۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
صفا آقاجانی: کرونا همه چیز را از ما گرفت

میزان نوشت: صفا آقاجانی گفت: به واقع آرزو دارم که در سال جدید کرونا از بین برود، دلم برای کنار مردم بودن و بازیگری تنگ شده است، متاسفانه کرونا همه چیز را از ما گرفت و باعث شد همه تنها شویم، در خانه بمانیم و در اکثریت مشاغل ضررهای فراوانی بدهیم.

صفا آقاجانی پیرامون نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۰ و سال نو گفت: آرزو می‌کنم امسال برای تک تک مردم ایران سالی بهتر و شادتر باشد، سالی که گذشت سال فاجعه باری بود و هر روز شاهد آن بودیم که بیماری کرونا تعداد زیادی هموطنانمان را از ما می‌گیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «میگرن» در همین راستا ادامه داد: به واقع آرزو دارم که در سال جدید کرونا از بین برود، دلم برای کنار مردم بودن و بازیگری تنگ شده است، متاسفانه کرونا همه چیز را از ما گرفت و باعث شد همه تنها شویم، در خانه بمانیم و در اکثریت مشاغل ضررهای فراوانی بدهیم.

بازیگر فیلم «آبنبات چوبی» درباره کم کاری خود در عرصه سینما اضافه کرد: بعد از آبنبات چوبی متاسفانه هیچ کاری را در سینما نداشتم. فکر می‌کنم سینمای ایران تبدیل به خاله بازی شده و من طبیعتاً در این بازی نیستم و اگر نه چندین کار را روی پرده داشتم.

وی در همین رابطه ادامه داد: در سینمای امروز اگر نقشی نوشته می‌شود حاضرند بازیگران خارجی و بازیگرانی که خارج از ایران زندگی می‌کند را برای ایفای نقش می‌آورند، اما آن را به بازیگران ایرانی نمی‌دهند. نمیدانم، اما آیا واقعاً بازیگران توانمندی در کشور نداریم که کارگردانان به دنبال بازیگران غیر ایرانی می‌روند.

بازیگر فیلم «دو عروس» با اشاره به تاثیر فضای مجازی در انتخاب بازیگر تصریح کرد: این روزها فعالیت در فضای مجازی و داشتن فالوور زیاد در فضای مجازی به یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب بازیگر مبدل شده است. این وضعیت در حدی پیش رفته که بسیاری از بازیگران فالوور غیرواقعی می‌خرند تا بتوانند نقشی در سینما داشته باشند.

آقاجانی وضعیت روز سینما را ناامید کننده خواند و خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم نه تنها برای من بلکه برای سینمای ما اتفاق متفاوتی در آینده بیفتد، زیرا سرمایه‌های مشکوک در سینما همچنان در جریان است و بازیگران از طریق روابط مشکوک انتخاب می‌شوند. متاسفانه این مشکلات به شدت در حال افزایش است و هیچکس هم برای حل آن فکری نکرده است. به همین دلیل امیدی به سینما نیست.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =