خرید اقساطی خودرو، با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

داشتن خودرو برای هر فردی یک حق است که متاسفانه در چند سال اخیر با توجه به وضعیت نا بسامان بازار خودرو به یک آرزو  تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد نمی‌توانند ماشین مورد علاقه خود را خریداری کنند. در نتیجه یا کلا بیخیال خرید ماشین خواهند شد یا ماشین‌های دست دوم خریداری می‌کنند.

هر دو حالت بیان شده مطلوب نیستند و باعث می‌شوند که فرد نتواند به آنچه که دوست دارد، برسد. در این میان فروش اقساطی خودرو این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا  بتوانند ماشین دلخواه خود را خریداری کنند. در این نوشته فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

فروش اقساطی خودرو به چه معنا است؟

فروش اقساطی خودرو برای افرادی که توانایی خرید نقدی خودرو را ندارند، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند بدون پرداخت تمام قیمت خودرو، صاحب ماشین شوند. در این حالت فرد قسمتی از قمیت نهایی خودرو را پرداخت کرده و مابقی قیمت را به صورت اقساط پرداخت خواهد کرد. به همین جهت فشارهای مالی وارد به فرد به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید ماشین داشته باشد، اما توانایی پرداخت کامل هزینه آن را ندارید،  فروش اقساطی خودرو راهی است تا به راحتی صاحب ماشین دلخواه خودتان شوید.

در خرید اقساطی خودرو باید به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که از شرایط فروش اقساطی خودرو استفاده کنید، لازم است که چند مورد را بررسی کنید. اولین موضوع تحویل آنی خودرو است. خرید اقساطی خودرو زمانی به صرفه است که فورا خودرو را به شما تحویل دهند. تحویل مدت‌دار یا ثبت نامی بسیار مطلوب نیست و بهتر است آن را فراموش کنید. مورد بعدی تعیین شرایط تملیک کامل خودرو است. در این موارد معمولا از شرایط اجاره به شرط تملیک استفاده می‌شود. اجاره به شرط تملیک به این معنی است که اقساط پرداختی شما در قالب قرارداد اجاره خواهد بود و پس از پرداخت کامل اقساط خودرو خود به خود به مالکیت شما در خواهد آمد. مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه قسط بندی و پرداخت اقساط است. شما باید قبل از هر کاری تعداد اقساط و و نحوه پرداخت اقساط را تعیین کنید. برخی از شرکت‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که اقساط خود را ماهیانه یا سه ماهه یا شش ماهه پرداخت کنید. بنابراین قبل از اقدام برای خرید، این موارد را بررسی کنید.

مزایا و معایب خرید اقساطی خودرو

با توجه به قیمت‌های بسیار بالای خودرو، فروش اقساطی خودرو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در شرایطی که پول شما هنوز به صورت کامل آماده نشده است، ماشین مورد نظر خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که نوسانات قیمت در بازار خودرو بسیار زیاد است و تا زمانی که بخواهید پول‌هایتان را جمع آوری کنید، ممکن است قیمت ماشین مورد نظر شما دوباره افزایش پیدا کند. از طرفی دیگر قبل از اتمام مدت بازپرداخت می‌توانید اقساط خود را پرداخت کنید و سودهای آتی از قیمت نهایی کسر خواهد شد. در فروش اقساطی خودرو معمولا سند به نام خریدار خواهد بود، البته تحت شرایط اجاره به شرط تملیک. بنابراین خیالتان راحت است که ماشین مال خودتان است.  تنها عیب خرید اقساطی خودرو این است که قیمت نهایی آن نسبت به خرید نقدی معمولا بالاتر است و این اختلاف قیمت مربوط به سودی است که باید به خاطر شرایط قسطی پرداخت کنید.

خرید اقساطی خودرو، با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

خرید اقساطی خودرو، با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

آرشا خودرو با داشتن سابقه طولانی در امر فروش اقساطی خودرو آماده است خدمات خود را به شما کاربران گرامی ارائه کند. در آرشا خودرو پیش پرداخت پس از دریافت خودرو خواهد بود و قبل از آن لازم نیست هیچ گونه هزینه‌ای پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که کمترین میزان پیش پرداخت از شما دریافت خواهد شد. همچنین برای این کار نیازی به ضامن نخواهید داشت. در واقع آرشا خودرو سعی می‌کند تا آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را برای شما فراهم کند. به همین دلیل در تلاش است علاوه بر تحویل فوری خودرو شرایط اقساطی متنوعی را برای شما کاربران گرامی فراهم کند. بازپرداخت اقساط از ۶ ماه الی ۳۶ ماه امکان پذیر است و می‌توانید برنامه فروش اقساطی خودروِ متناسب با شرایط خودتان را ایجاد کنید.

فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو

فروش اقساطی سایپا یکی از خدماتی است که توسط آرشا خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفته است. بعد از توقف تولید پراید که پرفروش‌ترین ماشین ایران بود، سایپا با معرفی ماشین‌هایی مانند تیبا، ساینا و شاهین تلاش کرد تا جای خالی این ماشین را در بازار پر کند. هدفی که به نظر می‌رسد دستیابی به آن اگر غیرممکن نباشد، بسیار سخت و دشوار است. اگر چه قیمت برخی از محصولات سایپا پایین است، اما پرداخت همین قیمت هم به صورت نقدی برای بسیاری از افراد ممکن نمی‌باشد. به همین دلیل استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا به یکی از راه حل‌های مناسب برای این افراد تبدیل شده است. فروش اقساطی سایپا در آرشا خودرو محصولات متنوعی از جمله پراید، تیبا، کوییک، چانگان و سراتو را شامل خواهد شد. شرایط خرید مناسب را در کنار تحویل آنی و قیمت مناسب محصولات سایپا قرار دهید، تا بدانید چرا خرید اقساطی این محصولات برای شما مناسب است.

فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو

خرید اقساطی خودرو، با اطمینان و ۱ ساعته در آرشا خودرو

ایران خودرو یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت خودرویی ایران است که توانسته با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت سهم خود را از بازار به دست بیاورد.  فروش اقساطی ایران خودرو یکی دیگر از خدمات ما در آرشا خودرو است. برنامه فروش اقساطی ایران خودرو همانند فروش اقساطی سایپا محصولات متنوعی را شامل می‌شود و شما می‌توانید هر یک از ماشین‌های ۴۰۵، پژو پارس، هایما، دنا، ۲۰۶، ۲۰۷ و سمند را به صورت قسطی خریداری کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت مناسب این محصولات باعث شده است که قیمت آن‌ها نسبتا زیاد باشد به صورتی که هر فردی از عهده پرداخت نقدی قیمت این ماشین‌ها بر نمی‌آید. به همین دلیل فروش اقساطی ایران خودرو توسط آرشا خودرو این فرصت را به شما می‌دهد تا ماشین مورد علاقه خودتان را سوار شوید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493658