از پیگیری دریافت کمک مالی برای تیم صنعت نفت تا اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت سلیچ غربی در آبادان

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای دریافت کمک مالی از وزارت نفت برای تیم فوتبال صنعت خبر داد.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان ضمن اشاره به دیدارش با صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور اظهار کرد: با وی در باره ی مساعدت به ورزش خوزستان به ویژه شهرستان آبادان و تیم صنعت نفت در چارچوب قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و عدم تحقق دستور وی در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختیم که مقرر شد به دلیل عدم پیش بینی اعتبار تخصصی در بودجه سالانه شرکت، برای اجرای این مهم با اعمال ماده ۳۱ مقررات مالی الحاقی، موافقت نامه ای با سازمان برنامه و بودجه منعقد شود.

وی گفت: بر همین اساس در دیدار با مومنی رئیس امور مالی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و کفاشی رئیس واحد امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز موضوع عدم پیش بینی هرگونه ردیف پروژه ای برای اختصاص ۱۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای مساعدت به ورزش مطرح  و قرار شد تا موضوع مساعدت به مناطق کم برخوردار از طریق دارابی مدیر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز جنوب در قالب پروژه ای و از طریق انعقاد تفاهنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور، ابلاغ و دنبال شود.

وی افزود: همچنین در دیدار با راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در مورد موضوعاتی همچون روکش آسفالت جاده های دسترسی به بندر در آبادان که کار پیمان سپاری آن نیز به طور تقریبی انجام و به پیمانکار ابلاغ شده و پیمانهای مربوط به اروندکنار و پیشرفت فیزیکی پروژه های مختلف در این شهر تبادل نظر و گفتگو شد ضمن اینکه گزارش کاملی از اقدامات و مشکلات پیش روی در روند اجرا پروژه ها نیز ارائه شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفتگویش با فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت در زمینه ی تبدیل وضعیت نیروهای مقاطع کار و اورهال تصریح کرد: مقرر شد تا سامانه ی مربوطه به منظور افزوده شدن نام این افراد مذکور به لیست، به مدت یک هفته باز شود.

مختار یادآور شد: همچنین قرار شد تا بنده به عنوان طراح موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت وزارت نفت ضمن شرکت در جلسه ی کارگروه کمیسیون اجتماعی مجلس، پیگیریهای لازم در این باره را به انجام برسانم.

وی گفت: با پیگیریهای انجام شده موضوع اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای اجرای شبکه دفع آبهای سطحی در منطقه سلیچ غربی آبادان از محل از بافت فرسوده نیز به اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ابلاغ شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =