«هوپو آکادمی»، به‌روزترین مرکز آموزش‌های تخصصی زیبایی آقایان افتتاح می‌شود

برای اولین بار در تاریخ صنعت آرایشی و زیبایی کشور، طی مراسمی رسمی، هوپو آکادمی، نخستین آکادمی حرفه‌ای و تخصصی آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر در صنعت زیبایی و آرایشگری ایران ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۹ افتتاح می شود.

در این مراسم که روز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و هم‌زمان با مبعث پیامبر اسلام (س) و در آستانه‌ی نوروز باستانی، با حضور جمعی از متخصصین آرایشی و بهداشتی و دست‌اندرکاران صنعت آرایش و زیبائی کشور در مجموعه دهکده سبز باشگاه انقلاب افتتاح می‌شود، دوره های آموزشی «هوپو آکادمی» نیز رسما شروع به کار خواهد کرد.  

طی این رویداد، «هوپو آکادمی» به عنوان یک برند زیرمجموعه‌ی برند «هوپو»، اولین برند فرانچایز زیبایی و سبک زندگی آقایان و در راستای اهتمام این برند به آموزش نیروهای آموزش‌دیده و کارورزیده در حوزه زیبایی، آرایشگری، گریم، پروتز مو، پوست و ناخن، فعالیت آموزشی خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

با شروع  فعالیت های آکادمی هوپو، این برند با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی اقدام به تربیت نیروی انسانی حرفه ای در قالب استانداردهای آموزشی روز دنیا کرده و در پایان دوره به هنرجویان، گواهی‌نامه‌ی مشترک «هوپو آکادمی» و دانشگاه علمی کاربردی اعطا خواهد شد.

از نکات برجسته‌ی هوپو آکادمی، بکارگیری و استخدام نیروهای آموزش دیده در این مرکز در یکی از شعبه‌های مراکز خدمات زیبایی آقایان هوپو در سراسر کشور و یا در آینده در خارج ایران خواهد بود که به این ترتیب علاوه بر کمک به اشتغال در بالاترین سطح شرکت‌های خدمات دهنده‌ی آرایشی در ایران و جهان، شعبات فرانچایز هوپو با مشکل تامین نیروی مداوم مواجه نباشند.

به این ترتیب، آکادمی اختصاصی هوپو (hoopoe Academy) که در یکی از بهترین مکان های تفریحی و سلامتی تهران کار خود را شروع می کند، تبدیل به مرجع دست اول آموزش‌های روز حرفه‌ای با استانداردهای جهانی در صنعت زیبایی ایران خواهد شد.

گفتنی است «هوپو آکادمی» همچنین برگزارکننده دوره‌ها، سمینارها و همایش‌های تخصصی در صنعت زیبایی خواهد بود که تلاش خواهد کرد تا سطح آموزش نیروی انسانی در یکی از مهم‌ترین صنایع خدماتی کشور یعنی صنعت آرایش و زیبایی را ارتقا دهد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی «هوپو آکادمی» می‌توانند با شماره ۰۲۱۷۲۰۷۶ دفتر مرکزی هوپو تماس بگیرند و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت hoopoe.life مراجعه کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493666