۱۸ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
بارسا برنده دربی مادرید!

اتلتیکومادرید و رئال مادرید در واندا متروپولیتانو مساوی کردند تا امتیازها تقسیم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتلتیکومادرید و رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا در واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

دو تیم مادریدی تا دقیقه ۱۵ موقعیت گل خاصی را روی دروازه‌ها ایجاد نکرده بودند تا اینکه مارکوس یورنته از سمت راست حرکت خود را شروع کرد و پس از پشت سر گذاشتن ناچو به لوییس سوارس پاس داد. مهاجم اروگوئه‌ای دروازه رئال مادرید را باز کرد و نتیجه یک بر صفر به نفع اتلتیکو شد. سفیدپوشان فرصت های گلزنی چندانی برای جبران نتیجه نداشتند. یکی از آن ها را کاسمیرو از دست داد و ضربه اش را یان اوبلاک دفع کرد.  در حالی که نیمه نخست رو به پایان بود داور بازی را متوقف کرد تا خطای هند احتمالی فلیپه در محوطه جریمه اتلتیکو بررسی شود اما ارناندس ارناندس پنالتی  اعلام نکرد. تیم دیگو پابلو سیمئونه با پیروزی به رختکن رفت. 

در شروع نیمه دوم رئال مادرید به دنبال جبران گل خورده بود اما نتوانست دروازه میزبان را تهدید کند. در ادامه تیبو کورتوا دو بار دروازه تیمش را نجات داد. دروازه‌بان بلژیکی ابتدا ضربه یانیک کاراسکو را در شرایط تک به تک مهار کرد و سپس به شکل عجیبی ضربه سوارس را دفع کرد. نخستین تعویض برای اتلتیکو بود و توماس لمار زمین را ترک کرد تا سائول نیگس جایگزینش شود. سوارس یک فرصت دیگر را از دست داد. فدریکو والورده و وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید به میدان رفتند. در ادامه آنخل کورئا یک فرصت خوب را از دست داد. او ضربه خیلی بدی به توپ زد تا فرصت بیشتر کردن اختلاف از بین برود. 

یانیک کاراسکو پس از دریافت کارت زرد زمین را ترک کرد و ژائو فلیکس جایگزینش شد. رئال مادرید دوباره توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت و به دنبال گلزنی بود. رافائل واران در دقیقه ۶۶ کارت زرد دریافت کرد. اتلتیکو خوب دفاع می کرد و اجازه موقعیت سازی به سفیدپوشان نمی داد. آنخل کورئا هم کارت زرد دریافت کرد. بنزما یک فرصت خوب را در دقیقه ۷۴ از دست داد و ضربه اش به بیرون رفت. در ادامه اوبلاک دروازه تیمش را نجات داد و دو بار پیاپی ضربه بنزما را دفع کرد. دروازه‌بان اتلتیکو لحظاتی بعد ضربه آزاد مهاجم فرانسوی را مهار کرد. کورئا زمین را ترک کرد و کندوگبیا جایگزینش شد. در نهایت مادرید به هدفش رسید و بنزما در دقیقه ۸۷ نتیجه را یک بر یک کرد. 

اتلتیکو با ۵۹ امتیاز صدرنشین لالیگا باقی ماند و رئال مادرید با ۵۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

بیشتر بخوانید: خداحافظی تاثر برانگیز دختر اسکی باز ایران از تیم ملی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =