رصد روند ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا توسط استاندار البرز/ بستر یکسانی برای فعالیت تمامی داوطلبان در البرز فراهم خواهد بود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در بازدید از حوزه های ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز شاهد استقبال پرشور داوطلبان هستیم و پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آنها را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در  بازدید از روند ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری فردیس که روز جمعه صورت گرفت، با اشاره به اینکه ۱۳ هیات اجرایی در حوزه های انتخابیه البرز تشکیل شده و ۷ هیات باقی مانده نیز بزودی تشکیل می شود، گفت: از روز ۲۰ اسفند ماه بر اساس دستور وزیر محترم کشور ثبت نام در البرز نیز آغاز شده و تا به امروز این روند بدون هیچ گونه مانعی بخوبی طی شده است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده داوطلبان برای ثبت نام فضای انتخابات را پرشور تر خواهد کرد، ادامه داد: بهتر است داوطلبان، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

شهبازی گفت: پس از ثبت نام، مشخصات افراد در پایان هر روز به مراجع ۴گانه اعلام شده و ۱۰ روز برای استعلام فرصت دارند.

 وی افزود: اکنون هیچ کس تا موعد مقرر اجازه تبلیغات ندارد همچنین اعضای فعلی شوراها نیز اجازه استفاده از امکانات شوراهای شهر و روستا را ندارند و در این رابطه هر گونه تخلفی رصد می شود. 

استاندار البرز اضافه کرد: باید شرایط به صورت عادلانه برای نامزدهای انتخابات مهیا شود از این رو به جد درصدد تحقق این امر هستیم. 

وی گفت: سلایق مختلف سیاسی کاندیداهای خود را معرفی می کنند و امید است با توجه به این روند تمامی احزاب و گروه های سیاسی قانونی پرشور تر از گذشته پای صندوق ها حاضر شوند.

شهبازی گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قانون را مد نظر داریم و به طور قطع در چارچوب قانون عمل می کنیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است چراکه پشتیبانی مردم عامل قدرت نظام است.

استاندار البرز گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا، امسال تدابیری اتخاذ شد که ثبت نام ها به صورت حضوری و مجازی انجام شود.

وی افزود: ۳ هزار صندوق رای در البرز برای اخذ آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =