حمایت پیشکسوت استقلال از نکونام: خودتان و اجدادتان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را نگرفتید!

بازیکن سابق استقلال با اشاره به حواشی اخیر گفت: متاسفانه حرف‌هایی مطرح می‌شود که خنده‌دار است. کسانی از نکونام خرده می‌گیرند که حتی خودشان و اجدادشان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را هم نگرفتید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی دوشنبه شب و بعد از پایان بازی استقلال و فولادخوزستان که با صدرنشینی دوباره آبی‌پوشان تهرانی همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به جواد نکونام و مجموعه باشگاه استقلال بابت این بُرد تبریک گفت چراکه دلاورانه می‌جنگند. استقلال در این مدت تنها بود و سئوال من این است چرا این انتقال دیر صورت گرفت و اگر زودتر انجام می‌شد، بُردهای بیشتری را کسب کرده بودیم.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: جام دست خودمان است، با هر نتیجه‌ای این تیم پیش هواداران قهرمان است. اما در مورد امشب باید بگویم من اشتباهی کردم و نباید وارد چمن می‌شدم اما چرا ناظر بازی دقیقه ۷۰ به مامور مستقر در ورزشگاه می‌گوید من را از روی سکوها بالاتر بفرستد؟ رفعتی آدم منصفی بوده اما در این شرایط بهتر است از تجارب خود بیشتر استفاده کند.

بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: من به باشگاه برنامه دادم اما برخی از اتفاقات دست من نیست. اگر لازم باشد کمک کنم، در خدمت دوستان خواهم بود اما من باشم یا نباشم، امیدوارم تیم‌های پایه عملکرد خوبی داشته باشند. در گذشته بازیکنان بسیاری از پایه‌های استقلال و آکادمی به تیم بزرگ آبی‌پوشان تهرانی معرفی شد و چرا باید برای جذب بازیکن، از سایر تیم‌های هزینه‌های گزافی را پرداخت کنیم؟‌

صادقی گفت: من از امیدهای استقلال به جام‌جهانی ۲۰۰۶ رفتم، باید به جوانان کمک کرد تا به تیم بزرگسالان تزریق شوند.

وی همچنین گفت: دوست ندارم وارد حاشیه شوم اما برخی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که طنز است. شمایی که از جواد نکونام خرده می‌گیرید و یا در مورد رنگ لباس او صحبت می‌کنید، یادتان نرود خودتان و اجدادتان بلیت ورزشگاه بارسلونا را هم نگرفتید.

وی ادامه داد: درخواست می‌کنم شبکه‌های خودتان را کنترل کنید، من از شما رسانه بیشتر دارم چراکه سال‌ها بازی کردم. جواد چند جام‌جهانی را تجربه کرده است و این حرف‌ها درست نیست.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =