عید نوروز است؛ شانس آوردی آقای اسکوچیچ!

در فهرست اسکوچیچ شاهد تلفیقی از بازیکنان لیگ برتری و لژیونرها هستیم و البته بازیکنانی که طبق معمول، اسکوچیچ آنها را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کند.

 با اعلام فهرست ۲۴ نفره فهرست تیم ملی ایران، طبعا نگاه همیشه منتقدگونه فوتبال ما با تردید به چند اسم دعوت شده یا نشده می نگرد و دراگان اسکوچیچ در معرض قضاوت قرار می‌گیرد.

فهرست‌های تیم ملی در تمام ادوار گذشته با اما و اگرهایی همراه بود و این قانون نانوشته‌ای است که نباید در برابرش مقاومت کرد؛ هر مربی وقتی در تیم ملی حضور دارد باید بداند فهرست‌های اعلامی او منتقدانی دارد اما اسکوچیچ این بار شانس آورد در تعطیلات نوروز و در شرایطی که حواس جامعه فوتبال کمتر به سمت این مسائل معطوف می‌شود، اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردو را اعلام کرد.

با این همه یک نکته را نباید از قلم انداخت؛ اسکوچیچ از زمانی که سرمربی تیم ملی شد به هر دلیلی که برای خودش یا ما محترم بود، حضوری بی‌وقفه در کشورمان داشت. اسکوچیچ برای سر و سامان دادن به تیمی که باید بسازد وقت گذاشت و رقابت‌های لیگ را از نزدیک زیرنظر گرفت؛ ضمن اینکه او چندین سال در فوتبال ما تیمداری کرده و شناخت نسبتا خوبی از همه بازیکنان حاضر در لیگ دارد.

در فهرست اسکوچیچ شاهد تلفیقی از بازیکنان لیگ برتری و لژیونرها هستیم و البته بازیکنانی که طبق معمول، اسکوچیچ آنها را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و وریا غفوری جایی در فهرست دراگان ندارند و او حتی حاضر به دعوت از حامد لک که جزو خوب‌های لیگ برتر در این فصل بوده نیست.

فهرست‌های تیم ملی همیشه نقص‌هایی از دیدگاه منتقدان داشته اما تکرار مکرارت است که بگوییم تصمیم‌گیرنده نهایی؛ سرمربی تیم ملی است. اسکوچیچ در حال حاضر این بازیکنان را می‌پسندد و از آنجا که او در فوتبال ما زندگی می‌کند و به وظایفش مسلط است، فعلا هیچ چاره‌ای نیست؛ باید با فرمان او جلو برویم و در انتظار بازی‌های مهم تیم ملی در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 1
    نمى دانم دليلش چيست، بعد از كى روش تيم ملى با اين مربى برايم خيلى دوست داشتنى نيست. با آن ارتباط برقرار نمى كنم.