معاون بنیاد شهید و ایثارگران: مجوز استخدام ۱۲ هزار ایثارگر صادر شد

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به صدور مجوز استخدام ۱۲ هزار ایثارگر در کشور گفت: آزمون استخدام فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین ازرشت  : محمود پاکدل ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان از اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ایثارگران در بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: مجوز استخدام ۱۲ هزارنفر ایثارگر توسط رئیس جمهور صادر می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر استخدام ۱۲ هزارنفر ایثارگر گفت: آزمون استخدام جامعه ایثارگران فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود ضمن اینکه امیدواریم تعداد استخدام‌شدگان جامعه ایثارگری را به ۲۰ هزار نفر برسانیم.

پاکدل با اشاره به موضوع انعقاد تفاهم‌نامه ساماندهی گلزار شهدا، ایجاد اشتغال و مسکن ایثارگران در کشور خاطرنشان کرد: در تلاشیم که تا پایان دولت فعلی تفاهم‌نامه‌های منعقد شده را محقق کنیم.

وی به دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حمایت از جامعه ایثارگری در کشور اشاره و بیان کرد: ایجاد اشتغال ایثارگران از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه دولت در بودجه ۱۴۰۰ حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال ایثارگران اختصاص داد تصریح کرد: این مبلغ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار موضوع مسکن و اشتغال ایثارگران را جزو برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان دانست و اظهار داشت: چشم‌انداز اجرای برنامه‌ها برای ایثارگران رضایت‌بخش است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =