معرفی دوربین مدار بسته بی‌سیم ارزان قیمت

خرید تجهیزات امنیتی و نظارتی و بنا به ویژگی های که در درون محصولات به کار رفته است بسیار کار دشواری و سختی می باشد. در این مقاله که با کمک تیم فروش شرکت دی سی ای کالا تهیه گشته است، دیدگاه ها و خواسته مشتریان دوربین مدار بسته را جمع آوری کرده و با در نظر گرفتن این خصوصیات و قابلیت ها، دوربین مدار بسته کاربردی و مناسبی را به شما همراهان فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا معرفی می کنیم.

دوربین مدار بسته وایرلس

سیستم های نظارتی بر پایه شبکه، جدیدترین تکنولوژی انتقال تصاویر دوربین را دارند که با سرعت و کیفیت بالا داده های دوربین مداربسته آی پی را به درون ضبط کننده تصاویر منتقل می کنند. کمپانی تولید کننده دوربین مدار بسته همچون بلورمز و برایتون که از پیشگامان سیستم نظارتی تحت شبکه و آنالوگ هستند با کمک بخش R&D یا همان تحقیق توسعه دوربین مدار بسته وایرلسی را به بازار معرفی کرده اند که انتقال داده را با کمک سیگنال و امواج وای فای انجام می دهند. در ادامه این بخش، به معرفی تعدادی از مدل های متفاوت این مدل دوربین بی‌سیم می پردازیم.

معرفی دوربین مدار بسته بی‌سیم ارزان قیمت

دوربین مدار بسته وایرلس برایتون مدل 7832P3

کمپانی برایتون در دوربین وایرلس خود از سخت افزارهای قابل قبولی بهره برده است. سنسور 2 مگا پیکسلی با کیفیت 1080P و لنز 3.8 میلیمتری که قادر است در حالت ثابت زاویه 80 درجه ای از محیط را پوشش دهد و مکانیزم چرخشی که می تواند 355 درجه دوربین را به طرفین برگرداند، از جمله مشخصات سخت افزاری عالی این دوربین بی سیم است. میزان دید در شب دوربین مدار بسته بی سیم Briton تا 10 متر مربع می باشد. جریان برق مورد نیز برای راه دوربین رو میزی از طریق آداپتور 5 ولت تا 1.5 آمپر تامین می گردد. از دیگر مزیت های این مدل از دوربین بی سیم می توان به پشتیبانی از رم تا 128 گیگا بایت، به همراه تکنولوژی 264+ است  که اشغال فضای رم را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. نرم افزار انحصاری شرکت برایتون نیز باعث می شود تا شما به راحتی و با رابط کاربری آسان تنظیمات و قابلیت های به کار رفته در دوربین را استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته وایرلس A11 بلورمز

لنز دوربین مدار بسته وایرلس بلورمز با ب کارگیری لنز 2.8 میلی متری خود قادر به ذخیره سازی کیفیت 1280*720 با زاویه دید 101 درجه می باشد، که وضوح تصویر بسیار بالایی در خروجی پشتیبانی شده توسط دوربین به نمایش در می آید. دید در شب دوربین بلورمز یکی دیگر از، جالب توجه ترین ویژگی های این محصول است که با کمک دو LED دید در شب کاملی را، حتی در تاریکی مطلق در اختیار لنز جهت ذخیره سازی تصاویر قرار می دهد. درگاه میکرو اس دی دوربین بلورمز  از رم تا حافظه 128 گیگا بایت پشتیبانی کرده تا در کنار مشاده تصاویر به صورت زنده به ذخیره سازی داده ها نیز بپردازید. هوشمند بودن این مدل از دوربین بی‌سیم بلورمز به همینجا ختم نمی شود. از سری قابلیت های این محول توانایی اتصال به دستیار هوشمند گوگل و Alexa می باشد تا به راحتی و با بیان فرمان صوتی قابلیت دوربین خود را مدیریت کنید.

معرفی دوربین مدار بسته بی‌سیم ارزان قیمت

دوربین مدار بسته بی‌سیم FEC مدل 43S Indoor

دوربین وایرلس فاین الکتریک مدل FEC 43S Indoor از بدنه ای مشکی رنگ بهره برده است که متشکل از دو قسمت پایه و قسمت کروی شکل لنز تشکیل شده و امکاناتی جالب توجه دارد، که از جمله آنها می توان به قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد که باعث گسترش قابل توجه نظارت بر مکان نصب شده است. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده دوربین مداربسته لنز و اجزای تشکیل دهنده آن می باشد که بسته به انواع آن، کیفیت تصویر دریافتی می تواند متفاوت باشد. یکی از پر کاربرد ترین انواع لنز ها که امروزه بسیار پر استفاده می باشد، لنز 3.6 میلی متری است که دستگاه دوربین مداربسته وایرلس اف ای سی مدل 43S Indoor نیز از این لنز بهره مند می باشد و می تواند تصاویری با کیفیت خوب و قابل قبول برای کاربر خود ثبت نماید. از دیگر قابلیت های دوربین بی سیم می توان به دید در شب تا 30 متر مربع و درگاه میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت را اشاره کرد.

دوربین وایرلس گردان SCS-H300A

دوربین 360 درجه ای PTZ که در دسته دوربین های No Name قرار گرفته است، می تواند در همه جهت ها به حرکت در آمده و زاویه دید کامل از مکانی که دوربین Wireless در آن نصب شده است را فراهم می کند. این دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل قادر به ذخیره کردن تصاویر با کیفیت SD و HD می باشد. 10 عدد ال ای دی هایی که در اطراف لنز این دوربین تعبیه شده امکان دید در شب تا فاصله 5 متری خود را فراهم کرده است. این دوربین همچنین دارای سنسور حرکت در بالای لنز خود بوده که می توان به وسیله نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی موبایل شدت آن را کم و زیاد نمود که با تشخیص حرکت یک هشدار به تلفن همراه صاحب دوربین ارسال می کند و یا شروع به ضبط فیلم می کند.

نتیجه گیری

در انتخاب دوربین مدار بسته بیسیم مهمترین موضوع انتقال تصویر با کیفیت و بی نقص است که می تواند مشتری را از خرید این محصول راضی کند. پس هر چقدر دوربین به سرور پر سرعت تر و نزدیک تر متصل باشد این رضایت مندی بیشتر خواهد شد. عوامل دیگری همچون، راحتی کار با اپلیکیشن، زاویه دید، ذخیره سازی ابری می تواند باعث شود یک دوربین به نسبت دوربین بی سیم دیگر برتری داشته باشد.

تجربه نشان می دهد دوربین های وایرلس با برندهای صاحب نام از رضایت مندی بیشتری در نزد مشتریان برخوردار می باشند. برای مشاهده همه ی دوربین های مدار بسته بی سیم و با سیم به سایت دی سی ای کالا مراجعه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494263