کشف زمین خواری میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان از کشف و رفع تصرف یک هزار و ۲۳۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی"  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین خواری و با انجام اقدامات تخصصی و تلاشهای شبانه روزی، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان، یک هزار و ۲۳۰ متر مربع از اراضی ملی پلاک نساء هفشجان تصرف شده توسط یک فرد سودجو را کشف کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین مکشوفه را یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شده و زمین مورد نظر با حکم مقام قضائی رفع تصرف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه جرایم اقتصادی، گفت: برخورد با زمین خواران بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد.
سردار "امان اللهی" در خاتمه از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و زمین خواری، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس  اطلاع دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =