۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
درخشش ارتش در تمام بحران های کشور

سردار سرتیپ دوم پاسدار زهرایی با بیان اینکه ۵۲ درصد از تولیدات، کتب و رونمایی ها در نیروهای مسلح مربوط به ارتش است، گفت: این آمار نشان می دهد در مجموعه ارتش فرماندهانی هستند که نه تنها در حوزه رزم بلکه در حوزه فرهنگ نیز شاهکار می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار زهرایی، رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در هفتمین همایش اندیشه و قلم ارتش گفت: در ۱۰ سال اخیر تمامی تولیدات شامل کتب، همایش ها و رونمایی از کتاب ها را رصد کردیم. با تجمیع آمار انجام شده از ۱۰۰ درصد این آثار در نیروهای مسلح ۵۲ درصد مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح تصریح کرد: این آمار نشان می دهد در مجموعه ارتش فرماندهانی هستند که نه تنها در حوزه رزم بلکه در حوزه فرهنگ نیز شاهکار می کنند.

وی گفت: ارتش در بدو انقلاب در شمال، غرب و در آغاز جنگ در جنوب کشور می درخشد و پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی در تمام بحران های کشور واقعا درخشیده است و شایسته عنوان ارتش حزب اللهی است.

سردار زهرایی تصریح کرد: ویژگی ها و صفات ارتش نشان می دهد که ارتش حزب اللهی امید و اتکایی همیشگی است.

وی با اشاره به برخی آثار و کتب برگزیده در ارتش اظهار کرد: کتاب ارتش سرافراز از کتاب های خوبی بود که به سرعت تالیف و به زودی رونمایی می شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496015

برچسب‌ها