتباه بوده که رفته با علی کریمی خوش و بش کرده و به او احترام گذاشته؟ یعنی نباید این کار را می‌کرد؟

*من شناختی از عزیزی خادم ندارم اما چهار سال پیش صلاحیت ایشان تأیید نشد و خیلی هم ناراحت بود. حالا آمده دیگر و باید منتظر آینده بود و نگاه کرد. الان ابتدای کار است. من آدمی بودم که در شروع انتخابات به صراحت گفتم علی کریمی و مهدوی‌کیا بیایند. خب نشدند. اما این دلیل نمی‌شود که مشکلی به وجود بیاوریم. الان آقای عزیزی خادم شده و آنهایی که می‌توانند باید کمکش کنند چون در واقع به فوتبال کشور کمک می‌کنند.

حمایت سفت و سخت مایلی کهن از حاج صفی/ او به اعتقاداتش رای داد!

* قبلا یک صحبت‌هایی درباره آقای رسول‌پناه کرده بودم. خداوکیلی تا الان نه تلفنی با ایشان حرف زده‌ام نه حضوری او را دیده‌ام اما فکر می‌کنم رسول‌پناه مظلوم واقع شد. بارها گفته‌ام اگر تیمی موفق می‌شود معنایش مشخص است و نتیجه یک کار گروهی است. اگر پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد به هر حال رسول‌پناه هم در آن نقش مهمی داشت و به نظرم مظلوم واقع شد.

 *از آن ویدئوها تا دلتان بخواهد می‌سازند و روی آنها نمی‌شود زیاد مانور کرد اما در مجموع عملکردش بد نبود. ببینید چند تا بازیکن گرفت که بیشترشان هم نفرات خوب و تأثیرگذاری بودند. من فکر می‌کنم نسبت به ایشان کم‌لطفی شد. اینکه ما اینطوری این آدم‌ها را کنار بزنیم خوب نیست. زمانی که رسول‌پناه رقم قرارداد را چند برابر افزایش می‌دهد خوب است اما بعدش کم می‌کند بد می‌شود. این کم لطفی است. الان هم الحمدالله چیزی که باعث موفقیت تیم پرسپولیس شده از کادر فنی‌اش گرفته تا باشگاه به این خاطر است که در قالب یک خانواده شکل گرفته‌اند و به خوبی از هم حمایت می‌کنند.

*به محمودخان فکری خسته نباشید می گویم. واقعاً دلم برای نحوه رفتنش سوخت... فکر می‌کنم ایشان اشتباهاتی هم داشت. مثلاً در هر بازی حتی وقتی برنده می‌شد به داوران کم‌لطفی می‌کرد که این کارش درست نبود. توقع من از محمود فکری بیشتر بود. امیدوارم این درس خوبی برایش باشد چون یقین دارم او برمی‌گردد و کار می‌کند. ما یک جایی خودمان هم اشتباه می‌کنیم اما نباید اشتباهات‌مان را گردن کسی بیندازیم.

*خوشحالم دوباره آقافرهادخان آمده. طبعاً مجیدی هم یک تجربه خوب دارد از زمانی که سرمربی امید و استقلال شد. او باید این تجارب را به کار بگیرد و از آنها استفاده کند اما طبعاً آن شخصیت لازم را برای این کار دارد. خب هواداران استقلال هم دوستش دارند و خودش هم یکی از بهترین‌های باشگاهش بوده. از آن طرف بین بازیکنان تیمش هم محبوب است. همه ما یکسری اشتباهات داشتیم و خواهیم داشت. طبعاً فرهاد یک مدت استراحت کرده و خیلی راحت می‌تواند به گذشته‌اش برگردد و ببیند چطور نتوانست موفق شود و باید از آنها درس بگیرد و نباید زود عصبی شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    13 3
    اول این که آقای مایلی کهن مدتی خبری ازش نبود برای افتادن سر زبونها این حرفها رو زده ؛ من خودم شخصابه شما مشکوکم آقای مایلی کهن ؛ دو این که ایشان باید به نمایندگی از تیم ملی فوتبال رای می داد نه شخص خودش و سوم این که به صورت ریاکارانه وانمود کرد به علی کریمی رای داده و حتی زیر پست سید جلال رو هم تایید کرد این اشکال داره؛
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    4 6
    جناب مایلی کهن شما و جادوگر و خداداد و برخی از هم باشگاهی های شما باعث کنار گذاشتن کارلوس کیروش از تیم ملی ایران شدید. در نتیجه یک مربی ورشکسته ائی به نام ویلموتس هدایت تیم ملی را در دست گرفت که نتیجه اش را دارید میبینید. اکثر مردم شماها را مسبب این وضع اسفبار فعلی تیم ملی میدانند. این چند تا رای هم که جادوگر به دست اوردن نتیجه همان اقدامات شما ها علیه کارلوس کیروش است. حاج صفی هم کاپیتن تیم ملی زمان کارلوس کیروش بود و رای اش را به فرد دیگری داد.
  • مرتضی مصباحی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    8 0
    احسن حاج اگه با معرفت بود سپاهانو ول نمیکرد بره تراکتور اونم واسه 350 میلیون پول بیشتر حیف چهار نفر مصدوم شدند تا این کاپیتان تیم ملی بشه
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    9 0
    نه دیگه حاجی، به اعتقادات خودش رای نداده، رای داده به لابی آجورلو! حرف ملت هم اینه دیگه اگر میخواهیم وضع فوتبال درست بشه نباید به لابی رای بدهیم.
  • NL ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    3 9
    دم احسان حاج صفی گرم . ناز شستش .