افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر

شیرآلات بهداشتی شودر اواخر سال گذشته و در تولد ۲۸ سالگی برند خود از طرحی برای تسهیل دسترسی به آب سالم با شیرآلات شودر برای ۲۸ نقطه‌ی کمتر بهره‌مند کشور پرده برداشت. دیروز و در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۹ مراسمی با حضور مدیران شرکت شودر، مسئولین سازمان نظام مهندسی و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ در خلال این مراسم گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و تکمیل این پروژه توسط آقای مهندس ابوالفضل حمیدی مدیر اجرایی این طرح ارائه شد.

مهندس حمیدی در گزارش خود اشاره کردند: ما با هدف تعویض شیرآلات بهداشتی به این نقاط می‌رفتیم ولی وقتی می‌دیدیم نیاز به تعمیرات بیشتری وجود دارد با هماهنگی با مدیریت شرکت سعی می‌کردیم تا حدی که نیازهای بهداشتی رفع شود اقدامات لازم را انجام دهیم. بعضی از مدارس حتی آبخوری نداشتند و کودکان مجبور بودند از سرویس‌های بهداشتی برای شرب آب استفاده کنند که لطف الهی و نظر مساعد مدیران شودر توانستیم در برخی مدارس آبخوری بسازیم، کاشی‌های سرویس‌های بهداشتی را تعویض و نوسازی کنیم، رنگ‌آمیزی و سنگ‌کاری سرویس‌ها در برخی نقاط انجام شد و آبدارخانه‌ها نوسازی شدند.

مهندس حمیدی افزود: در طی کار در این پروژه زیبایی‌های بسیاری را مشاهده کردم، علاوه بر مدیران شرکت که شروع کننده‌ی این امر خیر بودند، از مصالح فروشی که فاکتور خرید ما را با نازل‌ترین قیمت‌ها محاسبه می‌کرد تا کارگری که حق‌الزحمه دریافت نمی‌کرد تا در این امر خیر مشارکت کند. 

در این مراسم سمیه قره‌داغی قائم مقام مدیرعامل شودر اظهار داشتند: شودر از ابتدا و عمیقا اعتقاد داشته است از آنجایی که آب مهم‌ترین منبع حیات و اولین نیاز هر انسانی برای زیستن است باید در حفظ و حراست از آن تلاش بسیار زیادی انجام شود. ما در شودر در طول سال گذشته در قالب برنامه‌های مسئولیت اجتماعی به ۲۸ نقطه‌ی کمتر بهره‌مند در استان‌های اردبیل، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان آبرسانی کردیم. علاوه بر این شودر در طول این مدت بیش از ۸۰۰۰ نفر از تکنسین‌های نصب شیرآلات

بهداشتی را به رایگان آموزش داده است و به آنها گواهینامه‌های شودر سرویس ارائه کرده. ما در ادامه‌ی این مسیر نیز سعی خواهیم داشت هم در راستای آبرسانی به مناطق کمتر بهره‌مند هم در راستای حفظ منابع ارزشمند آب اقدامات بیشتری انجام دهیم.

همچنین در این مراسم آقای رضا قره‌داغی مدیرعامل شودر در طی سخنانی علاوه بر تشکر از همه افرادی که شودر را در راه به انجام رساندن این مهم یاری کردند از تصمیمات شودر برای ادامه این مسیر گفتند. آقای قره‌داغی مدیرعامل شودر: ما برای شناسایی این ۲۸ نقطه در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف از مخاطبین خود خواستیم تیا مناطق کمتر بهره‌مند را به ما معرفی کنند و این کار به کمک دوستداران شودر به خوبی اتفاق افتاد. در این پروژه بیش ۵۰ نفر مستقیما مشغول به فعالیت بودند و اجرای آن حدودا یک سال به طول انجامید. ما در راستای فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف آب و تصحیح عادات غلط مصرف سعی کردیم در حساب‌های شودر در شبکه‌های اجتماعی به تولید محتوای آموزنده بپردازیم که خوشبختانه مورد استقبال خوبی هم از طرف کاربران و مخاطبان شودر قرار گرفته است.

آقای قره‌داغی همچنین از تاسیس بنیاد خیریه آبرسانی الف ب خبر داد و گفت این بنیاد خیریه سعی خواهد داشت مسیری را که سال گذشته شروع کردیم با قدرت بیشتری ادامه دهد. آقای قره‌داغی از همه حاضرین در مراسم دعوت کرد سفیران بنیاد خیریه آبرسانی الف ب باشند و شودر را در این راه کمک کنند.

بعد از سخنان آقای مدیرعامل لوگوی خیریه الف ب رونمایی شد و به امضای حاضرین رسید. در آخر نیز کیک تولد ۲۹ سالگی شودر توسط مدیران این شرکت بریده شد.

افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492943