گواهی استعلام در شهرداری شهرکرد به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ صدور گواهی استعلام بانک و ادارات در شهرداری شهرکرد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : عباس بیگی در جلسه کمیته هوشمندسازی و توسعه دولت الکترونیک اظهارداشت: با تصویب این کمیته و با اجرایی شدن فاز نخست سامانه شهروندسپاری از ابتدای سال ۱۴۰۰ کلیه گواهی‌های استعلام بانک و ادارات و آپارتمان‌های مسکونی که تفکیک اعیان شده‌اند و دارای پایانکار می‌باشند از طریق سامانه شهروندسپاری شهرداری شهرکرد و به صورت آنلاین صادر می‌شود.
وی افزود: شهروندان برای استفاده از این ظرفیت ابتدا باید در سامانه به آدرس http://esup.shahrekord.ir:۸۱/shahrvand/مراجعه و ثبت نام و پس از انجام عملیات ثبت نام نسبت به ثبت درخواست استعلام بانک و ادارات به صورت آنلاین اقدام و پس از طی مراحل مشخص شده گواهی پاسخ استعلام خود را به صورت الکترونیکی دریافت نمایند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: در مراحل مختلف صدور این گواهی‌ها، شهروندان با دریافت پیامک از روند پیشرفت درخواست خود آگاه می‌شوند.
بیگی ادامه داد: کلیه ادارات و بانک‌ها نیز می‌توانند با درج شماره درخواست یا کد امنیتی گواهی در سرویس تصدیق گواهی همین سامانه و یا با اسکن بارکد گواهی توسط اپلیکیشن تصدیق گواهی شهرداری شهرکرد از اصالت و جعلی نبودن گواهی اطمینان حاصل نمایند.
وی گفت: همچنین شهروندان محترم می‌توانند از طریق همین سامانه از خدماتی نظیر پیگیری درخواست‌های ثبت شده شهرسازی و آگاهی از روند انجام درخواست، سوابق پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه و پرداخت آنلاین عوارض نوسازی خود استفاده نمایند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ممکن است در روند انجام کار به دلیل عدم تطابق اطلاعات هویتی درخواست‌کننده با اطلاعات موجود در سامانه شهرسازی شهرداری و یا وجود نقص در مدارک نیاز به حضور جهت تکمیل مدارک باشد.

46

کد خبر 1496568

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین