سوال مهم روحانی از رئیس اورژانس درباره واکسن کرونای خارجی

روحانی گفت: دولت همیشه قدردان کادر درمان است چرا که می‌دانیم بار سنگینی بر دوش آنها است. پزشکی ما می‌تواند با کشورهای پیشرفت دنیا در منطقه و سطح جهان رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‌حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در ارتباط تصویری با تعدادی از مراکز درمانی کشور، از رییس اورژانس درباره وضعیت دریافت کنندگان واکسن پرسید: مردم که عمدتا هم از واکسن‌های خارجی استفاده کرده‌اند آیا درباره عارضه‌ این واکسن‌ها با اورژانس تماسی گرفته‌اند و در این باره گزارشی داده شده است که رییس سازمان اورژانس تهران گفت که تا اکنون چنین تماسی نداشته ایم.  


>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> روحانی: با فداکاری کادر درمان شمار جان‌باختگان کرونا دورقمی مانده است


روحانی افزود: از اورژانس تهران و سراسر کشور که در جاده‌ها و شهرهای مختلف و تهران به دلیل زحماتی که در طول سال کشیده است و به‌ویژه در ایام عید که مشکلات بیشتری خواهد داشت سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که ۱۴۰۰ را سال پایان کرونا برای مردم مقدر کرده باشد.

وی اضافه کرد: دولت همیشه قدردان کادر درمان است چرا که می‌دانیم بار سنگینی بر دوش آنها است. پزشکی ما می‌تواند با کشورهای پیشرفت دنیا در منطقه و سطح جهان رقابت کند. آنها از جان خود برای سلامت مردم مایع گذاشتند.  

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =