واکنش نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به رای جنجالی حاج صفی

مهر نوشت: مصطفی آجورلو یکی از گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به رای احسان حاج صفی افتخار می‌کنم و از کسانی هم که به بنده کم لطفی کردند، گلایه ای ندارم.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند برگزار و در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

مصطفی آجورلو، علی کریمی و کیومرث هاشمی دیگر گزینه‌های ریاست فدراسیون بودند. کریمی و آجورلو در دور اول انتخابات به دلیل کم بودن آرایشان نسبت به دو گزینه دیگر، کنار رفتند.

اما نکته‌ای که بعد از انتخابات سر و صدای زیادی به پا کرد، رای احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به آجورلو بود. برگه رای حاج صفی بعد از ورود به صندوق رای، باز شد و شکار عکاسان نشان می‌داد که وی نام آجورلو را روی برگه نوشته است.

مصطفی آجورلو بعد از گذشت چند روز از انتخابات، با انتشار پیامی به این موضوع هم اشاره کرد.

وی گفت: «به رای تمام اعضای محترم مجمع که به کاندیداهای خود رای داده‌اند احترام می‌گذارم. قدردان ۱۸ رای بزرگوارانه‌ای هستم که بنده را لایق دانستند و به رای فوتبالی ترین عضو مجمع: کاپیتان ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران جناب آقای حاج صفی عزیز به عنوان کوچک‌ترین عضو فوتبال ایران افتخار می‌کنم. برای من همین بس که سند آن در پیشگاه مردم شریف ایران واضح است. ضمناً از کسانی که در این فوتبال به آنها خدمت کرده‌ام و کم لطفی کردند هم گلایه‌ای ندارم.»

بیشتر بخوانید: افتضاح کلوپ و لیورپول بعد از 128 سال!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    چرا الکی حاشیه درست می کنید حاج صفی آزاد بوده طبق تشخیص خودش عمل کند
    • رضا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      59 15
      حاج صفی بایستی قبل از رای از تک تک بازیکنای تیم ملی می‌پرسید نه اینکه رای شخصی بندازه داخل صندوق ایشون نماینده و کاپیتان تیم ملی بودن... آیا همه بازیکنا به آجر لو رای میدادن؟؟؟؟
    • روز IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      64 1
      شخصی بنام احسان حاج صفی برای انتخابات دعوت نشده بود بلکه کاپیتان تیم ملی بزرگسالان. یعنی نماینده بازیکنان تیم ملی.ولی متاسفانه باید قبول کنیم منافع شخصی تو انتخابات بر منافع ملی ارجحه.
  • شامیرام اوراها NL ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    دم احسان حاج صفی گرم . ناز شستش .
  • شروین NL ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    226 9
    این انتخابات پرونده فوتبال رو برای من بست. دیگه مربی‌ها و بازیکن‌ها مصاحبه کنند بگن دست‌های پشت پرده و داوری و فلان ذره‌ای باور نمیکنم. یکی بود که میتونستید بهش رای بدید که فساد رو کم کنه. رفتید به همون خودی‌ها رای دادید.
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      6 28
      از کجا میدونی علی کریمی اصلح لود
  • ناشناس US ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    157 1
    با سلام. خبرگزاری محترم، امروز 15 اسفند 99 در برنامه ورزش و مردم سیما، اقایان چنان از اقای عزیزی خادم و برنامه اش تعریف و تمجید کردند که انگار ناگهان، اسمان دهان بازکرده و ایشان بر مدیریت فوتبال کشور فرود امده است! ظاهرا، مبلقان جناب خادم، اطلاع ندارند که ایشان سال ها عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده و در تمام امور امروز فوتبال کشور نقش داشته است. حال چگونه نامبرده یک شبه ناجی شده است! الله و اعلم!
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      3 6
      و الله اعلم
  • مصطفی IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    5 9
    حاج صفی هم به کریمی رای میداد میشد ۱۰ تا رای آیا کریمی انتخاب میشد؟ بسه دیگه بابا
  • رضا SE ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 4
    دم حاج صفی گرم او خیلی خوب تشخیص داد که نباید به کریمی رای بده اختیار داشته و دلش خواسته
  • فرساد IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    وقتی اکثره فوتبالیا میگفتن علی اقا حداقل تو که کاپیتان تیم ملی بودی دادا به احترام‌فوتبالیا به علی اقا رای میدادی..حق داشتی به هرکسی سلیقته بدی ولی راست میگن تو نمایندشون بودی خدایی