درباره تاکتیک‌های استقلال صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ماشین سازی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2-0 تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در کنفرانس خبری پس از بازی حضور پیدا کرد. 

مجیدی در ابتدا گفت: روز اولی که مسئولیت استقلال را قبول کردم نکته‌ای را گفتم و آن هم این  بود که روی شخصیت بردن و تیم استقلال کار خواهم کرد. درباره تاکتیک‌های امروز اجازه دهید، صحبت نکنیم، چون در هر بازی تاکتیک آن بازی را داریم. در دیدار امروز به دلیل کیفیت زمین و وزش باد بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم. در بازی‌ها هر کسی از نظر بدنی آماده باشد، از وجودش استفاده خواهیم کرد.

سرمربی آبی ها در پایان گفت: همانطور که گفتم مهمترین نکته برای من، علاوه بر ساختن شخصیت تیمی، شخصیت بردن در استقلال نیز باید بیدار شود. سعی می‌کنم استقلال را به این نقطه برسانم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    1 1
    منم با حرفهای مجیدی موافقم باید روی شخصیت این تیم کار کرد واقعا شکستهای متوالی باعث شده حتی بعنوان تیم دوم ایران هم مطرح نباشد. این تیم واقعا شخصیت ندارد و تبریک به مربی تیم که صادقانه حرف زده برخلاف فکری که بازی به بازی منجر به تنزل شخصیت تیم شده و به صفر تنزل داده بود و تمام شکستهاشونو به جای رفع مشکل از این و اون میدونستم امیدوارم استقلال شخصیت تیم دوم پایتخت رو پیدا کنه.