قلعه‌نویی: اگر از داوری سود برده باشیم، مرا تا آخر عمر محروم کنید

سرمربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه تیمش در لیگ بیستم، ۸ تا ۹ امتیاز از اشتباهات داوری متضرر شده، گفت: اگر از داوری سود بردیم، مرا تا آخر عمر محروم کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی درباره شرایط گل‌گهر سیرجان گفت: ابتدا از مدافعان سلامت که در این شرایط خاص ایثار می‌کنند، تشکر می‌کنم. شرایط کرونا خیلی سخت است و به دولتمردان و کسانی که باید این کار را انجام دهند، توصیه می‌کنم سریع‌تر واکسن را تهیه کنند. خیلی جاها کار را شروع کردند و (واکسیناسیون را) به بالای ۵۰ درصد رساندند. مدافعان سلامت ایثار می‌کنند، اما باید درمان اساسی کرونا که واکسن است، انجام شود. از مردم می‌خواهم مراقب سلامت خود باشند. شرایط حاد است و ما نزدیک بزرگترین عیدمان هستیم که گرامیداشت آن واجب است، اما سلامت مهم‌تر از سفر است. باید کار واکسن باکیفیت مناسب را سریع‌تر انجام دهند تا دغدغه مردم برطرف شود.

وی در خصوص نتایج ضعیف شاگردانش در هفته‌های گذشته عنوان کرد: ما را در چالش انداخته‌اند. دلیل اینکه چند هفته است کنار تیمم نیستم چیست؟ از حسن‌زاده، جاودانی و عبداللهی (اعضای کمیته انضباطی) تشکر می‌کنم و حکم صادر شده علیه خودم را می‌پذیرم، اما گفتم ایراد از من است و ایرادم را بگویید تا خودم را اصلاح کنم. وقتی یک اشتباه تکرار می‌شود دیگر نام آن اشتباه نیست؛ می‌شود تصمیم.

سرمربی گل‌گهر که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: این اشتباهات زمان حضورم در سپاهان، ذوب‌آهن و گل‌گهر وجود دارد. سال گذشته در دیدار سپاهان و صنعت نفت، سرمربی سپاهان بودم که داور، سروش رفیعی را به‌خاطر تکل از زمین اخراج کرد. رفیعی در دیدار هفته گذشته سپاهان و گل‌گهر با شدت بیشتری تکل زد، اما داور خطا هم نگرفت.

قلعه‌نویی با اشاره به نشست خود با اعضای کمیته انضباطی گفت: قرار شد دوستان فیلم بیاورند و من هم فیلم‌هایی که دارم را بیاورم. انتظار داشتم حسن‌زاده اجازه می‌داد فیلم‌های خودمان را می‌آوردیم. از ۸،۷ پنالتی اعلام شده علیه ما، ۶ پنالتی به  گفته کارشناسان اشتباه بود. به گفته کارشناسان گل سالم و پنالتی‌های ما گرفته نشده و ما می‌گوییم همه آنها سهوی بوده است. سال دوم حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و وقتی گل سالم و پنالتی ما در یک بازی حساس مقابل تراکتور گرفته نمی‌شود، شیرازه روانی تیم به هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه در دو بازی گذشته کنار تیمش نبوده است، تصریح کرد: در دیدار بعدی گل‌گهر در جام حذفی هم نیستم؛ آن هم به‌خاطر پنالتی که همه کارشناسان گفتند پنالتی نبود. یک روز با سپاهان، یک روز با ذوب‌آهن و یک روز با گل‌گهر همین برنامه بوده است. همان بازی‌هایی هم که بردیم، اشتباهاتی علیه ما شد. در دیدار رفت با مس رفسنجان گل سالم ما را خطا گرفتند. ما گل‌گهر هستیم و تجربه تیم‌های بالای جدول مثل فولاد، سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس را نداریم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با تأکید مجدد به اشتباهات داوری صورت گرفته علیه تیمش اظهار داشت: اگر اشتباهات داوری نیم‌فصل اول را بررسی کنید، متوجه می‌شوید ۸ تا ۹ امتیاز در لیگ امسال ضرر کردیم. اگر همین ۸ امتیاز به ما اضافه شود، به کدام رده می‌رویم؟ اگر از داوری سود بردیم، مرا تا آخر عمر محروم کنید. اگر هم این اتفاق نیفتاد، حسن‌زاده بگوید حکم ما اشتباه بوده است. من از چند داور دلجویی کردم و گفتم بگویند اشتباهم چه بوده است. چرا باید در حساس‌ترین بازی محروم شوم؟

قلعه‌نویی با اشاره به اتفاقات دیدار با نساجی بیان کرد: ادعای من بیشتر است، اما در بازی با نساجی به گفته کارشناسان یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفتند. به کمک‌داور گفتم شما را گذاشته‌اند که به داور کمک کنید. به من کارت زرد دادند و مقابل پرسپولیس غایب بودم. کمیته انضباطی که روی عدالت آنها شکی ندارم، یک هفته بعد رأیی دادند که مقابل سپاهان و مس رفسنجان نبودم و در جام حذفی هم نیستم. باید عدالتی باشد. به هر تیمی که می‌روم، اشتباهات داوری علیه من می‌شود. تفاوت رفتار صورت گرفته با تکل سروش رفیعی، یک مورد از ۵۰ مورد است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد استقلال باعث شد تمرکز او از دست برود یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. هم نامه زده شد و هم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل استقلال به مدت نیم‌ساعت با من صحبت کردند. با این حال مانند بحث سال گذشته سپاهان و تیم ملی گفتم هر چه مدیران بگویند. با پیشنهاد استقلال مخالفت شد و با تمام وجود کار می‌کنم. دوست ندارم کارم را وسط راه رها کنم. به مجیدی تبریک می‌گویم و به فکری، استاد خودم مظلومی، مرفاوی و حنیف عمران‌زاده خسته نباشید می‌گویم. به قول حاج‌رضایی مربیان باید اول درهای خروج را پیدا کنند.

وی با آرزوی موفقیت برای استقلال گفت: تیم ما بهترین کیفیت را ارائه می‌کند و امیدوارم اگر مسئله‌ای در کار است، تیم گل‌گهر به‌خاطر من آسیب نبیند. ۸ تا ۹ امتیاز از اشتباهات سهوی داوری ضرر کردیم. دیدار روز گذشته (شنبه) مقابل مس رفسنجان بسیار پرفشار بود که بدشانسی آوردیم. ما ۱۳ بار توپ را به تیر دروازه زدیم که روز گذشته هم دو بار این اتفاق افتاد و از این حیث رکورد زدیم.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =