۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
بررسی جامع فیفا 21 در پلی استیشن 5

.

نسل بعدی EA Sports FIFA 21 در فاصله بسیار اندکی از زمان عرضه و خرید ps5 منتشر شده است. EA Sports تریلری را به مناسبت انتشار منتشر کرده است که گرافیک بهبود یافته در بازی بعدی FIFA 21 را نشان می دهد. در تریلر جدید، مخصوص کنسول های نسل بعدی، بازیکنان نسل بعدی فوتبال شامل ترنت الکساندر-آرنولد، اریک هالاند، کیلیان امباپه، جادون سانچو، جوآو فلیکس و ... حضور دارند.

 FIFA 21 یکی از اولین بازی هایی است که در آخرین به روزرسانی نسخه بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X ارتقا یافته و باعث افزایش گرافیک شده است. با توجه به اینکه فقط چند نگاه اجمالی به گیم پلی بازی وجود دارد، دشوار است بگوییم که ممکن است به میزان قابل توجهی بهبود یافته باشد. با این حال، همه چیز کاملاً واضح و دقیق به نظر می رسد. چهره بازیکنان بسیار واقعی به نظر می رسد و سایر عناصر نیز بسیار واقع بینانه به نظر می رسند.

بررسی گرافیک و عملکرد فیفا 21

آنچه شما از یک شبیه ساز ورزشی خوب می خواهید، اینست که خود را به جای بازیکنان مورد علاقه خود ببینید. به روزرسانی جدید سونی کاملاً به بهبود این جنبه از بازی کمک می کند.

گرافیک ها بسیار زیبا هستند و به شما این احساس را می دهد که یک مسابقه واقعی را تماشا می کنید. در حقیقت، ما تعجب نخواهیم کرد اگر والدین یا ​​همسرتان وارد خانه شوند و فکر کنند شما در حال تماشای یک بازی معمولی هستید - واقعاً بسیار زیباست.

 EA در این به روزرسانی جدید به دنبال فوق واقع گرایی است و شبیه سازی بازیکنان در حد کمال است. این ارتقا به این معنی است که تارهای موی سر بازیکنان هم متحرک هستند. موهای رشته ای فقط یکی از پیشرفت هایی است که برای FIFA 21  در PS5 و Xbox Series X ارائه می شود. طبق گفته EA، جزئیات جزئی مانند خم شدن عضلات هنگام دویدن بازیکن و فشرده شدن توپ در هنگام بازی نیز وجود دارد.

همه ما می دانیم که فوتبالیست ها خالکوبی را دوست دارند و همه این موارد به دقت حیرت انگیزی بازسازی شده اند. همچنین می توانید دانه هایی از عرق را که پس از 90 دقیقه سخت از پیشانی بازیکنان می چکد را مشاهده کنید.

با این حال، گرمکن های نیمکت نشین و بازیکنان ذخیره هیچ تغییر خاصی در بروزرسانی ندارند و در تضاد کامل با ستاره های بزرگ هستند.

پیشرفت های گرافیکی به خود استادیوم نیز کشیده شده است، به نظر می رسد جمعیت در لحظات مهم بازی کمی فردی تر و متحرک تر هستند. و اگر برنده شوید، استادیوم با سر و صدایی نشاط آور فوران می کند.

بررسی جامع فیفا 21 در پلی استیشن 5

بررسی گیم پلی بازی فیفا 21

با خرید fifa 21 ps5 افزایش گرافیک را شاهد خواهید بود. این ویژگی امکان ایجاد انیمیشن های جدید را فراهم می کند که اساساً نحوه بازی FIFA 21 را در کنسول نسل جدید تغییر می دهد. حرکت به طور قابل ملاحظه ای نرم تر است و از نظر فیزیولوژیکی بیشتر حس می شود.

واکنش های بازیکنان نیز جزئیات دقیق تری دارند، بنابراین قبل از اینکه توپ را پرتاب کنید، هافبک را مشاهده خواهید کرد، یا اگر مدافعان از فاصله دور چکش بزنند، مدافع انفجار توپ را از کنار سر خود مشاهده می کند. این همچنین به این معنی است که بازیکنان کمی واقعی تر با یکدیگر تعامل خواهند داشت.

به دلیل این تغییرات، شما فقط مجاز به بازی در برابر افرادی هستید که کنسول نسل بعدی را اجرا می کنند. EA Sports در جلسه توجیهی خود اعلام کرد که تغییرات انیمیشن در واقع برتری ناعادلانه ای نسبت به گیمرهای قدیمی دارد که نمی توانند از پیشرفت ها لذت ببرند. البته ویژگی های نسل بعدی را می توان در تنظیمات خاموش کرد، بنابراین در صورت تمایل به تجربه قبلی نسل قبلی، می توانید با بازیکنان Xbox One یا PS4 به صورت آنلاین بازی کنید.

همه اینها به نوعی به بهبود حالت های دیگر بازی می پردازند. ما شیفته حالت حرفه ای هستیم و هر سال چند ساعت غرق می شویم تا تخیلات مدیریتی خود را بسازیم. بهبود انیمیشن ها و حال و هوای کلی هر بازی باعث می شود این بازی شبیه یک شبیه ساز فوتبال واقعی باشد.

دوئل های فیزیکی نیز به لطف امکان افزودن انیمیشن ها و رفتارهای بیشتر، از جمله کشش، فشار، بار شانه و موارد دیگر، بهبود یافته اند. و برخلاف نسل قبلی، که این فقط برای دو بازیکن (از هر تیم یک نفر) اعمال می شود، اکنون برای همه بازیکنان زمین قابل اجرا است، به عنوان مثال، دوئل های بسیار شدیدتر و واقع بینانه تر در کرنرها. با داشتن فضای بیشتر برای انیمیشن ها، EA Sports همچنین تعداد انیمیشن های پویا را برای هر بازیکن افزایش داده است، که واکنش های بهتر و واقعی تر در موقعیت های مختلف بازی مانند توقف توپ با سینه و ... را امکان پذیر می کند.

بررسی DualSense در فیفا 21  

آخرین اشاره به ویژگی انحصاری PS5 - پشتیبانی از کنترلر DualSense پلی استیشن 5 است. مانند بسیاری از بازی های دیگر، FIFA 21 نیز از قابلیت های کنترلر جدید، از جمله محرک های سازگار و بازخورد لمسی بهره خواهد برد. از نظر بازخورد، اقدامات مختلفی را با دقت و تأثیر بیشتری احساس خواهید کرد، مانند شوت کردن با پای راست و لرزش در آن کنترلر. در مورد عوامل محرک سازگار، هرچه بازیکن بیشتر خسته شود، دکمه سرعت (R2) سنگین تر می شود که به شما این امکان را می دهد تا در زمان واقعی از میزان خستگی ورزشکار باخبر شوید. این ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد، زیرا احساس می کنید به همان اندازه که بازیکن حرکت می کند سخت کار می کنید.

همچنین باید زمان بارگذاری این بازی ps5 را تحسین کنیم، که به طرز حیرت انگیزی سریع است. بازی های FIFA همیشه بارگیری نسبتاً سریعی داشته اند و جابجایی بین حالت ها هرگز کشنده نبوده است - اما اکنون با ثانیه ها بین بازی ها جست و خیز خواهید کرد و در عرض چند ثانیه مسابقه ها را خاموش خواهید کرد، و همه چیز بسیار عالی به نظر می رسد.

اگر به فکر خرید کنسول جدید هستید، ممکن است به روزرسانی نسل بعدی همان چیزی باشد که باعث شود که دوباره عاشق فوتبال و بازی شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492880