پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی افتتاح شد

به مناسبت عید مبعث برخی از پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در شهرستان‎‌های مرزی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی :  سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه علاوه بر وظیفه اصلی خود که حفظ و تامین امنیت مرزها است، در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم به ویژه مرزنشینان نیز ورود پیدا کرده و اقدامات خوبی انجام داده است.

وی گفت: امروز بخشی از این اقدامات که توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه انجام شده  افتتاح شد و این پروژه‌ها آخرین نخواهد بود و ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی در سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشت و قرار است در مراسم پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری که شامل افتتاح ۶۲ واحدمسکن مددجویان  و ۱۳ بند خاکی است شرکت کند.

بازدید از سدهای درحال  ساخت و پروژه های آبرسانی روستاهای کلاته  گاویچ، کلاته بلوچ، خیر آباد و اشک شهرستان درمیان و همچنین بازدید از نوار مرز نیز از دیگر برنامه‌های سفر سردار پاکپور به استان است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =