رونق بازار عمده فروشان پوشاک / تخفیف ۵ تا ۵۰درصدی قیمت پوشاک در جشنواره نوروزی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک تهران گفت: حضور مردم برای خرید پوشاک عید بیشتر شده و این موضوع باعث رونق کار بازاریان نیز شده است.

ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک تهران درباره رونق بازار شب عید پوشاک اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی فعال در حال حاضر آمادگی فروش شب عید را دارند و این روزها فروش عمده فروشان نسبت به قبل بیشتر شده است.

وی افزود: وضعیت واحدهای صنفی برای شب عید امسال به هیچ وجه مشابه سال‌های گذشته نیست و با تدابیری که اندیشیده شده فروش خوبی را برای آن‌ها پیش بینی می‌کنیم البته نه همانند سال‌های قبل کرونا.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک تهران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین تدابیری که برای شب عید امسال در نظر گرفته شده، جشنواره نوروزی است که واحدهای صنفی به صورت داوطلبانه می‌توانند مغازه خود را به یک جشنواره تبدیل کنند.

شیرازی ادامه داد: دو شرط اصلی یعنی رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و ارائه تخفیف به مشتریان است که در این صورت، مردم با احساس امنیت بیشتری خریدهای خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: به واحدهای صنفی که عضو این جشنواره شده اند پیشنهاد کرده ایم با توجه به هزینه‌های خود بین ۵ تا ۵۰ درصد به مشتریان تخفیف دهند البته این موضوع اختیاری است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک تهران ابراز کرد: فروشندگان هیچ رغبتی به فروش محصول با سود زیاد، اما تعداد پایین ندارند چراکه در این روش هیچ عرضه و تقاضای در بازار آن‌ها رخ نمی‌دهد بنابراین آن‌ها تمایل به این دارند که محصولات بیشتر با سود کمتر بفروشند.

شیرازی در پایان گفت: تمام واحدها را به فروش اینترنتی تشویق می‌کنیم تا ضمن افزایش فروش، از تجمع مردم در بازارها و شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود و تا حدودی هم جوابگو بوده است.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =