۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
سردار فدوی: در کشور مشکل حل کن زیاد است

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است.

سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه رویداد «تا ثریا» در مرکز رویداد شهید فخری زاده سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد،اظهار داشت: با وجود اینکه کشور از استعدادها و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است، اما مجموعه‌های مدیریتی توان جذب، به کارگیری و جهت دهی این توانمندی‌ها را در مسیر حل مشکلات کشور ندارند.

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از کشورهایی که منشا علم و فناوری هستند جوانان ایرانی منشا نوآوری به شمار می‌روند و اثرگذار هستند، اضافه کرد: توانمندی جوانان ایرانی حدی ندارد به گونه‌ای که ما  مسائلی را که در کشور سابقه نداشته با کمک جوانان به نتیجه می‌رسانیم؛ البته اگرچه جوانان ایرانی از بالاترین بهره هوشی در دنیا برخوردارند، اما باید برای ساماندهی، مدیریت و استفاده از این ظرفیت چاره اندیشی کنیم و مجموعه‌های مختلف در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

سردار فدوی: در کشور مشکل حل کن زیاد است

سردار فدوی بیان کرد: در کشور مشکل حل کن زیاد است، اما ما از این ظرفیت برای حل مشکلات کشور استفاده نکرده‎‌ایم و البته اینکه ما بتوانیم این ظرفیت را در حل مشکلات کشور به کار بگیریم یک هنر است که به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی این هنر و توانمندی را دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز استقرار بسیج دانشجویی در لانه سابق جاسوسی اصلی‌ترین تیری است که در چشم آمریکایی‌ها است، افزود: طبق یک قاعده قرآنی حزب شیطان همیشه یک حزب شکست خورده به شمار می رود. در واقع شیطان در اوج هم شکست خورده است، چون بر مدار باطل قرار دارد و بر خلاف روالی عمل می‌کند که روال خدا و پیغمبر بوده است.

وی با بیان اینکه امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته، افزود: آمریکا مجسم حزب شیطان است به گونه‌ای که امام خمینی نیز گفتند آمریکا شیطان بزرگ است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =