مفاد قانون انسداد مبادی بی‌سوادی باجدیت در استان سمنان اجرا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مفاد قانون انسداد مبادی بی سوادی و بازماندگان تحصیل با جدیت در استان سمنان دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: آموزش و پرورش با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوط برای جلوگیری از اُفت تحصیلی و جا ماندن دانش آموزان از تحصیل در سال تحصیلی آینده از هم اکنون اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: ساز و کار های اجرایی مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی سوادی و بازماندگان باجدیت دنبال شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تقدیر از فرهنگیان و معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم با جدیت دنبال شود و برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام فرخنده متناسب با وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان باشد.
خجسته‌پور تصریح کرد: شهرداری ها و دستگاه های اجرایی استان در ارتباط با برگزاری و یا گرامیداشت باشکوه هفته معلم با جدیت پای کار بیایند.
وی اضافه کرد: اعتبارهای آیین گرامیداشت مقام معلم با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تامین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: برای اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) از ظرفیت خیران استفاده شود و کرونا شرایط کمک های خیرخواهانه را تغییر داد و خیران علاوه بر ساخت مدارس برای کمک به امر آموزش و پرورش باتوجه به شیوع کرونا ویروس پیش قدم شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =