شهاب حسینی و عوارض و عواقب تزریق واکسن کرونا

شهاب حسینی هنگام واکسن زدن در آمریکا ماسکی به صورت داشت که حاشیه‌های بسیاری برای این بازیگر به ارمغان آورد و سبب شد او از اینستاگرام خداحافظی کند.

مهسا بهادری: زمانی که سیدشهاب‌الدین حسینی، به مرکز تزریق واکسن کرونا در آمریکا مراجعه کرد، هیچ وقت فکر نمی‌کرد انتشار دو عکس و فیلم از او، دردسرهای فراوانی را برایش به ارمغان می‌آورد. یک عکس او را با ماسکی با نشان گیاه ماری‌جوانا در صف نشان می‌داد و دیگری او را در حال تزریق واکسن فایزر یا مدرنا. همین تصاویر کافی بود که سیل انتقادات از این بازیگر سرشناس، فضای مجازی را پر کند و هم ماسک مسئله‌دارش و هم واکسن آمریکایی زدن او، به بحثی داغ تبدیل شود.

شهاب حسینی تلاش کرد با انتشار یک متن، درباره نحوه واکسن زدنش توضیح دهد؛ او تاکید کرد هیچ نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نداشته است و به اصرار یکی از دوستانش  در صف واکسن مازاد ایستاده و تنها ماسک موجود در خودرواش را هم به صورت زده که هیچ معنایی ندارد.

با این‌حال، حملات به شهاب حسینی کاهش پیدا نکرد و بسیاری از کاربران او را به دو رویی، بی‌اعتنایی به مردم کشورش، اتخاذ مواضع متضاد و متناقض سیاسی و اجتماعی و ... متهم کردند. این وضعیت چنان عرصه را بر این بازیگر تنگ کرد، که او تصمیم گرفت  از اینستاگرام خداحافظی کند.

همیشه در عین حالی که برخی از رفتارهای سلبریتی‌ها با انتقاداتی همراه است، موافقت‌هایی را هم با خود به همراه دارد، به طور مثال در تاریخ ۱۰ اسفند و فردای روزی که حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد، محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ، با انتشار عکسی از شهاب حسینی، پستی اینستاگرامی را در حمایت او منتشر کرد .

موافقان و مخالفان ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی، در خبرهای مربوط به این ماجرا در خبرآنلاین هم، دیدگاه‌ها و سخنان خود را مطرح کردند که بد نیست نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

شهاب حسینی حق دارد هر جا دوست دارد واکسن بزند

عده‌ای از کاربران خبرآنلاین معتقد بودند که او عین حقیقت را می‌گوید و ضرورتی ندارد که بخواهد دروغ بگوید، کاربری با نام حامد که خودش ساکن کالیفرنیا است درباره همین موضوع نوشت: «آقای حسینی کاملا درست گفتند. من در کالیفرنیا زندگی می‌کنم و در جریان هستم که داروخانه‌ها در روز یک تعداد محدود واکسن اضافی دارند که بدون نوبت و بدون اولویت در آخر وقت تزریق می‌کنند. تعداد تقریبا قابل توجهی از ایرانی‌ها در اینجا واکسن زدند بدون این‌که در اولویت باشند. بحث پارتی بازی و ... هم به هیچ عنوان مطرح نیست، چون اگر مازاد روزانه تزریق نشود، به علت محدودیت‌های خاص نگهداری باید دور ریخته شود. اگر به چند داروخانه آخر وقت سر بزنید، احتمالا با کمی شانس می‌توانید واکسن بزنید.»

کاربر دیگری با نام آرنیکا دادخواه که او هم ساکن آمریکا است، در تایید حرف‌های این بازیگر نوشت: «بله همین‌طور هست. من هم در ایالتی که آقای شهاب حسینی هستند، زندگی می‌کنم و مازاد واکسن داریم. برای کسانی که موضوع را نمی‌دانند و نظر می‌دهند خیلی متاسفم.»

ولی امیرعلی، در نگاهی متفاوت، واکسن زدن شهاب حسینی را یک امر شخصی دانست که نیازی نیست آن بازیگر، بابت آن توضیح دهد. او در این رابطه نوشت: «نمی‌دانم چرا شهاب حسینی باید جواب بدهد؟ اولا انسان تا زمانی که به هر شکلی به کسی یا چیزی آسیب نزند، نیازی ندارد به کسی جواب بدهد، ثانیا حق زحمت کشیدنش را دریافت کرده است، برای حفظ سلامتی خودش و اطرافیانش این کار را انجام داده است، مملکت‌مان این‌طوری شده است که کسانی که کارشان را درست انجام نمی‌دهند، پاسخگو نیستند هیچ، طلب‌کار هم هستند، کسانی که سرشان در زندگی خودشان است و کاری به کار کسی ندارند.»

کاربری با نام نیما هم درباره این موضوع نوشت: «به نظر من هر کسی هر کاری که می‌خواهد، می‌تواند انجام دهد، به قول بعضی‌ها عشقش می‌کشد. یک عده هم دنبال حاشیه هستند و می‌خواهند ارزش سوپر استار عزیزمان را پایین بیاورند. ایشان اصلا دوست دارد که خارج واکسن بزند به ما چه ربطی دارد؟»

شهاب حسینی و عوارض و عواقب تزریق واکسن کرونا
شهاب حسینی در صف انتظار و هنگام تزریق واکسن کرونا در آمریکا

مخالف دو رویی هستیم

اما عده دیگری از کاربران معتقد بودند، در این ماجرا، شهاب حسینی صداقت نداشته و دو رویی پیشه کرده است.

مخاطب بی‌نامی انتقاد کرد: «حداقل شهامت داشته باش بگو پول داده‌ام و لابی کرده‌ام و خارج از نوبت و غیرقانونی واکسن زده‌ام.»

کاربر دیگری هم درباره نحوه دسترسی این هنرمند به واکسن نوشت: «موضوعی با نام واکسن مازاد و غیره وجود ندارد. در آمریکا هنوز واکسیناسیون افراد پرخطر و کادر درمانی در حال انجام است و واکسیناسیون شهروندان عادی هنوز شروع نشده است.»

دنبال کننده‌ای با نام «یک بنده خدا» هم نوشت: «بیشترین مورد آزاردهنده در مورد سلبریتی‌ها، چرخش سریع و زیاد نظرات و افکارشان متناسب با منافع‌شان است. سوال مهمی که برای من به وجود آمد، این بود که از میان ۳۳۲ میلیون آمریکایی، یک یا دو نفر متقاضی دریافت واکسن نبودند که جا برای ایشان و رفیق‌شان در صف مازاد باز شده است؟»

کاربر بی‌نامی دیگری، در اعتراض به رفتار این بازیگر نوشت: «مشکل این است که این دوستان ... باید مطالبه‌گر خواسته‌های به حق مردم از جمله واکسیناسیون سریع عمومی باشند، نه این که به فکر خودشان باشند و گلیم خود را از آب بیرون بشکند.»

موافقان و مخالفان رفتن شهاب حسینی از اینستاگرام

ماجراها و حواشی واکسن زدن حسینی به قدری بالا گرفت که در فضای مجازی با هجمه‌های زیادی مواجه شد، همین موضوع باعث شد که حسینی از اینستاگرام خداحافظی کند، عده‌ای از کاربران خبرآنلاین پس از انتشار این خبر معتقد بودند، حسینی با رفتن از اینستاگرام نشان داد که این فضای مجازی، جایی برای افراد سطح پایین است، عده دیگری هم معتقد بودند، او از موقعیت و حرف‌هایی که علیه او زده می‌شد فرار کرد و همین موضوع نشان می‌دهد که او بسیار ترسو است. البته کاربرانی هم معتقد بودند که چرا همچین موضوعی باید حائز اهمیت باشد، یکی از کاربران با نام احمدی درباره این موضوع نوشت: «این ملت باهوش و با فرهنگ هیچ دغدغه دیگری به جز واکسن زدن شهاب در آمریکا ندارند؟»

دنبال کننده بی‌نام دیگری نوشت: «چرا واکسن زدن یک نفر باید آن‌قدر برای بعضی‌ها سخت باشد؟ هر کدام از ما در زندگی به دنبال بهترین‌ها هستیم، ایشان هم مثل ما هستند، چه اشکالی دارد که از این فرصت استفاده کرده است؟»

یکی از مخاطبان بی‌نام هم درباره عملکرد این مجری نوشت: «کلا حل شدن در سیستمی که دورویی را ترویج می‌دهد این عواقب را هم دارد، خصوصا که مردم به قدری بی‌سواد و بدون  بینش نیستند که ظاهر بین باشند.»

مهاجر هم نوشت: «آیا شهاب حسینی باید در مورد واکسن زدنش پاسخگو باشد و یا کسانی باید پاسخگو باشند که کفایت و لیاقت انجام واکسیناسیون در سطح کشور را ندارند؟»

کاربری با نام «ال ام» درباره جدایی این بازیگر از فضای مجازی نوشت: «بسیار عالی ای کاش همه ما با کناره گیری از فضای مجازی دنبال خلاقیت و آرامش باشیم و فضا برای یک عده انسان‌های از درون تهی که قصد خودنمایی در شبکه‌های مجازی دارند تنگ‌تر کنیم. من خودم تا به حال اینستاگرام را نداشتم و نصب هم نخواهم کرد چون آرامش فکری و ذهنی خودم را مدیون همین فکر صحیح هستم اینستاگرام تبدیل به محیط ناامنی شده است.»

عباس هم نوشت: «با دنیای مجاز خداحافظی نمی‌کنی، بلکه طاقت دیدن صداقت و حرف‌های درست را نداری و می‌خواهی مثل کبک سرت را داخل برف کنی و از درد دل هیچکس خبر نداشته باشی، همین.»

چاوشی یک چیز می‌داند که از حسینی حمایت می‌کند

با حمایت چاوشی از شهاب حسینی و انتشار خبرش در خبرآنلاین، بیشتر کامنت‌های منتشر شده زیر این مطلب، در حمایت از این خواننده و بازیگر بود و نظر منتقدان، فضای کم‌تری را اشغال کرد.

از جمله، کاربری با اشاره به این موضوع نوشت: «آقای خاص موسیقی ایران بی‌نظیرترین و بهترین خواننده ایران هستند، که از آقای شهاب حسینی به حق حمایت کردند. چون آقای شهاب حسینی هم جزو بازیگران بی بدیل و تکرارنشدنی ایران هستند. به نظر من هر کسی در هر جایگاهی یه زندگی خصوصی برای خودش دارد و ...»

یکی از مخاطبان ناشناس هم نوشت: «خب حتما محسن چاوشی رفیقش را از من و شما بیشتر می‌شناسد، حتما می‌داند، این همه توهین و تهمتی که به شهاب حسینی زده می‌شود،  واقعا به ناحق است و گرنه در این شرایط کسی بخواهد از شهاب حسینی دفاع کند، یعنی خیلی وجود و شجاعت دارد و خیلی به او فشار آمده و نتوانسته این همه بی‌احترامی را تحمل کند، واقعا هر جفت‌شان عالی هستند.»

کاربر دیگری نوشت: «چقدر با معرفت است، در زمانه‌ای که همه شهاب حسینی را قضاوت می‌کنند، محسن چاوشی از او حمایت می‌کند، هرجفتشان در حیطه کاریشان درجه یک و دوست داشتنی هستند.»

سجاد هم در تشویق رفتار چاوشی نوشت: «کار خوبی کرد از او دفاع کرد، رفیق به ایشان می‌گویند، با حمایت آقای چاوشی که آدم حسابی است با خودم گفتم شاید چاوشی یک چیزی می‌داند که ما نمی‌دانیم ،حتما رفیقش را بهتر از ما می‌شناسد، حتما شهاب حسینی را قبول دارد که از او حمایت می‌کند.»

سهراب هم تاکید کرد: «مشکل شهاب حسینی و محسن چاوشی نیست، مشکل عده‌ایی دمدمی مزاج و ساده هستند که هر کسی هر چیزی می‌گوید قبول می‌کنند. یکی را بت می‌کنیم که خودش هم در آن می‌ماند. نمی‌شود هیچ کسی را شناخت. »

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 109
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    چرا تنها ماسک موجود در ماشینش اینجوریه؟ که دلیل آورده! نصف حرفهای بعضی ها معلومه دروغه و مابقی آن هم چون دروغ ماندگار نیست خودش را لو میدهد
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 1
      ببخشید که برای زدن ماسک از شما اجازه نگرفت.چه قدر راحت قضاوت میکنید.چه قدر راحت تهمت میزتید.یک درصد فکر کنید که شاید حرفاش درست باشه.. شما از کسی که تو آمریکا زندگی میکنه بپرسید بهتون میگه که همچین واکسن های مازادی وجود دارن
    • CA ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      4 1
      پاسخ ساده عزیزم: به شما ربطی نداره!
    • ناشناس IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      3 1
      ببین دوست عزیز ،من خودم تو آمریکا زندگی نمیکنم ولی از یه بتده خدایی شنیدم که واقعا واکسن مازاد وجود داره ،ولی دیگه نحوه تزریقشو خبر ندارم
    • پارسا IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      2 0
      چقدر مایه تاسفه که اینقدر راحت دیگران رو قضاوت میکنیم
  • Ooo IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    به خدا منم اگه پولش را موقعیتش را داشتم میرفتم میزدم آخه چرا ما انقدر دیگران را قضاوت میکنیم
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 1
      خوب کاری کرده که رفته با پول کسی نرفته نتیجه زحمات و تلاش چندین سالش بوده دوست داشته بره آمریکا واکسن بزنه به کسی چه ربط داره ایرانیان متاسفانه دنبال حاشیه سازی هستن و میخوان همش حرف درست کنن بیخیال بشین بسه دیگه تا کی بهم توهین کنیم و زیر آب هم رو بزنیم
    • ال IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 0
      هیچ کس کسی رو قضاوت نکرده..خوب بزنه گناه که نکرده..ولی نباید به مردم دورغ بکه که ...واکسن امریکایی .عوارض داره....چرا واسه پول دارها عوارض نداره واسه ..بدبخت بیچاره ها عوارض داره
    • ناشناس IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      3 0
      در پاسخ به دوست عزیزی که گفته بود نباید به مردم دروغ بگه که واکسن عوارض داره ، اخه مگه شهاب حسینی گفته واکسن خطرناکه؟اون که اصلا از واکسن حرفی نزده، ای بابا
  • US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    یک دورو و فرصت طلب دیگر که نان رابه نرخ روز می خوره
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 0
      کسی که لزوما دینش و اسلام براش مهمه حکومتی نیست.مشکل ما مردم اینه که فکر میکنیم هر کی از اسلام و امام زمان صحبت میکنه حکومتیه که صد در صد این شکلی نیست.جشنواره سال پیش هم فقط از جوان های تازه کار دفاع کرد اصلا از حکومت دفاعی نکرد!
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 0
      مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    بحث اصلی واکسن زدن او نیست ، امثال شهاب از نوجوانی در تلویزیون بودند ، بدون استعدادی قابل توجه ،بتدریج از همین مسیر نشو و نما کردند و پولدار شدند و ... فرار به غرب .... دورویی تا چه اندازه ....
    • RO ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      3 0
      تو هم جنمشو داری برو. خوب کاری کرده.
    • ممد IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      3 0
      خیلیم بازیگر کسی که اسکار میگیره واقعا بازیگره نه هرتکی خیلی خیلی کارش درسته کارخوبیم کرده واکسن زده شما درد ت جای دیگس
    • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      3 0
      جایزه کن رو گرفتن کار هرکسی نیست دوست عزیز ، شهاب حسینی واقعا با استعداده ، چرا اینقدر بی انصافید آخه
  • مظلوم IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    ... منم اگرپولشوداشتم میرفتم امریکا بعدا مگرچیکارکرده دوست داشته بره اونجا واکسن بزنه آقای حسینی پرچم بالاس
    • هموطن IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      2 4
      واقعامخالف واکسن زدن شهاب حسینی نیستیم ولی دورو بودنش باعث نفرتش شده ایشون برای یک بار از ورود واکسن دفاع نکرد شهاب حسینی یعنی دوگانه سوز
    • هستی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      ایول داری
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دولیبریتی هایی که عشقشان آمریکاست و هر چی اونا بسازن با پول این مردم آدم میشن بعد...
    • من IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      حالا ی واکسن زده جنایت ک نکرده چرا از کاه کوه می سازیم دعا کنیم ب دست ما هم برسه
    • خانم IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      پس چرا توی حرفاشون میگن مرگ بر آمریکا فقط مرگ بر آمریکا مال ما مردمه
    • نا شناس IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      ایشون کار کردن فیلم ساختن پولش رو گرفتن شاید پولی که به دستشون میرسه مال مردم باشه ولی اون از کجا بفهمه اونایی که میگن چرا گیرین کارت گرفته اول برن برنده سیمرغ کن بشن بعد اگر بهشون ندادن بیان.......
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    به شما چه از جیب ملت گرفته و زده جان و مال خودش هست هر جا دوست داره میره و برای سلامتش فرصت ایجاد میکنه منم داشتم می رفتم کار از روی عقل و منطق و حق هم تفسیر داره تفسیر هاتون رو بگذارید واسه گرون شدن اینترنت اینکه چرا عرضه ندارن،واکسن بخرن با ملت بزنن،این همه انسان مثل چغندر فله فله دفن میشن سر سازگاری با دیگران داشته بان،سرشون تو کار خودشون باشه،تا دنیا باهامون مراوده و بده بستان داشته باشه بابا ما مرکز عالم نیستیم
  • غلام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    هر کسی هم جای ایشون بود واکسن رو میزد ما که توانش رو نداریم چرت میگیم
  • Niloo IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    پولشو داشته دوست داشته واکسن زده به شماهاچه مربوط مگه همین شماهایی که پست گزاشتین و متهمش کردین چجوری لباس میپوشین ایشون هم دوس داشته ماسک عکس ماری جوانا زده برین کارهای خودتونو درست کنین
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    این بنده خدا بدشانس است و اگرنه خیلی ها یواشکی رفتند و آمدند کسی هم نفهمید
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    چون چهره جهانی بود ازش عکس گرفتند برخی مدیر کل ها و سلبریتی ها آسه رفتند و آسه آمدند
  • ناشناس IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    اصلا این کار منطقی نیست که مردم را قضاوت کنیم هرکسی با اختیار به دنیا امده و هر جور که بخواد و موقعیتشو داشته باشه میتونه زندگی کنه متاسفانه روزگار بدی شده
  • ندا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    خوب کاری کرداقای حسینی دارندگی وبرازندگی منم داشتم میرفتم امریکا امپول میزدم کجای کارش ایراده حالا اگه رفته بودچین امپول زده بود اقای خوبی بود...والا
    • شهلا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      0 0
      آمپول نیس واکسنه
  • علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 1
    خوب اونی که پولداره میره خارج واکسن میزنه ماهم که نداریم بایدچندسال منتظره واکسن ایرانی باشیم تا اونموقع هم کرونا دیگه خودش محو شده
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    بحث ماسک و واکسن این اقا نیست، وقتی مردمی نباشی نتیجه اش همینه. مردمی بودن هزینه میخواد، ایشون بخاطر منافعش نتونست.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    والا اصلا مهم نیست اینچیزها برای مشتی بیسواد بیکار مهمه وگرنه نه شهاب نه چاووشی نظرشون فقط برای خودشون مهمه
  • افسون IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 1
    اینطور باشه مورفین نزنید به بیمارها گیاه ماری جوانا فکرکنم به گفته خودشون گیاه شاید برای اقای حسینی یک گیاه دوست داشتنی هست نه چیز دیگه بعد نمیدونم به حریم خصوصی دیگران چراانقدرسرک میکشن
  • دختر وطن IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    ای بابا هی اگه یه نذری تقسیم کردن دستمون باشه اول میدیم به آشناها اونای که مشناسیم دو برابر گوشت میریزم و یکی پارتی مون بشه و بگه بیا یه کار خوب با در آمد عالی سراغ دارم به قرآن اگه قبول نکنیم بعد نشستیم و این بدبخت رو قضاوت می کنیم دست برداریم تا کی خاله زنک بازی بسه
  • ناشناس BG ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    با توجه به اینکه ایشان یک هنرپیشه است میتوان نتیجه گرفت که بسیاری از گفتار و اعمال ایشان در واقع رل بازی کردن است
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    حکایت منتقدین حکایت گربه هستش که دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف،آخه اگه هر کدوم ازون مخالفین امکانش رو داشتن برای رفتن از ایران وقت رو تلف نمیکردن
  • Javad IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    عجب
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    3 1
    واقعا عجب آدمهای فضول دروبرمون هستش آخه به من چه به تو چه به هیچ کس ربطی ندارند واقعا تا این حد دخالت واقعا بی سوادی و بی فرهنگی هستش ی کم بزرگ بشید به زندگی خصوصی همدیگر احترام بگذاریم تا آرامش داشته باشیم اگه آنقدر قشنگ از روحانی سوال جواب میکردیم الان سر سفره هامون ی لقمه نون بود سرمون وقتی توی زندگی یکی دیگه باشه وقتی نمی‌مونه مشکلات معیشتی خودمون و زندگیمونو حل کنیم امسال روحانی خون مردمو توی شیشه کردن یک نفر ازش علتش رو نپرسید واقعا شگفتانه است
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    4 0
    چراماایرانیهاعادت کردیم بجای سوال وجواب ازسواستفاده کنندگان اقتصادی، دولتی و... که خون مردم روتوی شیشه کردن افرادی روزیرسوال ببریم ومحکوم کنیم که بازحمت وتلاش خودش به یه جایی رسیده؟؟ احتمالادلیل اینه که زورمون به اولیهانمیرسه دومیهارومتهم ومحکوم میکنیم غیراینه؟؟ اقاگیریم به فرض مهال شهاب حسینی بقول بعضیهاواسه واکسن رفته یاماسک دیگه ای داشته ولی اینوزده، این موضوع چه ربطی به ماهاداره، یعنی اگه باپول زحمت کشیدخودش هم رفته بازهم شماناراحتید؟؟ یعنی نبایدواکسن بزنه ومثل اکثربازیگرهاوفوتبالیستهاومردم عادی دیگه ای که جان خودشون روازدست دادن اونم جون بده تابگیم اره این خوبه؟؟ اقاخوشحال باشیدیه ادم محبوب که ریالی ازحق من وشماوملت نخورده رفته واکسن زده اگه خیلی اهل عدالت خواهی هستیم بایدجلوی اونایی روبگیریم که میلیاردمیلیاردحق ملت ومردم روخوردن ومیخورن وفقط ماهاروبازیچه خودشون کردن
  • ناهید IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 3
    بنظرمن امثال اینا رو نباید دیگه به کشور راه داد. باید همون آمریکا بمونن و حق ندارن بیان ایران کاسبی کنن پول و ارز کشور رو ببرن اونجا خرج کنن. اونجا کسی تُف کف دست اینا نمیندازه.اینا اینجا از بغل مردم و دولت شدن سلبریتی و ثروتمند‌.
  • جلیل IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 1
    بخدا علکی علکی آدام بزرگش کردید چه ِِِِِِِِِ...ِِِِِواکسن بزنه یانزنه برای که مهمه بابا بفکر ملت باشید جونا دارن پرپر میشن ازاین کرونا شما گیر دادید به این اصلا باشه یانباشه توی ایران باشه یا نباشه اینقدر مسله را بزرگ کردید اینگار رئیس جمهوره بابا جمعش کنید
  • ارام PL ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    واقعا دعدغه یه عده مردم بیکار فقط انتقاد هستش،واکسن زده خوب کاری کرده مث ما منتظر معجزه باشه خوبه؟
  • نغمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    انسان ها آزادند هرطور و هرجا که دلشون بخواد زندگی کنند . آقای شهاب حسینی ، بازیگر توانمند و با استعدادی هستند که کارهای زیبایی از ایشون دیدیم . به هر دلیلی که این کار رو انجام داده ، به خودش مربوطه . به جای امر رو نهی کردن و ایراد گرفتن از آدمها ، کلاه خودتون و سفت نگه دارید که باد نبره . آقای شهاب حسینی عزیز همچنان دوستت داریم.
  • علی کرج IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 3
    موضوع اصلی دوگانگی شخصیتی ایشون در رسانه و پشت رسانه ست، آقای حسینی نگفتن که توی این شرایط اسفبار اقتصادی که مردم برای ملزومات زندگی محتج هستن چه برسد به سفر شهرستان و معتقدن که تحریم آمریکا باعث اون شده تشریف میبره کشور دشمن و واکسن میزنه ، و برای درمان بیماریها و رفع مشکلات مردم فرستادن صلوات رو تجویز میکنن و خودشان هم گفتن با همین راه تمام مشکلاتم رو حل میکنم ،ایشان حتی نه تنها واکسن داخلی رو قبول ندارن و داوطلب نشدن که واکسن های وارداتی رو که قراره مردم تزریق کنن هم قبول نداشتن و دقیقا رفتن واکسنی رو تزریق کردن که از طرف مسئولین وارداتش ممنوع شد ،
  • امیر IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    به نظرمن چون مردم شهاب حسینی دوست دارند وجزهنرمندان محبوب هست ومردم اونو از خودشون میدونستن با شنیدن این خبر انقد شوکه شدن وگرنه اگه بازیگر یا هنرمند دیگه ای بود که محبوبیت زیادی نداشت .برای مردم هم کار او بی اهمیت بود
  • سحر IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    به ما چه که حسینی کجا واکسن زده منم حونمو دوست دارم واکسن هم میزنم حالا شماها چرا حسادت میکنی عرضه داری برو بزن و میتونی برو معروف شو‌ وگرنه حق نداری قضاوت کنی
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    یه هنر پیشه که کارش ایجاد میکنه واکسن زده چقدر برعلیه او سروصدا میکنید ولی تمام مسئولین خود وخانواده اشان واکسن امریکایی زدندن کسی صداش درنمیاد
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 3
    اصلا بازیگری که به وطنش عشق بورزد در آمریکا چه کار دارد؟ تحصیل می کند؟ برای سود رساندن به مردم کشورش به آنحا رفته؟ معلوم است که برای عشق و حال رفته و ارزش این همه زیر زره بین قرار گرفتن را ندارد. خیلی ها که این جور آدم ها را دنبال می کنند یا بیکارند، یا مثل خود او هستند و یا احمقند
  • مجید IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    برا حفظ جایگاه و موقعیتش شاید ایران که هست شعار مرگ بر امریکا هم بگه!!!! ولی درونش چیزه دیگه ای هست.
  • سروش IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    بهتره آدم حداقل با خودش رو راست باشه و بعد از اون به خودش اجازه بده که انتقاد کنه یا نه، آقای شهاب موقعیتش داشت بره اونجا وواکسن بزنه و این کارو کرد هر کس دیگه ای هم بتونه بره این کار رو میکنه، دروغه آدم بگه انجام نمیدم و درعوض هر روز جونش در خطر باشه، آدم وقتی راهی برای نجانش باشه انجام میده حالا این راه ایران باشه یا هر جای دیگه که جان شیرین خوش است.
  • رها IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 1
    مردم هم یک چیز می دانند که انتقاد نی کنند !!
  • رحمن IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    مگر آقای شهاب حسینی کلیدی نشان داده بود که حالا باید پاسخگو باشد ما چرا اینقدر آزار دهنده میشویم حیات ایشان مربوط به شخص خودش است زندگی فردی اشخاص محترم است حالا یک واکسنی زده انشالله که عوارض نداشته باشد خیر خواه همدیگر باشیم
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    باسلام به نظر من ذره ای از ارزشهای بازیگر بااخلاق کشورمان "آقای حسینی"کم نشده وایشان انسانی شایسته احترام هستند
  • حلما IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    مگه چیکار کرده خب پولداره میزنه
  • NL ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    همین که بی نامها یا افراد فیک پشت سرش حرف میزنن یعنی حق با سیده
  • ناشناس IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 2
    کلا این مردم فضولا به همه چی کار دارن الان مشکل ما اینهکه شهاب حسینی با بقیه مردم چکار مبکنن؟ خجالت اوره بخدا شرم کنیدهمینکارارو کردین نکبتی ازسرو کولمون بالا میره
  • س.ر IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    یاد بگیریم که دست از قضاوت دیگران برداریم، تنها کسی که از نیت قلبی انسانها خبر دارد ،خداوند است و بدانیم که قضاوت نادرست ما گناه است و کارما منفی دارد
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    مردم شیر شدن،همه اقا زاده ها با پول بیت المال واکسن اصل زدن،حسینی با پول خودش زده ،به شما چه
  • سلام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    اگه من هم داشتم میذدم
  • نسل سوخته IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 1
    بحث واکسن زدن یا نزدن شهاب نیست. هر که پولش بیش بامش بیشتر. صحبت اصلی سر اینه که این حضرات میان تو تلوزیون چنان وطن وطن ومیهنم میهنم میکنن میگن همه دنیا بده فقط اینجا خوبه اونوقت خودشون اونجاها زندگی میکنن واز مواهب اونجا بهره میبرن دقیقا عین رامبد جوان وفرزندان بسیاری از مسوولان ایرانی بقیه مردمو به صبر ومقاومت تشویق میکنن ولی خودشون وخانوادشون.....
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    اخه به تو چه .فضولی خانم نویسنده.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 1
    کارخوبی واکسن زده حالا این وسط کسانی که دارن ازاو نقد میکنن اگه جای ایشون بودند خیلی کارهای بدتر میکردند بنده خدااین قدر تحت فشار نگذارین از سال ۷۷داره زحمت میکشه سختی هم زیاد کشیده الان داره استفاده اش و میبره نوش جونش
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    اقا به شماچه
  • رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 2
    درود اقای حسینی . کارت بیسته
  • حسین US ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 4
    دووجهی بودن تا چه اندازه؟؟
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    تنگ نظری خوب نیست
  • نازی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    بنطر من حقش بوده و انتخابش که بره و اونجا واکسن بزنه و به کسی ربطی نداره و اونایی هم که نشستن و انتقاد می کنن که چرا رفته اینا خودشونم تو این موقعیت بودن هم می رفتن و الان الکی فاز برداشتن که چرا شهاب رفته واکسن زده و... رفته که رفته بخودش مربوطه نباید از از فضای مجازی بخاطر 4 تا آدم بی سواد از خودراضی خداحافظی می کرد. ما همچنان دوستش داریم و بهترین بازیگر ایرانه و امیدواریم موفق باشه
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 1
    خاص موسیقی ایران بی‌نظیرترین و بهترین خواننده ایران هستند!!!!! چاووشي خودش فقط با دستگاه مي خونه و سفارشي است بعد بهش مي گي بهترين خواننده! به روباه مي گن شاهدت كيه ميگه دمم!
  • مجید محاوی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    یک هنرمند و ورزش کار..... حق دارد به هر سبک زندگی کند بزار راحت باشند دخالت در امور شخصی دیگران عيب تست و گناه.....
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    آخه انسان باید انصاف داشته باشه کدوم یکی از منتقدین اگر واکسن در دسترسشون باشه اینکار رو انجام نمیدن؟؟ودیگه اینکه گیریم واکسن نمیزد ،مگه تو ایران واکسنی وجود داره که بخواد رو کشورش حساب کنه اون کار درستی کرده ،وای به حال ما که از واکسن محرومیم و دسته دسته به سوی مرگ میریم حساب بکنین تمام کشورهای همسایه میلیونی واکسن زدن ولی کشور ما سی هزار تا واکسن آورده که معلوم نیست به کیا تزریق شده اگه واقعا فکر مردم باشن باید مثلا از کره بخوان که مقداری از طلب ایران رو مستقیما به سازنده واکسن پرداخت کنه تا ایران به واکسن دسترسی پیدا کنه ولی......
  • صاحب نظر IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    تو این مملکت فقط پول و رابطه حرف میزنن. چیزی که از خیلی از افراد که اون بالا بالا هستن دیدم. دو رویی هم که دیگه تو خون هممون هست . در واقع این بنده خدا یه نمونه از خود ماست که وقتی فرصتش پیش اومده خودشو نشون داده. همه ما به نوعی اینطوری هستیم. مگه نه! یکم فکر کنین یادتون میاد!
  • US ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا شکر فقط واکسن زده این همه حاشیه وحمله ،خوبه که اختلاصی نکرده یا عکسی با کسی نگرفته اونجا ، واکسن فایزر هم شده سیاسی ،اگه زده عوارضی هم داشته باشه خودش خواسته شما نمی‌خواد نگران باشی شیرت خشک میشه.
  • نا شناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    کسانی که مخالفت میکنید یکم منطق داشته باشید شما اگر خودتون در امریکا بودید واکسن نمیزدید بعدش به ماسک اون بدبخت چی کار دارید هرکدوم از شما در امریکا بودید نیزدید ایشون هم سی سال کار کرده زحمت کشیده گرفتاری های خودش رو داشته برنده بهترین بازیگر جشنواره کن شده بهش گیرین کارت دادن کار خیلی راحتی تیست منطقی فکر کنید مردم
  • شجاع الدین IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 1
    دیدی چه خاکی به سرمون شد ،آقا شهاب رفت .دیگه چیزی از یتیم‌ها کم نداریم
  • نگین IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    آخه واکسن زدن شهاب حسینی به ما چه ربطی داره.مگه خودتون اگه جای شهاب بودین واکسن نمی‌زنیم چرا آنقدر مردم رو قضاوت میکنید آخه چرا با قضاوت کردن تون دل انسان هارو میشکونید یعنی نظر شما اگه تو دلتون میموند و کسی رو ناراحت نمی کرد چی میشد آخه کلا من متوجه این کار تون نمیشم. قضاوت کردن دل انسان هارو میرنجونه دیگه شما هر فکری که میخواهید بکنید بکنید . دل شکستن کار خوبی نیست
  • Sahar IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    مردم ما به جای به فکر خودشون بودم پوزشون همیشه تو زندگیه اینو اون بوده...دیگه عادت کردن به قضاوت کردن بقیه آخه یکی نیست بگه به شما چه مال شما رو زده یا حق شما رو خورده رفته اونور شما برین یه نگاه به خودتون و دورو برتون بندازین...
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    اگر من بودم کشور خودم رو ول نمیکردم برم آمریکا
  • الهام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    قانون فراربرای همین وقتهاست
  • ابوالفضل IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 1
    آقای شهاب حسینی حق داره زندگی شخصی آقای حسینی به کسی ربطی نداره
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    اوووه بنده خدا چکارش دارید بیکارا زندگی خودش
  • للب IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    خوش به حالش، ما هم باید صبر کنیم تا ببینیم آقایون چه تصمیمی برامون میگیرن
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    چرا همین ترکیه هنرپیشه هاش که خیلی هم از هنرپیشه های ایرانی بیشتر شهرت دارن نمیرن آمریکا زندگی کنن یا اونجا واکسن بزنن؟ چرا فقط هنرپیشه های ما اینجورن؟
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    دوست داره بزنه به ما چه ربطی داره
  • رضا US ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 0
    میخواهی قضاوتم کنی کفش هایم را بپوش راهم را قدم بزن دردهایم را بکش سال هایم را بگذران بعد قضاوت کن.
  • O IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    حرف خیلیا زدن واکسن نیس مشکل اینجا هس که دورویی و......این عاقایوووووون ادم رو عصبانی میکنه واااااای از دورویی
  • دروغ می گه IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 1
    خواهر من آمریکاست دو مرتبه با نامه پزشک رفته براش نزدن ( هم خصوصی هم دولتی ) گفتن سهمیه بندیه فعلا سالمندان و کادر پزشکی و الویت ها و .... از متن : به اصرار یکی از دوستانش در صف واکسن مازاد ایستاده
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    عده از شما احساسی حرف میزنید بهتره یکم با منطق باشیم همه سیلیبریتی ها یکجورن و فقط به فکر خودشونن در صورتی که مردم اون ها رو به اوج رسوندن شما به جای حمایت کردن به فکر خودتوت باشید همه سلبریتی ها فقط به فکر جون و پولن
  • محسن IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    19 5
    بحث رو پیچیدش نکنین تمام حرف مخالفان تضاد در رفتار و گفتار شهاب حسینی و ریاکار بودن اونه که به حق هم هست. کسی که از انقلاب و نظام و دشمنی امریکا با ایران داد سخن میگه اما خودش با امکاناتی که از صدقه سری مردم ایران نصیبش میشه مخفیانه به همون کشوری میره تا هم صفایی کنه هم واکسن بزنه.. قضیه رو فقط به واکسن تقلیل ندید.. مهم ریاکاری این ادمه که آنچه را در رابطه با امریکا و دشمنان ایران ازش صحبت میکنه فقط تظاهری برای فریب افکار عمومی و نردبانی برای ترقی اقتصادی خودشه نون به نرخ روز اما در باطن اعتقادی به ارزشهای سیاسی دینی مملکت ما نداره و تنها برای هموار کردن مسیر اقتصادی خودش و فریب مردم از انقلاب و اسلام دم میزنه.. اینهاست که مردم رو از موجودات دورو و ریاکاری مث ایشون بیزار میکنه حالا میخواد چاووشی حمایتش کنه یا نکنه... مگه ملاک و معیار سالم بودن این شخص نظر چاووشی هست؟ ..... مسخره اس، ....
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      باهاش بد حرف نزنید قهر میکنه میره . سرمایه ملیست
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 11
    اونهایی که اعتراض می کنید خدایی اگر برای شما امکانش فراهم می شد واکسن نمی زدید. اندکی تفکر
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 17
    هر کی جای او بود اینکار را میکرد. این عجیب نیست که یکنفر برای سلامت خود دست به هر کاری بزند. در ضمن آن طرح روی ماسک در همبن تهران علنی بفروش میرسد. زیر سیگار. کلاه. جاسوئیچی. تیشرت و.... تا دلتان بخواهد وجود دارد. بس کنید یا از سارا و نیکا تیتر میزنید یا خبرهای درجه 3
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    11 1
    شاید واکسن زدن ایشون مهم نباشد ولی وقتی الگوی فلان جوان روستایی یا شهری بی بضاعت باشی واکسن زدن تو در غرب که هیچ در مملکت خودت هم فرق دارد ای کاش شهیدان شیمیایی ما بودند تا نگاه به واکسن زدن را برای الگو شدن نشانمون میدادند
  • فریمانه IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 24
    به نظر من چیزی که خارجی‌ها اونم آمریکا ساخته باشه عوارض نداشته باشه خیلی باعث تعجب است
  • مهدوی KR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    8 17
    سلام نمی دانم تا چه زمانی باید به زندگی دیگران سرک بکشیم کار خوبی کرده حداقل با خودش بیماری نیاورده واقعا یگه کافیه
  • مهسا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    9 17
    در این مواقع از مهران مدیری خوشم میاد که هیچ وقت به حواشی که براش درست میشه جواب نمیده و کار خودشو می‌کنه شهاب نباید پاسخ می داد.
  • ارغوان IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 21
    یعنی ازبعضی مردم ما بیکار تر هم وجود داره !بابا کم تو زندگی مردم سرک بکشین بشین به فکر چاره برا حال و روز خودتون باشین
  • الی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    رسانه ها از مردم بیکارترن .... اینجوری مردم رو سرگرم میکنن تا بدبختی های خودشون یادشون بره ... سلامتی مردم ایران که جز خدا هیچکس رو ندارن آهی بکش .
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    آقای حسینی کار خیلی خوبی کردی که زدی گوشت بدهکار این چرند یات نباشه تو کاربدی که نکردی
  • FR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    قبل همه چیز باید بگم تو کشور ما پول و قدرت به جای انسانیت آمد و همین باعث میشه ما بخواهیم دیگران رو قضاوت کنیم سوال رو باید از خودمون بپرسیم آیا ما هم به جای آقای حسینی بودیم آیا این کار رو می کردیم؟
  • منتقد منصف IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 0
    وفتی میتونه از امکاناتش استفاده کنه چرا که نه منتها انتقاد به رفتار دوگانه بعضی از سلبریتی هاست که مردمو به خویشتن داری تشویق میکنند ولی خودشون جور دیگه ای زندگی میکنند عزیزای هنرمند اگه نمیتونید با مردم باشید لال که میتونید بشید و کسی رو موعظه نکنید
  • هادی CA ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 0
    درسته همه حق‌ دارن واکسن بزنن، آمریکا برن و... از خودتون بپرسید ملت چرا به شهاب حسینی گیر میدن؟ اینهمه بازیگرای خانم در خارج بی حجاب هستن چرا ملت به آزاده نامداری گیر میدن؟ بچه ی خیلی سلبریتی ها خارج به دنیا میاد چرا ملت به رامبد جوان گیر میدن؟ دلیلش اینه که این امثال این سلبریتی ها روبروی کردم یه حرفی میزنن در حالی که اعتقادی بهش ندارن. از اینستراگرام و این خبرهای زرد متنفرم ولی مردم احمق نیستن.
  • کاوه IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 1
    شهاب حسینی را در آب نمک خوابانده اند برای حمایت از نامزد آمریکایی در انتخابات ۱۴۰۰
  • US ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 1
    چاپ كه نميكنيد. لا اقل ميتونيد نظرات رو سانسور شده چاپ كنيد تا خيالمون تخت باشه كه داريم ازادى رو نصف و نيمه تجربه ميكنيم. الكى
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 1
    بحث واکسن وآزادی هرشخص برای هرکاری که دلش خواست بکند نیست بحث دورویی هست وآیا ایشان دوروهستند یانه هم خدابهتر می داند اما مردم ازبسکه دورویی دیده اند به اشکال مختلف دیگر اگر کسی قسم هم بخورد من دورو ودروغ گو نیستم دیر باور می کنند خیلی از کسانیکه اختلاسهای کلان کردند ویا محاکمه شدند یا فرار کردند لباس دورویی برتن داشتند وضربه بزرگی به صداقت وراستگویی زدند ومی زنند.
  • سپنتا IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 0
    به نظر من کارش درست بود هر انسانی میره بهترین و مطمئن ترین واکسن یعنی فایزر رو میزنه دوما آمریکا همه ی مردمش واکسینه شدن و روزانه واکسن مازاد ( اونم فایزر نه روسی ) به مردم به طور رایگان پخش میکنه در ضمن مقامات اونجا هم باید مثل مردم عادی در صف باشن
  • ناشناس IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    2 0
    چرا حق انتخاب قایل نمیشید برای دیگران ، خب شهاب حسینی دوس داشته واکسن فایزر بزنه رفته زده ، نه پول منو خورده نه پول شما ها رو ، چرا فکر میکنید کسی که به خدا و اسلام اعتقاد داره حتما از حکومت حمایت میکنه ، شهاب حسینی پارسال تو جشنواره فجر اومد گفت اینکه مابیایم جشنواره رو تحریم کنیم راه حل نیست ، کجا گفت نرید واکسن بزنید؟ اصلا هیچ اظهار نظری در مورد واکسن نکرد ، مثل بعضیا هم برای سیاه نمایی جیغ و داد نکرد ، دلش خواست از امکاناتش استفاده کنه رفت واکسن زد ، نوش جونش، به ما چه اخه
  • همایون IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    1 0
    یکم انصافم خوب چیزیه ، هر وقت جای کسی بودید اون موقع بیاید قضاوت کنید ، هر وقت جای شهاب حسینی بودید و واکسن نزدید اون موقع بیاید اظهار نظر کنید