توضیح اسماعیلی درباره رای دادگاه کشتی سانچی و محکومیت قطعی طبری

سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد اکبری طبری به 31 سال حبس قطعی و مجازاتهای دیگر محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیلی در ارتباط با پرونده «اکبر طبری» گفت: در پرونده اکبر طبری حکم قطعی صادر شد. محکومیت وی در ارتباط با لیدری و سردستگی باند ارتشاء به 31 سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی و استرداد فهرست بلندبالای تحصیل شده از سوی دیوان عالی کشور تایید و قطعی شده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: تنها در ارتباط با اتهام پولشویی تردید وجود دارد/سایر محکومیت‌ها به تایید دیوان عالی کشور رسیده است.

رای دادگاه سانچی غیرقطعی است

سخنگوی دستگاه قضایی در بخش دیگری از سخنانش درباره رای صادره از دادگاه برای زنده بودن سرنشینان کشتی سانچی هم گفت: اولا باید در نظر داشت این رای غیرقطعی است و رای غیرقطعی هم دلالت بر زنده بودن سرنشینان سانچی ندارد و فقط یک موضوع شکلی است. ما به آرای غیرقطعی دادگاه ها استناد نمی کنیم. باید صبر کنیم تا ببینیم دادگاه تجدیدنظر رای قطعی خود را به چه صورت صادر می کند.

پرونده سیف و عراقچی در دادگاه است

او درباره پرونده سیف و عراقچی از مسئولان سابق بانک مرکزی هم گفت: پرونده برای رفع نقص از دادگاه به دادسرا آمده بود و نقایص مورد نظر برطرف شده است و دادگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. این که تصمیم چه باشد در اختیار هیات قضایی شعبه دادگاه است و تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =