نبرد و در صدر ماند!

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در این دیدار بی‌فایده بود و بازی با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

صنعت نفت پس از شش پیروزی متوالی تیم پرسپولیس، ترمز شاگردان گل‌محمدی را کشید. سرخپوشان تهرانی با تساوی 34 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی‌

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی (80- مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (80- مهدی مهدی‌خانی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، حسین ساکی، امید خالدی، حکیم نصاری، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید (76- مهدی زبیدی)، عبدالله ناصری، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر (89- رحیم زهیوی).

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

دقیقه 15: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس می‌رفت تا این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد، اما پاس در عرض عالیشاه را وحید امیری نتوانست کنترل کند و این موقعیت خوب از دست رفت.

دقیقه 21: پاس در عمق بازیکنان صنعت نفت طالب ریکانی را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، اما ضربه کم جان این بازیکن را سیدجلال حسینی در آستانه ورود به دروازه دور کرد تا اولین فرصت خطرناک این بازی برای زردپوشان آبادانی از دست برود.

دقیقه 28: ضربه سر خطرناک طالب ریکانی روی ارسال بازیکنان صنعت نفت با فاصله اندک از روی دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: اشتباه کنعانی‌زادگان در داخل محوطه جریمه و دفع ناقص این بازیکن باعث شد تا توپ به خالقی‌فر برسد که ضربه سر این بازیکن را حامد لک به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 47: خالقی‌فر بار دیگر با یک شوت دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که حامد لک بازهم این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 67: ارسال مهدی شیری به شکلی خطرناک از مقابل دروازه صنعت نفت عبور کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 76: شوت سنگین حکیم نصاری از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: حکیم نصاری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: پرتاب اوت بلند وحید امیری روی سر احمد نوراللهی و ضربه سر این بازیکن به فاصله بسیار کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90: ارسال خطرناک امید عالیشاه روی ضربه ایستگاهی را احمد نوراللهی با یک ضربه سر بی‌دقت از روی خط شش قدم از دست داد تا بهترین فرصت سرخپوشان در نیمه دوم از دست برود.

251 256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =