۱ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
بایرن مونیخ برنده جنگ دیدنی لوا و هالند

دیدار دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند با نتیجه 4-2 به سود میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته فوتبال اروپا و از هفته بیست و چهارم بوندسلیگا میزبان دورتموند بود که در پایان این بازی با نتیجه 4-2 به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

دورتموند کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست یافت. ارلینگ هالند در دقیقه 2 و با یک ضربه فوق العاده از پشت محوطه جریمه دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در کمال تعجب باز هم این دورتموند بود که موفق شد دروازه بایرن را باز کند. در دقیقه 11 همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با پاس تورگان هازارد در دهانه دروازه به ارلینگ هالند همراه بود تا او برای بار دوم مانوئل نویر را مغلوب کند و نتیجه 2-0 شود.

چند دقیقه بعد لروی سانه می توانست یکی از گل‌های خورده بایرن مونیخ را جبران کند اما ضربه سر این ستاره آلمانی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه دورتموند عبور کرد.

در ادامه این فرصت به رابرت لواندوفسکی رسید تا دروازه دورتموند را باز کند اما ضربه این ستاره لهستانی نیز با بدشانسی از کنار دروازه عبور کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

حملات بایرن مونیخ بالاخره در دقیقه 26 نتیجه داد و این تیم یکی از گل ها را جبران کرد. حرکت فوق العاده لروی سانه با ارسال او همراه بود و لواندوفسکی نیز دروازه خالی دورتموند را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

لحظاتی بعد رابرت لواندوفسکی می توانست گل تساوی را وارد دروازه دورتموند کند اما این موقعیت فوق‌العاده گلزنی را به شکلی عجیب از دست داد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، خطا روی کینگزلی کومان باعث شده داور بعد از مراجعه به  VAR نقطه پنالتی را نشان دهد. رابرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول 2-2 تمام شود.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم دورتموند می‌توانست گل برتری را وارد دروازه بایرن مونیخ کند اما بدشانسی بازیکنان این تیم باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

در ادامه بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست در دقیقه 82 روی حرکت جاشوا کیمیش به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه 88 بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم توسط لئون گورتزکا به گل سوم دست یافت. بعد از یک کش و قوس شوت ستاره آلمانی به گوشه دروازه دورتموند رفت تا نتیجه 3-2 شود.

این اما پایان کار نبود و رابرت لواندوفسکی در لحظات پایانی مسابقه با یک شوت از پشت محوطه جریمه برای چهارمین بار دروازه دورتموند را باز کرد تا علاوه بر ثبت هت تریک نتیجه با نتیجه 4-2 به نفع بایرن تمام شود.

بیشتر بخوانید:شهباززاده گلزن تر از تمام مهاجمان پرسپولیس و استقلال

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =