برف و باران مسیرهای استان تهران را فرا گرفت

ایرنا نوشت: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بارش برف و باران در کلیه مسیرهای این استان خبر داد و اعلام کرد: کلیه مسیرهای استان تهران لغزنده است.

عادل مصدقی گفت: از روز گذشته سامانه بارشی جدیدی وارد استان تهران شد که ساعات بامدادی این سامانه کلیه نقاط استان را فرا گرفت.

وی افزود: هم اکنون در ارتفاعات شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه بارش برف در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در جاده هراز، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده داود (ع) شاهد برف نسبتا شدیدی هستیم که عوامل راهداری با تجهیزات کامل مشغول عملیات شن و نمک پاشی و همچنین برف روبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سایر نقاط استان تهران نیز شاهد بارش باران هستیم و طبق پیش بینی هواشناسی این بارش ها در ساعاتی پایانی امشب افزایش خواهد یافت.

مصدقی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضرور در ارتفاعات استان تهران خودداری کنند و جهت سفر حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

برف و باران مسیرهای استان تهران را فرا گرفت

به گفته وی، با تلاش عوامل راهداری هیچ جاده ای در استان تهران مسدود نشده و بدلیل ممنوعیت تردد خودروها در مسیرهای شمالی کشور شاهد تردد اندک خودروهای شخصی هستیم و در مسیرهای شمالی استان شاهد تردد کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی هستیم که ترددشان بدون مشکل در جریان است.

مصدقی همچنین به مردم توصیه کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =