۰ نفر
۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

امروز می خواهیم یکی از پزشکان برتر در اینستاگرام در شهر رشت، که در حوزه تخصصی پزشکی متخصص زنان رشت فعال هستند آشنا شویم. میتوانیم نظرات و پست های ویدیویی و جالب درباره مسایل بهداشتی، جراحی های درمانی و زیبایی و درمانی ایشان را در صفحه شخصی اینستاگرام او آموزش ببینیم.

اول از همه بهتر است درباره تاریخچه اینستاگرام بدانیم، اینستاگرام یا اینستاگرَم (Instagram) شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را منتشر کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت هم‌رسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.
 سال ۲۰۱۴ نیز نسخه ویندوز موبایل برنامه اینستاگرام به صورت همگانی منتشر شد.

برای شناختن صفحه فعال در اینستاگرام به چند نکته باید توجه کنیم:
۱-میزان فعالیت و تاثیرگذاری مفید
۲-سطح مشارکت آنها در پیج از طریق تولید محتوا و رزومه موفق
از این دو مورد می توانیم صفحات اینستاگرام را ارزیابی کنیم.

یکی از پزشکان در رشته تخصص جراح زیبایی زنان که از کشور عزیزمان ایران و کشورهای خارجی شامل: ترکیه، آذربایجان و عراق دنبال کننده و مراجعه کننده دارد، و در اینستاگرام فعالیت می کند، خانم دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان است، که در ادامه مطلب، کمی درباره ایشان توضیح داده خواهد شد.

در ادامه مطلب شما با یکی از پزشکان زنان و زایمان فعال در اینستاگرام آشنا خواهید شد.

او از کودکی علاقه زیادی به پزشکی داشته است و معتقد بوده که باید متخصص و جراح زنان شود، در حال حاضر پس از طی مسیری طولانی و شبانه روزی تحصیلی و شغلی، با اخذ بورد تخصصی کشوری، در شهر رشت مطب دارد.
بدین ترتیب وی در کنار فعالیت در مطب و درمان بیماران، در صفحه اینستاگرام خود به تولید محتوای علمی و آموزشی می پردازد.

رده سنی دنبال کنندگان ایشان ۲۵ تا ۴۵ سال می باشد و درصد بالایی از مخاطبانش را خانم ها تشکیل می دهند. او در صفحه اینستاگرام خود، نکات مهم تخصصی پزشکی درباره (پیشگیری و درمان)، در رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی را با تولید محتوا، آموزش می دهد.

نفیسه مویدنیا


دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان در کنار پشتکار خود در حرفه تخصصی پزشکی، جراحی زنان و کلیه عمل های زیبایی زنان از جمله لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینورافی، کولپورافی، جراحی کلیتوریس، لابیاپلاستی، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و عمل های درمانی بوسیله لاپاراسکوپی را به نحو احسن انجام می دهند، و افراد مختلفی از اقصی نقاط کشور و خارج، برای درمان بیماری های زنان، نازایی و زیبایی به مطب ایشان در رشت مراجعه میکنند.

طبق بررسی های به عمل آمده همچنین از پزشکان جراح زنان برتر در اینستاگرام از لحاظ تولید محتوا و صداقت و خوش اخلاقی با مراجعین می باشند.

مشاوره انلاین

همچنین مشاوره انلاین در سایت ایشان به آدرس www.drmoaiiednia.com امکان پذیر است.

لازم به توضیح است، بسیاری از افراد برای پیدا کردن بهترین متخصص زنان رشت یا یافتن پاسخ ابهام‌ها و پرسش‌های خود درباره‌ی بیماری‌ها و نارسایی‌های زنان و زایمان، به اینترنت سر می‌زنند. با راه‌اندازی سایت دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی رشت، تلاش شده که منبعی مطمئن برای شما فراهم بیاورند تا بتوانید با خیال آسوده به اطلاعات صحیح دست پیدا کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن از دکتر مویدنیا جراح متخصص زنان و زایمان رشت نوبت بگیرید.

در وبسایت دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان و زایمان رشت، علاوه بر نوبت‌دهی و مشاوره‌ی آنلاین، می‌توانید به مجموعه‌ای از مقالات کاربردی در موضوعات زنان و زایمان دسترسی پیدا کنید. مقالات جدید براساس پرسش‌های شما تدوین می‌شود؛ بنابراین هر سوالی را که می‌خواهید از بهترین دکتر زنان و زایمان بپرسید، با ایشان مطرح کنید تا در مطالب بعدی به آن‌ها بپردازد. البته دقت کنید که بسیاری از پرسش‌هایی که یک متخصص و جراح زیبایی زنان با آن‌ها مواجه می‌شود، مشابه نیستند و بهترین مشاوره، با ویزیت پزشک میسر می‌شود.

در این سایت همچنین می‌توانید نظرات بیماران را ببینید که دکتر نفیسه مویدنیا را به عنوان بهترین جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی در رشت معرفی می‌کنند. دکتر مؤیدنیا به عنوان جراح و متخصص زیبایی رشت هم فعالیت می‌کنند و جراحی زیبایی واژن یا عمل لابیاپلاستی  در مطب و بهترین کلنیک های خصوصی زیبایی رشت انجام می‌دهند. چندین هزار جراحی موفق، حاصل تجربه و تخصصی است که طی سال‌ها پژوهش و فعالیت در حوزه‌ی جراحی زنان به دست آمده است. به اعتبار همین تجربه است که بسیاری از مراجعان، دکتر نفیسه مویدنیا را به عنوان بهترین جراح زنان و زایمان رشت می‌شناسند. اگر شرایط خاصی دارید و در فکر بارداری یا انجام جراحی زیبایی واژن هستید، نیاز به مراجعه به بهترین متخصص و جراح زنان رشت دارید. در این مورد حتما باید برای گرفتن نوبت اقدام کنید، تا به صورت حضوری ویزیت شوید و نظر تخصصی دکتر را بنا به شرایط خود دریافت کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان رشت

در صفحه‌ی اینستاگرام دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان رشت می‌توانید گزیده‌ای از سوالات پرتکرار در حوزه‌ی جراحی زنان و زایمان را ببینید. اگر به دنبال بهترین دکتر زنان رشت هستید یا قبلا توسط دکتر مؤیدنیا ویزیت شده‌اید، بهتر است به صفحه اینستاگرام سر بزنید و با دنبال کردن آن، اطلاعات بیشتری در مورد بیماری‌های زنان و نکات جراحی زیبایی لابیاپلاستی به دست آورید. در پیج اینستاگرام دکتر مویدنیا، متخصص زنان و زایمان رشت، سعی شده که همه‌ی پرسش‌ها، مراقبت‌ها و بیماری‌های مربوط به زنان، زایمان، نازایی و زیبایی ناحیه تناسلی را پوشش دهند. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از موضوعات در پست‌های اینستاگرام تشریح شده‌اند.

متخصص زنان رشت

امیدواریم با همراهی شما دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن بهترین دکتر زنان رشت وجود نداشته باشد.


پیج اینستاگرام دکتر نفیسه مویدنیا:
@drmoaiiednia

آدرس مطب دکتر نفیسه مویدنیا:
استان گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان آبان

تلفن نوبت دهی:

۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳

۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497910