آوازخوانی و موتورسواری زلاتان ابراهیموویچ

تسنیم نوشت: زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سوئدیِ تیم آث میلان ایتالیا برای حضور در جشنواره موسیقی سانرمو، ۶۰ کیلومتر موتورسواری کرد.

جشنواره موسیقی «سانرمو» محبوب‌ترین رقابت آوازخوانی در ایتالیا است که هرساله در شهر سانرمو در ایالت لیگوریا برگزار می‌شود. این جشنواره با اجرای آهنگ‌هایی برگزار می‌شود که پیش از این در جای دیگری اجرا نشده باشند.

ابراهیموویچ که این فصل در تیم میلان ایتالیا حضور دارد و با این تیم هفته‌های بسیاری را در صدر جدول بود، تصمیم گرفت که در این دوره از جشنواره «سانرمو» حاضر شود. او پیش‌تر اعلام کرده بود که به مدت چند روز به این جشنواره خواهد رفت.

حضور چهره‌ای مانند زلاتان ابراهیموویچ در جشنواره موسیقی «سانرمو» با حاشیه‌ای جذاب همراه بود.

ابراهیموویچ وقتی می‌خواست خودش را به مراسم اختتامیه این جشنواره برساند، در ترافیک گیر می‌کند. او از ماشین پیاده می‌شود و ۶۰ کیلومتر ترک موتور یک غریبه سوار می‌شود تا خودش را به جشنواره موسیقی سانرمو برساند.

ابراهیموویچ که در آستانه ۴۰ سالگی در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کند، در این باره می‌گوید: به دلیل تصادف یک اتومبیل ۳ ساعت در ترافیک مانده بودیم. از راننده خواستم کنار بزند. یک موتورسوار را دیدم و گفتم، می‌توانی من را به سانرمو برسانی؟ خوشبختانه او طرفدار میلان بود. وقتی به مقصد رسیدیم او به من گفت که این اولین‌ بارش بود که در اتوبان رانندگی می‌کرد.

به هر روی ابراهیموویچ خودش را به مراسم افتتاحیه می‌رساند و در آنجا هم صحبت‌های جذابی را مطرح می‌کند:

باعث افتخارم است که در اینجا حضور دارم و البته باعث افتخار شما هم هست که زلاتان در این مراسم حضور دارد! در حالت عادی احساس بزرگی و قدرت می‌کنم اما اکنون کمتر چنین حسی دارم؛ با این حال هنوز از شما، بزرگ‌تر و قوی‌تر هستم(با خنده).

می‌گویند من میهمان هستم اما در اصل مدیریت اینجا با من است. قانون اول؛ ۲۲ خواننده در رقابت خواهیم داشت. ۱۱ مقابل ۱۱؛ سایر چینش‌ها را قبول ندارم. ۲۶ خواننده در اینجا می‌بینم. ۴ خواننده را باید بفروشید. شنیده‌ام لیورپول به بازیکن جدید نیاز دارد. وگرنه، ۴ نفر را به داخل باغ هدایت کنید تا ببینم با آنها باید چه کاری انجام داد.

قانون دوم در مورد صحنه است. خیلی کوچک است. به صحنه‌ای ۱۰۵ در ۶۸ متری نیاز دارم، دقیقاً مثل زمین سن سیرو. نگران نباشید؛ تا وقتی زلاتان اینجاست، همه چیز خوب پیش می‌رود.

قانون سوم؛ هر مرحله از جشنواره زلاتان، ۹۰ دقیقه به اضافه وقت‌های تلف شده است.

زلاتان ابراهیموویچ در این جشنواره و به همراه سینیشا میهایلوویچ آواز خواند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 5
    این واقعا کمبود داره