اولین سری واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان استان سمنان انجام شد

این واکسیناسیون با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان گرمسار و در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان اولین سری واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در استان سمنان انجام شد .

این واکسیناسیون با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان گرمسار و در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان انجام شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام این خبر افزود : در استان سمنان ۴ مرکز شبانه روزی به تفکیک در شهرستان های سمنان ، دامغان ، شاهرود و گرمسار تحت نظارت بهزیستی استان قرار دارد که در این مراکز ۲۵۱ سالمند با ۱۰۶ پرستار و خدمه خدمات نگهداری و درمانی دریافت می نمایند .

ایشان در ادامه در مراکز نگهداری شهرستان شاهرود  ۸۸ سالمند با ۳۹ پرسنل ، شهرستان گرمسار با ۸۳ سالمند و ۲۸ پرسنل ، شهرستان سمنان ۴۷ سالمند و ۲۱ پرسنل و شهرستان دامغان با ۳۳ سالمند و ۱۸ پرسنل خدمات نگهداری را به جامعه هدف ارائه می نمایند .

ایزدپور گفت : مرکز نگهداری سالمندان خانه بزرگان شهرستان گرمسار در سال ۸۳ تحت نظارت بهزیستی استان تاسیس و هم اکنون به ۸۳ سالمند به تفکیک ۴۶ خانم و ۳۷ آقا خدمات نگهداری و درمانی ارائه می نماید .

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از مرکز بهداشت شهرستان گرمسار و دانشگاه علوم پزشکی استان در امر واکسیناسیون سالمندان ابراز داشتند : با همکاری های انجام شده توسط ستاد بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستان ها واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز نگهداری شبانه روزی آغاز شده است که این امر نخست در شهرستان گرمسار و در سه مرحله انجام می شود .

ایزدپور گفت : در مرحله نخست در مورخ ۲۰ اسفند ماه ۳۱ سالمند و ۱۴ پرسنل مرکز واکسن کرونا و در مرحله دوم و در مورخ ۲۳ اسفند نیز ۳۸ سالمند و ۲ پرسنل واکسن دریافت کرده اند که در مجموع برای ۶۹ سالمند و ۱۶ پرسنل تزریق انجام شده است که در مرحله سوم و پایانی و در مورخ ۲۴ اسفند ماه مابقی افراد در این مرکز واکسینه خواهند شد .

ایشان در پایان : با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود واکسیناسیون دیگر مراکز نگهداری سالمندان در شهرستان های تابعه در سال آینده انجام گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =