ماشین خود را در کوتاهترین زمان ممکن بفروشید!

هر کسی در طول زندگی ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به فروش اموال خود بگیرد. یکی از لوازمی که معمولا افراد زیاد خرید و فروش می‌کنند، ماشین است. دلایل مختلفی هم برای این موضوع وجود دارد و هر کسی بنا به مورد خاصی، تصمیم به فروش یا تعویض خودروی خود می‌گیرد.

اما روند خرید و فروش خودرو در کشور ما یک داستان عجیب و غریب است که می‌تواند تبدیل به یک اتفاق خوب شده و یا بدل به یک تجربه تلخ در زندگی ما شود. چرا خودروی خود را می‌فروشیم؟

فروش فوری خودرو چه مزیتی دارد؟

برای بسیاری از ما پیش آمده که برای یک موضوعی به شدت پول لازم شده‌ایم و تنها مورد دم دست که به راحتی می‌تواند تبدیل به پول شود، ماشین است. در این موارد، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، آگهی کردن خودرو در روزنامه و سایت و هر جایی است که پلتفرمی برای فروش خودرو باشد. بعد از آن باید در میانه مشکلات موجود، جوابگوی تماس‌ها و مراجعان برای بازدید از خودرو هم بود!  گاهی هم بحث نیاز مالی نیست و پای تنوع در میان است! نوسانات بسیار زیاد بازار خودرو ایران، باعث شده که افراد برای خرید و فروش ماشین، دچار سردرگمی شوند. بسیاری از ماشین بازها با بالا رفتن قیمت خودرو به سرعت به فکر فروش خودروی خود می‌افتند و بسیاری دیگر از ترس فروش خودرو و اینکه نتوانند برایش جایگزینی قرار دهند، منصرف می‌شوند. گاهی هم بسیاری برای ثبت نام یک خودروی بهتر، به سرعت باید ماشین خودشان را بفروشند تا از طرح ثبت نام و تخفیف‌های آن جا نمانند! اما در تمامی این موارد، آنچه که از همه مهم‌تر است، عدم تعلل در آشفته بازار خودروی امروز است. البته که روند سنتی فروش خودرو، یک کار زمان‌براست که در مواقعی که شما عجله دارید، شاید باعث شود که موقعیت خوبی که به خاطرش ماشینتان را می‌فروشید، به آسانی از دستتان برود! چاره کار چیست؟ ما به شما می‌گوییم.

سرویس‌های فروش خودرو

در سال‌های اخیر، سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه کارشناسی و فروش خودرو، وارد عمل شده‌اند. اما هنوز هم بسیاری از افراد از روند کار این مراکز اطلاعی ندارند. شاید خیلی‌ها ندانند که تمامی مراحل کارشناسی، خرید، فروش و بسیاری خدمات مربوط به خودرویشان را، به جای اینکه خودشان انجام دهند می‌توانند به این شرکت‌ها بسپارند. با کمی جستجو در اینترنت، به راحتی ‌می‌توانید با بسیاری از این مراکز آشنا شوید. سایت کارنامه یکی از معتبرترین سایت‌های کارشناسی و فروش خودرو است که در این زمینه به راحتی می‌تواند به شما کمک کند. این سایت در حقیقت صفر تا صد فروش خودرو را بر عهده می‌گیرد و ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه برای شما، ماشینتان را با بالاترین قیمت بازار به فروش می‌رساند.

تجربه شیرین فروش خودرو با کارنامه

اگر قصد فروش ماشین خود را دارید و می‌خواهید به هر دلیلی، به سرعت این کار انجام شود، باید به سایت کارنامه بروید یا با این مجموعه تماس بگیرید و درخواست سفارش فروش خودروی خودتان را ثبت کنید. در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه، کارشناسان کارنامه با شما تماس خواهند گرفت و برای بررسی و کارشناسی وضعیت خودرو در زمان و مکان مورد نظر شما حاضر می‌شوند. کارشناسان خبره و کاربلد کارنامه در مدت بازدید از خودروی شما، ابعاد مختلف ظاهری و فنی آن و هر چیزی که در فروش و قیمت‌گذاری اثرگذار است، به‌دقت بررسی می‌کنند. بعد از عکس‌برداری و تکمیل گزارش‌شان درباره اوضاع خودرو، قیمت‌گذاری انجام می‌دهند و اگر شما هم با قیمت موافق بودید، فرایند فروش را شروع می‌کنند. همکاری نزدیک سایت کارنامه و دیوار باعث شده که کارشناسان این سایت از آخرین قیمت‌ها اطلاع داشته و یک پلتفرم بسیار خوب برای آگهی خودروی شما نیز در نظر داشته باشند. مسئولیت پاسخ دادن به تماس‌های مشتریان و توافق با آنها نیز، بر عهده کارشناسان فروش خودرو است. در این میان شما حتی می‌توانید برای خرید یک خودروی دیگر هم از کارشناسان این سایت‌ کمک بگیرید. بخش فروش خودرو کارنامه، تا زمان عقد قرارداد در کنار شما خواهد بود تا اگر در موارد حقوقی هم احیانا به مشکلی برخوردید، شما را راهنمایی کنند. به این ترتیب می‌توانید به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن، ماشین خودتان را به بالاترین قیمت به فروش رسانده و به سراغ پروژه‌ای که در ذهن دارید، بروید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492865