درخواست هوادار استقلال از فکری: هر کسی به تیم عرق ندارد کنار بگذار و از هیچ چیز هم نترس

هواداران استقلال در گفت و گو با محمود فکری حمایتشان را از سرمربی تیم اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در محل تمرین این تیم به گفت و گو با محمود فکری پرداختند.

یکی از هواداران از سرمربی استقلال خواست تا تجمعات و اتفاقات را به حساب هواداران استقلال نگذارد و بیان کرد: قهرمان نشدیم سهمیه هم نگرفتیم فدای تک تک موهای شما، همه نگران هستند اما  شما عزیز ما هستید و ارزشتان از همه چیز برایمان بیشتر است. تجمعات دیروز را به حساب هواداران استقلال نگذارید. از شما خیلی معذرت می خواهیم.

فکری نیز در جواب عنوان کرد:‌ ما همه را دوست داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم موفق شود. 

این هوادار در ادامه دسته گلی را به سرمربی استقلال تقدیم کرد.

همچنین هوادار دیگری با حضور در محل تمرین امروز تیم استقلال خطاب به محمود فکری گفت: تیم را یکدل و یکدست کن، برای قهرمانی با خودت می‌رویم. ما همه پشت شما هستیم.

پس از این صحبت، هوادران حاضر به تشویق سرمربی استقلال با شعار فکری با تعصب پرداختند.

فکری در ادامه در پاسخ به انتقاد هواداران گفت: من هرچه بگویم می‌گویید مرغ بریان می خواهیم چلو کباب می خواهیم و... از اول فصل چقدر حمایت کردید؟ تیمی که با 5 تاکتیک بازی می کند هنرش را نشان می‌دهد. تا دیروز ما صدر جدول بودیم حالا می گویید چه نتیجه ای گرفتیم؟ چه می خواهید؟

سپس یکی از هواداران به انتقاد از تاکتیک استقلال در بازی‌های مقابل بازی سپاهان و سایپا پرداخت که فکری عنوان کرد: بارسلونا دیشب در زمین خودش چکار کرد؟ الان استقلال 10 سال است جام ندارد من مقصرم؟

یکی از هواداران گفت: یک ترکیب ثابت بگذارید. بازیکنان در زمین خوب کار نمی کنند.
در ادامه سرمربی استقلال از هوادار خواست تا 11 نفر اصلی بازی با سپاهان را نام ببرد و این هوادار نیز پس از شمردن بازیکنان اصلی عنوان کرد: مشکل نفرات نداریم مشکل این است که در هر بازی یک تاکتیک متفاوت داریم.
فکری پاسخ داد: شما می گویید ترکیب اشکال دارد! من نمی فهمم!

 هوادار دیگری خطاب به سرمربی استقلال گفت: هرکسی به استقلال عرق ندارد را کنار بگذار. از هیچ چیزی هم نترس. اسم فوتبال بازی نمی‌کند. بازیکن از امیدها در ترکیب تیم بگذار، از یکسری بهتر هستند. یکسری با تیم نیستند،  در زمین معلوم است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازیار IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    12 3
    بزرگترین شانس محمود فکری بودن کرونا بود که درب های استادیومو به روی هوادار واقعی استقلال بست #اخراج_فکری
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    9 6
    استقلال ده سال است جام ندارد مشکل فکری است؟ یه کم فکر کن! ده ساله استقلال دیگه تیم دوم ایران هم نیست. چرا سرتون رو کردید توی برف؟ حالا با یه آیینه و قرمزته که تیم دوم نمیشید که هوای قهرمانی به سرتون بزنه. کمی واقع بین باشید. خودتونو با پرسپولیس و سپاهان و تراکتور مقایسه نکنید. تیم شخصیت قهرمانی نداره. مشکل فکری نیست. نه. نه مشکل فکری نیست. مغزها را باید شست...
  • JP ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    13 2
    مثل ورویا غفوری که قراردادش را چهار برابر کرد