روز دوشنبه 19 اردیبهشت محمد طحان پور، رییس اتحادیه لوازم حانگی در کافه خبر حضور پیدا کرد و به بررسی آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی و جایگاه تولید داخلی پرداخت.

طحان پور در بخشی از گفته های خود عنوان کرد رکود در بازار لوازم حانگی حکم فرماست: « از آذر سال 87 رکود در بازار لوازم خانگی شکل گرفت که تا کنون هم ادامه دارد. »

او افزود: « قیمت لوازم حانگی طی این مدت افزایش پیدا نکرده است. نمی گویم کاهش قیمت صرف داشته ایم اما واقعیت این است که قیمت ها ثابت بوده و در برخی موارد هم شاهد کاهش قیمت بوده ایم. در بخش صوتی و تصویری تا 50 درصد کاهش داشته ایم. »

رییس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این سوال که با فرا رسیدن فصل تابستان قیمت برخی لوازم خانگی مربوط به این فصل افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر گفت: « شهروندان یقین داشته باشند تا پایان خرداد هیچ گونه افزایش قیمتی در بازار لوازم خانگی نخواهیم داشت. »

او همچنین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تخلف در بازار لوازم خانگی سریعا آن را به اتحادیه لوازم خانگی اطلاع رسانی کنند چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خواهند گرفت و در صورت اثبات تخلف با واحد های تولید کننده یا توزیع کننده برخورد خواهد شد.   

/39/39

کد خبر 149631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    به نظر گفت و گوی خوب و جنجالی ای شده کی کامل انتشارش می دین؟؟؟؟واقعا مرسی از این کاراتون...خیلی خوب بود
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
    0 0
    مت یک اچاق گاز54شعله تاکنوگاز مدل کلاسیک که 2 ماه و نیم پیش 270000 تومان بود را 4شنبه اول تیر خریدم 345000 تومان آیا این فقط 10 درصد گران شدهپس کچان این بازرسان و چرا شرکت ها در سایت خودشان قیمت ا را نمیزنند که مردم گیج نشوند؟