۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
ارتقاء فعالیت های فرهنگی هنری درکیش

سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارتقاء فعالیت های فرهنگی در این منطقه با دانشگاه هنر تفاهم نامه همکاری امضاءکرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : باحضور جعفرآهنگران سرپرست سازمان منطقه آزادکیش و دکترسید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنردراین سازمان برگزارشد ،طرفین با هدف ایجاد و گسترش زمینه های همکاری آموزشی، پژوهشی،فرهنگی و هنری و تحقق اهداف توسعه پایدارو رفع نیازهای منطقه تفاهم نامه همکاری کردند.
جعفرآهنگران دراین نشست با اشاره به اینکه رویکرد خاص و اتفاق نظر معاونان سازمان برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری درمنطقه، عامل مهمی درموفقیت اجرای مفاد این تفاهم نامه خواهد بود اظهار داشت: این تفاهم نامه گام مهمی برای عمل به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب مبنی براستفاده از توانمندی های نخبگان علمی و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در منطقه آزادکیش است.
آهنگران با اشاره به اینکه فعالان عرصه فرهنگ همدلانه برای ارتقاء جایگاه هنردرجامعه می کوشند ، زبان هنر را برخاسته از دل مردم عنوان کرد و افزود: بی تردید این تلاش ها درجهت ارتقاءکمی و کیفی فعالیت های هنری درجزیره کیش ماندگار بوده و منشاء خیر و برکات فراوان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به برگزاری نشست های متعددی در جهت بررسی زمینه توسعه همکاری های مشترک گفت: نتیجه برگزاری این نشست ها در قالب تفاهم نامه ای تنظیم شده که مهم ترین اهداف آن استقراردانشگاه هنردرکیش ، توسعه آموزش عالی به ویژه درمقاطع تحصیلات تکمیلی ، و آزاد سازی ظرفیت دانشگاه هنر درحوزه رویدادهای فرهنگی و هنری ، تقویت تعاملات بومی در قالب رویداد های فرهنگی هنری ، تقویت و توسعه آموزش های مهارت محور و دوره های آموزش مجازی است.
وی افزود: این تفاهم نامه برای سازمان منطقه آزاد کیش گام بلندی درجهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه در مقوله انتقال دانش ، فناوری و مهارت ، بین المللی سازی فعالیت های هنری و استفاده از ظرفیت دانشگاه های مطرح بین المللی محسوب می شود.
دکترسید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر نیز دراین نشست بابیان اینکه همدلی بین مسئولان سازمان منطقه آزادکیش و اهتمام جدی آنان به مقوله هنر و کیفیت بخشی به فعالیت های هنری ، عزم ما را برای مشارکت حداکثری در رونق فعالیت های هنری جزیره کیش دو چندان می کند گفت: زبان هنر همواره بهترین وسیله برای تعاملات بین المللی وارتباطات میان فرهنگی بوده است و اگر ما برنامه ای برای معرفی کشور و ظرفیت های مناطق آزاد درسطح جهان داریم باید از زبان شیرین و ماندگار هنر بهره گیریم.
وی تاکیدکرد: گسترش آموزش عالی و ارتقاء فعالیت های آموزشی و پژوهشی درحوزه هنر درمنطقه آزاد کیش در تعاملات فرهنگی کشور در عرصه بین المللی نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه نقطه عطفی درتعاملات دانشگاه هنر به شمارمی رود ابرازامیدواری کرد همکاری سازمان و این دانشگاه نتایج ارزشمندی به همراه داشته و به عنوان میراثی ماندگاردرمنطقه باقی بماند.
در این نشست سیدمحمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، داریوش سلیمی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و سیدعلیرضا علوی رضوی مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه هنر حضور داشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =