علیخانی، موفق‌تر از مدیری در اجرای «دورهمی»!

تلویزیون برای تحویل سال ۱۴۰۰، ویژه‌برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته بود که جدا از شباهت‌هایی که به‌هم داشتند، بازهم سراغ کلیشه‌های همیشگی رفته بودند و تازگی و خلاقیت در آن‌ها کم‌تر به چشم می‌خورد.

مهسا بهادری: هر سال با نزدیک شدن به لحظات سال تحویل، صدا و سیما، ویژه برنامه‌هایی را از تلویزیون پخش می‌کند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به نظر می‌رسد تلویزیون نتوانسته آن‌طور که باید و شاید، نظر مخاطبان را به خودش جلب کند و هرسال یک روند تکراری را دنبال می‌کند.

برنامه‌های تلویزیونی هرسال، طبق یک روال همیشگی‌ تعدادی سلبریتی و هنرمند را به برنامه دعوت می‌کنند و خانم و آقای مجری که بنا به میل تهیه‌کنندگان، ممکن است از بازیگران یا خوانندگان کشورمان باشند، با او به گفت‌وگو می‌نشینند. البته معلوم نیست رقابت شبکه‌ها در آوردنِ مهمانان تکراری از کجا نشأت می‌گیرد؟ اما چیزی که کاملا مشخص است، این است که تا کنون و پس از گذشت چند سال تلویزیون دیگر نتوانسته خلاقیت خاصی برای جذب مخاطب به خرج دهد.

«فرمول یک» و برنامه تکراری علی ضیا

 دیروز و در برنامه سال تحویل علی ضیا، دکور «فرمول یک»، سعی داشت کمی متفاوت‌تر از دکورهای مرسوم تلویزیون باشد؛ دکوری که بدون هیچ ابداع تازه و ویژه‌ای روی آنتن رفت تا بحث زباله پلاستیکی و بازیافت آن را به مخاطبان یادآوری کند. یک میز بزرگ که جلوی آن با بطری‌های رنگی طراحی شده بود، در ویژه‌برنامه «فرمول یک» به چشم می‌خورد که پیش از این در «خندوانه» شبیه آن را دیده بودیم، نحوه اجرای برنامه‌ و میزبانی از مخاطبین هم مانند هر سال روال تکراری خود را پشت سر گذاشت؛ یک‌طرف میز علی ضیا و طرف دیگر مهمان برنامه ایستاده بود. در پخش آیتم‌ها اما کمی خلاقیت و نوآوری به چشم می‌خورد اما نه آن‌قدری که «فرمول یک» علی ضیا رو تبدیل به یک برنامه خاص و متفاوت کند.

«فرمول ۱۴۰۰» یکی از آیتم‌های نوستالژیک برنامه بود که در آن خوانندگانی، چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی، آهنگ‌های قدیمی‌شان را در فضایی بازسازی شده خواندند. «فرمول کمدی» که یکی دیگر از آیتم‌های دوره جدید «فرمول یک» به حساب می‌آمد، با حضور کمدین‌ها، فضای شادی برای مخاطبان رقم زد. فریبا نادری، محمد نادری و سیما تیرانداز نیز از چهره‌هایی بودند که استندآپ کمدی اجرا ‌کردند.

علیخانی، موفق‌تر از مدیری در اجرای «دورهمی»!

موسیقی، برگ برنده «صبح فروردین»

چند مجری ثابت و مشخص برای اجرا در ویژه برنامه‌های نوروز وجود دارند که انگار هیچ وقت قرار نیست تغییر کنند. سالهاست که به طور پیش فرض و بدون این‌که کنداکتور پخش برنامه‌های تلویزیونی را ببینیم، می‌دانیم که نام علی ضیا، احسان علیخانی و محمد سلوکی ممکن است در یکی از شبکه‌ها به چشم بخورد.

در ویژه برنامه نوروز «صبح فروردین» که از شبکه دو سیما پخش شد، محمد سلوکی و نجمه جودکی مسئولیت اجرای برنامه را برعهده داشتند؛ برنامه‌ای که با حضور محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، مرجانه گلچین و محمد علیزاده شکل گرفته بود. اما شاید بهتر باشد به این مورد هم اشاره کنیم که برخی از مهمان‌ها آن‌قدر در برنامه‌های متعدد حضور داشته‌اند، که حرف تازه کم‌تری برای گفتن دارند. 

موضوع مهم‌تری که نه تنها در «برنامه صبح فروردین» بلکه همه ویژه برنامه‌های زنده نوروزی به چشم می‌آمد، یکی بودن حرف‌ها، دکور برنامه و حتی نحوه ورد مهمان و اجرا است که شاید اگر کمی خلاقیت وارد کار شود، مخاطبان بیشتری پای تلویزیون بنشینند.

تنها برگ برنده‌ برنامه «صبح فروردین»، مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت بود. همچنین بخشی از برنامه، اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آئین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان وافغانستان بود که به نظر می‌رسید تا حدی متفاوت ساخته شده است.

          در این‌باره بیشتر بخوانید:

          ◾️احسان علیخانی مجری «دورهمی‌» می‌شود؟

          ◾️ویژه برنامه «عصرجدید» برای تحویل سال نو

احسان علیخانی، پای ثابت شبکه سه

احسان علیخانی که هیچ وقت از رقابت ساخت ویژه‌برنامه نوروزی باز نمی‌ماند و سالیان سال است که به طور زنده از شبکه سه سیما، ویژه برنامه سال تحویل را اجرا می کند، امسال چند ویژه‌برنامه تدارک دیده و از دو روز مانده به عید، میهمان خانه‌ها بود. ۲۸ اسفند، اولین ویژه‌برنامه او بود که فینالیست‌های دومین فصل مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به همراه مربیان‌شان، مهمانان این برنامه تلویزیونی‌ شدند، البته فینالیست‌های محبوب سال گذشته «عصر جدید» هم به عنوان حامی، به کمک پنج فینالیست امسال آمدند.

۲۹ اسفند هم ویژه‌برنامه «عصر جدید» از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع شد و هشت ساعت ادامه یافت تا فصل دوم «عصر جدید»، با اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان برسد. اما روز عید یعنی ۳۰ اسفند هم، «عصر جدید» از حدود ساعت ۱۰ صبح، شروع سال جدید را جشن گرفت و با حضور چهره‌های سرشناسی چون علی نصیریان سال را تحویل کرد.

رضا صادقی جای محمد علیزاده

«نوروزترین نوروز»، ویژه‌برنامه‌ای که با حاشیه به مخاطب معرفی شد؛ حاشیه‌ای به نام امیرحسین صدیق و همسرش که در آستانه پخش، ترکیبِ‌ مجریان به‌طور ناگهانی تغییر کرد و البته مثلِ سال گذشته با شگفتانه‌ای همراه شد. سال گذشته محمد علیزاده و امسال هم رضا صادقی به آنتن شبکه پنج سیما رفتند. البته این برنامه، تنها ویژه سال تحویل نبود و از ۲۶ اسفند آغاز شده بود و تا ۱۳ فروردین‌ هم به صورت زنده ادامه خواهد داشت. 

علیخانی، جای مهران مدیری را گرفت

در سال‌های اخیر، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری پای ثابت برنامه‌های نوروزی بوده است، اما امسال از پخش «دورهمی» در ایام نوروز خبری نیست. قسمت پایانی فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که به طور ویژه طراحی شده بود، با حضور احسان علیخانی به عنوان مهمان، شنبه ۳۰ اسفند، هم‌زمان با تحویل سال نو روی آنتن رفت. در این ویژه برنامه، احسان علیخانی، مهمان برنامه بود که لحظاتی جای مجری نشست و از مهران مدیری سوال می‌پرسید و خنده را روی لبان مخاطب می‌آورد. این بخش از برنامه نشان داد که احسان علیخانی، در اجرای یک برنامه گفت‌وگو محور، از مهران مدیری بهتر عمل می‌کند.

علیخانی، موفق‌تر از مدیری در اجرای «دورهمی»!

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    51 22
    تیتر خلاف متن بود!من هم از مدیری مجری خوشم نمیلد ولی تیترتون ضایع بود
    • احمدی از استانداری IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      2 تا جوگیر بی سواد تاریخ مصرف گذشته با فک زدن های خسته کننده !
    • بیتا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      واقعا چطور میشه کسی از مدیری خوشش نیاد!!!!!
    • مهدی DE ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      10 5
      این کثافت کاری های رسانه ایی برای دیده شدنه
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      23 8
      یه بار تو خیابون سلام کردم به ایشون جواب سلامم را با اشاره و غرور داد با این که ۲۰ سال سنم از ایشون بیشتره !!! اونجا فهمیدم که اینا مردم فریب هستند و .....
    • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      8 9
      این دوتا چه ربطی به هم دارن علی خانی وراج ومدیری آقا....
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    شما برو یه سیاره دیگه، صد سال دیگه برگرد. بازم می بینی صدا و سیما همون برنامه های سابق رو داره. یه میز بزرگ، یه مجری با چند تا مهمون تکراری. ساز و دوقول موقع سال تحویل. ارتباط مستقیم با مشهد و قم.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      49 12
      ساز و دوقل؟
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    55 30
    سلام. ای بابا سرمون درد آوردید مگه خبر دیگه تو مملکت نیست فقط پایتخت و دو همی مدیری و علیخانی چه خبره؟ چه بدبختیه.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    75 36
    فقط مدیری، هنرمند و مردمی که درد و مشکلات ملت ایران را از برنامه های خوبش مثل دور همی و ...... بیان میکنه و انتقاد میکنه معلومه که مفت خورها با منافع شان جور نمیاد باید حذف بشه .....
  • 4549732997 IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    70 35
    بهترین وباشخصیت ترین وپرستیژترین مجری آقای مهران مدیری است کسی نمیتونه اونو از مردم وطرفداراش بگیره اونایی که از مدیری انتقاد الکی دارند مرض روانی دارند وخود کم بینی آخر مگر این مجری کم به فکر فرهنگیان وجامعه است
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    79 19
    علیخانی جای خود رادارد مگر همه باید برند یک جور برنامه بسازند آقای مدیری یک عمر ملت را خندانده وحتی بلد است فقط باحرف وشوخی مردم را شاد کند عاشقتیم مدیری باشخصیت
  • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    64 19
    مدیری تاتوان داشت مردم را شادکرد ومرد قاطعیت است مگربه خاطر قاطعیت جاشوبگیرند
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    1 7
    جواب اش
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    44 31
    چه تیتر مسخره ای علیخانی هیچ وقت به گرد اقای مدیری نمی رسه
  • Mehrdad IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    37 29
    احسان علیخانی به گرد پای مدیری نمیرسد ،مدیری تو دل مرد جادارد شما هم کمتر مدیری رو تخریب کنید
  • نظر دهنده IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    63 12
    هم احسان علیخانی وهم اقای مدیری عالی هستن
  • منم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    41 15
    تیتر کاملا چرتی بود با اینکه به احسان علیخانی احترام می ذارم اما مدیری یه چیز دیگس و هیچکس هم نمیتونه مثل مدیری یا جای مدیری باشه والسلام شد تمام
  • محمد علی حیدری IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    5 3
    خوب
  • منم دارم میگم IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    18 3
    هر دو تا شون خوبن ،ولی ....حالا بماند بازم ما بَدیم. درضمن خبر بی مفهومی تر از این ندیده بودم...
  • مریم IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    21 11
    احسان بسیار عالی است بهترین مجری شبکه 3 مدیری که قرارداد میلیاردی میبنده و کشور و نحس و نفرین شده میدونه هیچ کدومتون نوکر خودش نمیدونه حرف ک همه بلدن بزنن کارایی ک احسان واسه مردم کرده و همیشه دغدغه اش مردم و مشکلات دمش گرم ...
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      8 5
      با سلام اولندش هی چی نمیتونه جای آقای مدیری عزیز رو بگیره که سالهاست داره دل مردم رو با برنامه های و حرفاش و خلاصه همه چی شاد می‌کنه علیخانی هم جای خود دارد ولی یه لحظه پس وقتی مدیری تو موزه دورهمی همه چیز رو به فروش می‌داشت که به مستضعفان کمک کنه چرا کنی نبود تعریف کنه نه داداش هیچی به پای میدیری نمی‌رسه و هیچ وقت امکان نداره ما تا آخر طرفدار مدیری هستیم
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    24 6
    وقتی مدیری برنامه نداره دلتنگ میشیم.مدیری استثنائه.هیشکی اون نمیشه.اقای مدیری آقایی یه دونه ای
  • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    8 13
    اقای مدیری صادق بودن بهترینه به مجید صالحیم دروغ گفتید چون اصلان ازش خوشتون نمیاد واینم بگم من ادما رو درونشون رو میبینم خوشکل شما ادم حسودی هستین وهرکی یه جورایی ازتون بهتره ازش بدتون میاد منم اینطوریم ولی دروغ نگید منم از صالحی بدم میاد
  • یلدا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    14 14
    مسخره است علی خانی بخواهدجای مدیری رابگیره زیادی صداوسیماتحویلش میگیره علی خانی رافقط یه زبون چربی داره
  • ق IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    18 5
    مدیرئ.رقیب.نداره
  • M US ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    35 5
    هر دوشون فوق العاده هستن و نمیشه این دو نفر رو با هم مقایسه کرد هر دوشون کلی کار بر مردم کردن
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    12 3
    مدیری بانک بیان و صحبت هست دلنشین روک شوخ مردم دوست و همچنین آقای علیخانی بسیار مجری توانا جذاب خوشتیپ خوش چهره و دوست داشتنی هستن ما طرفدار جفت در سینما هستیم
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    7 11
    من شخصاحالم ازمهران مدیری بهم میخوره چون آدم خودفروخته ایه
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    3 3
    خسته نشدی بوقچی دولت درآینده جایی در کنار مردم نخواهی داشت از الان به فکر کاسه گدایی باش
  • صدرا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    11 11
    احسان علیخانی زیاد حرف میزنه آدمو خسته میکنه وهیچ وقت وهیچوقت نمیتونه جای آقای مدیری رو هم تو برنا وهم در دل مردم بگیره اصلا قابل مقایسه نیستند
    • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      6 3
      احسان علیخانی فوق العاده است چشم نداری ببینی برو بمیر
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      3 0
      آقای علیخانی بیشتر حرفایی که میزنه راجب کمک های مالی هستش که به مردم کشور کمک میکنه، نمیاد که از زندگی شخصیش حرف بزنه
  • ایرانی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    1 0
    به نام خدا سلام «سال نو مبارک» چرا نظر من و سانسور کردی مگر من به کسی‌ فحش دادم چرا حق وصداقت رو دور می‌اندازید ولی دروغگویی وخباثت رو ترویج میکنید اگر یه بار دیگه با عینک غیردودی به نظر من نگاه کنید حتما از سانسور آن در خودت خجالت می کشید درغیر این صورت توی ادمین با مهران مدیری دشمنی دارید و با منی که نمی شناسی دشمنی ذهنی داری! یا علی
  • سولماز. IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    3 0
    سلام. بازگشت مهران مدیری به برنامه های طنز ایرانی را تبریک میگویم. وی بازیگری مبتکر در خلق کردن و به نمایش کشاندن اثر لبخند بر لبها بوده و هست. اولین فردی بودند که برنامه طنز را در ایران استارت زدند. موفقیت شما در اجرا و کارگردانی برنامه ایرانی خوب را در تلویزیون ایران را دنبالگریم.موفق باشید.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    4 1
    سلام علیخانی شما چقدر خوبی استعداد یک سخنوری یک تحلیل یک بیا کاندید ریس جمهوری شو توانایی داری درجه من ومردم ری صددرصدر کشورمان نجات بده کسی نتوانست بیا
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    6 2
    احسان حرف نداره
  • .... IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    7 0
    ای کاش ، ای کااااااااش نویسنده این خبر و تیتر سر سوزن شعور داشت که نگه علیخانی بهتر از مدیریه، این دو هنرمند هر کدوم در جایگاه خودشون تک هستند ، آقای مدیری رسم میزبانی رو بجا آورد ، دوئل نداشت با کسی ک دنبال بهترین و بدترین باشیم، واقعا واسه این سطحی نگری و بی منطقی خبر گذاری هامون متاصفم. ب امید سالی خوب و ذهنی بازتر .....
  • مارپیچ IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    3 1
    واقا بهتر اجرا داشت...
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    2 0
    به جای این حرفا فکر شکم گشنمون باشیم. به قول معروف فکر نون باشید که خربزه آبه
  • ناشناس IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    3 3
    واقعا کیه که از مدیری خوشش نیاید
  • دلبر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    2 1
    خیلی خوب
  • سید IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    9 0
    با سلام احسان علیخانی کامل برنامشو دیدم تو دورهمی و اینو فهمیدم ک دایره لغت و واژگان و جمله بندی و اطلاعات عمومیش خیلی بالاتر از مدیری بود زیبا حرف میزد و خیلی مسلط بود اما مدیری تو جملات اختصاری و فی البداهه گویی در راستای طنز و خندوندن ملت رو دست نداره
    • ایرانی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      0 0
      به نام خدا سلام ثابت شد که حدس من درست است شما از صداقت فرار میکنید و از تحسین کسی مثل مهران مدیری ناراحتید آنکه خدا اورا بزرگ کند من وتو چکاره ایم که بتوانیم جلوی آن را بگیریم با سانسور مجدد دشمنی خود را ثابت کردید ! یا علی
  • ناسناس IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 1
    آقای مدیری عالی چیه محشر هستن
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 1
    عاشقتم مدیری بخدا
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 1
    هر کدوم از این دو بزرگوار جای خود رو دارند و در جای خود بسیار حرفه ای و عالی هستند و واقعا به مردم کشور کمک می‌کنند، مثال همین آقای علیخانی کسی هستن که به کودکان بی بضاعت، سیل زدگان، زلزله زدگان، ایتام، معلولین، استعدادهای کشور، بچه های مبتلا به سرطان و..... کمک کردند بدون هیچ چشم داشتی و یا حقوق اضافه! چند تا از این نوع هنرمندای مردمی داریم ما؟ دعای خیر خیلیا پشت ایشونه، و یا آقای مدیری که در برنامه از درد ملت میگن و با موزه دورهمی به مستضعفان کمک می‌کنند.. واقعا خیلی خوبه ما قدر این هنرمندان عزیز رو بدونیم! برعکس بعضی دیگر که فقط به دنبال جذب هوادار( از هر طریق و بی راهه ای) و یا مُد و حاشیه سازی و یا یاد دادن چرت و پرت به بچه های ما هستند
  • ایرانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    به نام خدا سلام بازم کامنت حاشیه‌ای ازمن رو منتشر کردیدودو کامنت اصلی من رو که واقعا نظر من در مورد آقایان مدیری وعلیخانی بود رو سانسور کردیدولی بدانید ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند! یا علی
  • ایرانی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    1 0
    به نام خدا سلام از 6 مورد کامنت غیر قابل انتشارتون 2تاش کامنت های منه لااقل کامنت های اعتراضی منو منتشر نکنید چون اینطوری بیشتر اذیت میشم چون هیچ دلیلی برای عدم انتشار 2 کامنت اصلی ارسالی خودم نمی بینم! یا علی
  • Eza GB ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    1 0
    کلا دوتا مجری حکومتی گذاشتن، مثل سایپا ایران خودرو، بیان بگن سایپاو ایران خودرو بهترین در ایران، مضحکه ست،این داستان یه روز تموم میشه
  • رحیم IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 0
    این حرف ها را فراموش کنید. کی موفق تر در حل مشکلات مر دم است. کمتر دروغ مبگه؟
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    به نام خدا سلام من اول 2کامنت ارسال کردم هر دوش رفت توسانسور در اعتراضی به سانسور4 کامنت ارسال کردم که هر 4 موردش منتشر شدکه هیچ تاثیری در رساندن نظر صادقانه ی من به مردم نداردولی کامنت 7 را هم دوباره ارسال کردم چون نظرم را مطرح کردم نه تنها منتشر نشد بلکه در قسمت عدم انتشار هم شمارش نشد اگر شما بعنوان ادمین واقعا از روی غرض ومرض نظری کاملا اخلاقی، عقلانی واقعی را منتشر نکردی من تورا نخواهم بخشید ودر روز قیامت یقه ات راخواهم گرفت چون کسی که حقیقتی را که هیچ بد اخلاقی در آن نیست کتمان کند در اصل به حقیقت وصداقت ظلم کرده است وقابل بخشش نیست!!! یا علی