ثبت نام ۱۴۰داوطلب شورای شهر در استان قزوین

رییس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت نام ۱۴۰داوطلب شورای شهر به صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان روز چهارم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات توصیه می‌شود تا ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکرده و در فرصت باقیمانده با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به این کار کنند.

او با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در ۲۸شهر این استان برگزار می شود، تصریح کرد: تعداد اعضای شورای شهر قزوین ۹نفره هستند و مابقی شهرها نیز هفت و پنج نفره هستند.

این مسئول ستاد انتخاباتی بیان کرد: پنج شهر تاکستان، آبیک، الوند، محمدیه و اقبالیه این استان نیز دارای شورای هفت نفره بوده و ۲۲شهر دیگر تعداد اعضای شوراهایشان پنج نفر است.

حبیبی یادآور شد: ۵۸درصد از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین به صورت غیرحضوری اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را به روش‌های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۶اسفند ماه جاری برای ثبت نام فرصت دارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =