نسرین بابایی: اگر صبر ایوب ندارید دور این کار را خط بکشید

میزان نوشت:‌ بازیگر سریال «نون. خ ۳» گفت: اگر صبر ایوب ندارید به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید، شاید بازیگری از دور شغلی جذاب و پولساز به نظر برسد، اما واقعا اینگونه نیست، شما باید سال‌ها و سال‌ها تلاش کنید تا بتوانید در سطحی قرار گیرید که برای شما دستمزد خوبی را به همراه داشته باشد که آن هم رقم هنگفتی نیست.

نسرین بابایی درباره مسیری که در بازیگری طی کرده گفت: شخصا از تئاتر شروع کردم، سال‌ها در این عرصه فعالیت داشتم و سعی کردم که نقش‌های مختلفی را در این عرصه تجربه کنم، از همان ابتدا با رویای حضور در تصویر وارد نشدم و همین باعث شد که بتوانم طولانی بودن مسیر را تحمل کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: اینکه می‌گویند بازیگری شغل سختی است بی دلیل نیست، شما به عنوان کسی که می‌خواهید بازیگری را تجربه کنید، باید همواره صبور باشید، گرما و سرما، بیماری و دوری از خانواده را به جان بخرید تا بتوانید در این راه به فعالیت خودتان ادامه دهید.

بازیگر سریال «نون. خ ۳» خطاب به جوانانی به بازیگری علاقمند هستند اضافه کرد: واقعیت امر اگر صبر ایوب ندارید به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید، شاید بازیگری از دور شغلی جذاب و پولساز به نظر برسد، اما واقعا اینگونه نیست، شما باید سال‌ها و سال‌ها تلاش کنید تا بتوانید در سطحی قرار گیرید که برای شما دستمزد خوبی را به همراه داشته باشد که آن هم رقم هنگفتی نیست.

وی در همین رابطه ادامه داد: از سوی دیگر بازیگری نیازمند تمرین، ممارست، مطالعه و ایثار است، شما به عنوان یک بازیگر باید تحمل دوری طولانی مدت از خانواده خود را داشته باشید، بتوانید در شرایط سخت کار کنید و همه این‌ها بخش کوچکی از این شغل است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره مشکلاتی که بیماری کرونا برای بازیگران به همراه داشته اضافه کرد: سال گذشته با تمام سختی‌های مربوط به بیماری کرونا بسیاری از مشاغل توانستند فعالیت خود را ادامه دهند، اما در عرصه بازیگری تولیدات به شدت کاهش یافت، بسیاری از بازیگران خانه نشین شدند و برخی هم مجبور بودند در شرایط سخت کرونایی جلوی دوربین حاضر شوند.

وی در همین راستا تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته شاهد آن بودیم که برخی از بازیگران به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، طبیعتا وقتی شغل یک نفر بازیگری است مثل تمامی مشاغل برای امرار معاش مجبور است که در هر شرایطی کار کند، اما فرق این شغل در این بود که بازیگران نمی‌توانستند در هنگام کار ماسک بزنند که این اتفاق خودش خطرات فراوانی را به همراه داشت.

بابایی با اشاره به ساخت سریال «نون. خ ۳» در دوران کرونا افزود: سریال «نون. خ» با وجود تمام سختی‌های کرونایی سال گذشته در دوران اوج کرونا ساخته شد، خوشبختانه همه موارد و پروتکل‌ها رعایت می‌شد و یک پزشک هر روز تمام گروه را معاینه می‌کرد، اما با این وجود این سریال برای همه ما به سختی ساخته شد و طبیعتا اگر کرونا نبود با راحتی خیال می‌توانستیم این اثر را تولید کنیم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    6 0
    والا فعلا که بضی ازبازیکرا بعد کار اولشون که موفق میشوند برای کارهای بعدی دستمزدشون چندین برابر میشه پس لازم نیست سالها زحمت بکشند تا به ونجا برسند.
  • کا IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    3 2
    باور کنید این خانوم واقعیت راکتمان کرد. وسلام
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      ب همه ک پول خوبی نمیدن تو بازیگری تا خیلی سرشناس نشدی
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    خانم بابایی فکر نکنید که شغل شما فقط سخت هست بسیاری از شغل ها هستن که از بازیگری سخت تر هست کسی که در معادن کار می کند و جز شغل های زیان آور هست باید چه بگوید هر شغلی زحمت خودش رو داره و باید پشتکار داشته باشی تا موفق شوید