۲ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
قلعه‌نویی روی گزینه استقلال دست گذاشت

باشگاه گل گهر سیرجان مذاکرات خود را برای جذب امین قاسمی نژاد آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به درخشش امین قاسمی نژاد مهاجم ۳۴ ساله شهرخودرو در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، چند باشگاه لیگ برتری برای تقویت خود در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب این مهاجم هستند.

شنیده ها حاکی از آن بود که قاسمی نژاد با استقلالی‌ها به توافق رسیده است و بعد از دیدار شهرخودرو با پیکان به جمع شاگردان قلعه نویی ملحق خواهد شد. اما روز گذشته باشگاه گل گهر درحالی که پیش از این مکاتبات لازم را برای جذب قاسمی نژاد با شهرخودرو انجام داده بود با این بازیکن تماس گرفت تا پیشنهاد خود را نیز به این بازیکن ارائه دهد.

شهرخودرو تا هفته پیش با انواع اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد و حالا با واگذار شدن این باشگاه به هیات فوتبال خراسان گویا همه چیز تغییر کرده و مهدی رحمتی به این سادگی راضی به جدایی بازیکنان تیم خود نخواهد شد. اما با توجه به جذب یوسف وکیا و حسام پورهاشم دو بازیکن سابق گل گهر توسط شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات به نظر می‌رسد رابطه این دو باشگاه با یکدیگر خوب است و همچنین از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز بسته می‌باشد و همین موضوع احتمال حضور قاسمی نژاد در گل گهر را قوت خواهد بخشید.

امیر قلعه نویی سرمربی کنونی گل گهر نیز در چند فصل اخیر علاقه‌مند به جذب امین قاسمی نژاد بوده است و همین موضوع شاید سبب شد مهاجم شهرخودرو مسیر خود را از تهران به سیرجان تغییر دهد.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =