شروع پروازهای هواپیمایی قطر به شهر سیاتل

دوحه، قطر - امروز شروع پروازهای هواپیمایی قطر به شهر سیاتل است. این پرواز به مسافران از شمال غربی اقیانوس آرام انتخاب‌های منعطف‌تری از طریق متصل‌ترین و بهترین فرودگاه در خاورمیانه، فرودگاه بین المللی حمد، را می‌دهد.

سیاتل یازدهمین دروازه ورودی شرکت هواپیمایی قطر به کشور ایالات متحده است. این شروع به معنای پیشی گرفتن تعداد مقاصد پروازی است که این خط هوایی در ایالات متحده قبل از کرونا انجام می‌داده است. این چهار پرواز هفتگی با هواپیمای مدرن بوئینگ ۷۷۷ قطر ایرویز انجام می‌شود که دارای ۴۲ صندلی در کلاس بیزنس و ۳۱۲ صندلی در کلاس اکونومی است.

آغاز سال ۲۰۲۱ با شروع پروازها به شهر زمردی در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت هواپیمایی به سرعت در حال بازسازی و گسترش شبکه خود در سراسر جهان است. پروازهای جدید از سیاتل پس از موفقیت اخیر سانفرانسیسکو به دوحه انجام شد.

هواپیمایی قطر به عنوان یک اتصال دهنده جهانی پیشرو، در حال حاضر بیش از ۸۰۰ پرواز هفتگی به بیش از ۱۲۰ مقصد را انجام می‌دهد. همچنین، برنامه‌ریزی شده است که این شبکه تا پایان ماه مارس به بیش از ۱۳۰ مقصد افزایش یابد. مسافرانی که به و از سیاتل سفر می‌کنند، می‌توانند از طریق بهترین فرودگاه در خاورمیانه، فرودگاه بین المللی حمد با گسترده‌ترین شبکه پروازی در آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آسیای جنوبی و خاورمیانه از ترانزیت راحت لذت ببرند.

کاردار سفارت ایالات متحده در دوحه، گرتا سی هولتز، اظهار داشتند: "من شروع پروازهای قطر ایرویز را به مقصد دیگری در ایالات متحده، با هواپیمای بوئینگ ساخت ایالات متحده، با افتخار جشن می‌گیرم. این مسیر، درهای جدیدی برای فرصت های بیشتر گردشگری، تجاری و آموزشی باز خواهد کرد. گشودن این مسیر جدید تنها یکی دیگر از شاخص‌های رشد روابط قطر و ایالات متحده از هر لحاظ است. "

جناب آقای اکبر الباکر، مدیر اجرایی گروه هواپیمایی قطر، گفت: "این مقصد بین المللی مشهور به نوآوری، فناوری و زیبایی‌های طبیعی است که از ارائه خدمات به این بازار تجاری و تفریحی که به طور فزاینده‌ای مهم است خوشحالیم. همچنین، به عنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایالات متحده، مسافران این فرودگاه، پس از پیوستن آلاسکا ایرلاینز به اتحاد "وان ورلد" در ۳۱ مارس به تعداد اتصالات بیشتر، از جمله آلاسکا، کانادا و هاوایی، دسترسی راحت‌تری خواهند داشت. "

رئیس و مدیرعامل گروه هواپیمایی آلاسکا، آقای برد تیلدن، گفت:"هواپیمایی قطر خط هوایی برجسته‌ای است که به دلیل کیفیت و خدمات عالی در سراسر جهان شناخته شده است. ما بسیار مفتخریم که به زودی عضو اتحاد "وان ورلد" خواهیم شد. مسافران ما می‌توانند به همراه تجربه سهولت سفر و مزایای "وان ورلد" برای مسافران برتر، بر روی پروازهای هواپیمایی قطر به مقصدهای جذاب جهانی "مایل" دریافت و مبادله کنند. هواپیمایی قطر علاوه بر سیاتل، با پرواز به هاب‌های دیگر در ساحل غربی، سانفرانسیسکو و لس آنجلس، ترانزیت راحت‌تری را برای مسافران ما ایجاد می کند. "

خط هوایی آلاسکا به عنوان یک شریک "وان ورلد"، از طریق سایر هاب‌های خود در لس آنجلس و سانفرانسیسکو، مسافران را از ساحل غربی ایالات متحده به دوحه و فراتر از آن متصل می‌کند. این شراکت، همکاری‌های استراتژیک موجود قطر ایرویز با "جت بلو" و "امریکن ایرلاینز"، که عضو اتحاد "وان ورلد" است، را تکمیل می‌کند.

اعضای باشگاه مشتریان قطر ایرویز و اعضای برنامه مسافت پیموده شده آلاسکا اکنون می‌توانند از طریق هر دو شرکت "مایل" کسب کنند. همچنین، از ۳۱ مارس، اعضا می‌توانند مایل‌های دریافتی خود را در هر دو شبکه پروازی مبادله کنند و از مزایای رده‌های "سفایر"، "روبی" و"امرلالد" از جمله دسترسی به سالن‌های استراحت بهره‌مند شوند. بعلاوه، این دو شرکت هواپیمایی در حال همکاری نزدیک بر روی ایجاد یک توافقنامه استراتژیک "کد مشترک" و همکاری تجاری مطابق با پیوستن به اتحاد "وان ورلد" در اواخر ماه مارس هستند.

"مسافران کلاس بیزنس از و به سیاتل می‌توانند از صندلی کیوسوییت با حفظ حریم خصوصی ارتقا یافته شامل درهای کشویی و گزینه استفاده از نشانگر ""مزاحم نشوید"" لذت ببرند. چیدمان صندلی کیوسوییت پیکربندی ۱-۲-۱ است. کیوسوییت جادارترین فضا، محیط کاملاً خصوصی و راحت را با رعایت فاصله اجتماعی در آسمان برای مسافران فراهم می‌کند.

"سیاتل دومین مقصد جدید در ایالات متحده است که از زمان آغاز شیوع بیماری همه گیر به شبکه پروازی هواپیمایی قطر اضافه شده است. راه اندازی پروازها به سیاتل و از سرگیری پروازهای آتلانتا در ماه ژوئن، شبکه آمریکایی قطر ایرویز را به ۱۲ مقصد در ایالات متحده افزایش می‌دهد و از طریق مشارکت استراتژیک با هواپیمایی آلاسکا، "آمریکن ایرلاینز" و "جت بلو" به صدها شهر آمریکا متصل می‌شود. آتلانتا و سیاتل به مقاصد موجود ایالات متحده از جمله بوستون، شیکاگو، دالاس-فورت ورث، هوستون، لس آنجلس، میامی، نیویورک، فیلادلفیا، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی می‌پیوندند.

قطر ایرویز اولین خط هوایی بین المللی در جهان است که توسط سازمان بین المللی رتبه‌بندی ایمنی حمل و نقل هوایی، "اسکایترکس"، به رتبه معتبر ۵ ستاره کووید-۱۹ دست یافته است. این اتفاق به دنبال موفقیت اخیر فرودگاه بین المللی حمد به کسب عنوان بهترین فرودگاه در خاورمیانه و آسیا که دارای امتیاز ایمنی فرودگاه ۵ ستاره کووید-۱۹ رقم خورده است. این عناوین به مسافران در سراسر دنیا اطمینان می‌دهد که استانداردهای ایمنی و بهداشتی این هواپیمایی تحت نظر بالاترین ارزیابی است. برای آشنایی با جزییات اقدامات ایمنی در حین پرواز و در فرودگاه بین المللی حمد به این صفحه اینترنتی مراجعه کنید: qatarairways.com/safety

شروع پروازهای هواپیمایی قطر به شهر سیاتل

مسافران می‌توانند با آگاهی از اینکه هواپیمایی قطر تغییرات نامحدود تاریخ و بازپرداخت بدون هزینه برای تمامی رزروهای انجام شده تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، برای سفر تا ۱۰ دی ۱۴۰۰ ارائه می‌دهد، با آرامش خاطر بلیت رزرو کنند. همچنین سیاست پیشرو انعطاف در رزرو این شرکت امکان تبادل بلیت با واچر با ۱۰% ارزش بیشتر را برای تمام مسافرانی که از qatarairways.com بلیت رزرو کنند ارائه می‌دهد. برای مطالعه شرایط و قوانین کامل به این صفحه اینترنتی مراجعه کنید: qatarariways.com/Flexibility

برنامه پرواز سیاتل: دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه

  • دوحه به سیاتل QR۷۱۹ ساعت پرواز: ۸:۰۰ ساعت ورود: ۱۱:۲۰
  • سیاتل به دوحه QR۷۲۰ ساعت پرواز: ۱۶:۰۵ ساعت ورود: ۱+۱۷:۱۵

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495833