انجام ۱۳۸ مورد بازدید از اماکن تجاری و گردشگری قشم درطول ۷ روز

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از از انجام ۱۳۸ مورد بازدید از اماکن تجاری، مناطق تفریحی و گردشگری و اسکله های جزیره قشم با هدف نظارت بر حسن انجام امور در این نقاط در طول هفت روز بین ۲۵ اسفند ۹۹ تا اول فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم حسین رفیعی با تاکید بر نقش اساسی این کمیته در ساماندهی و امنیت سفرهای درون و برون شهری گفت: درطول این هفت روز بیشترین بازدیدها در اولین روز سال جدید یعنی اول فروردین سال ۱۴۰۰ صورت گرفت.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه در این روز افزون بر ۴۱ مورد بازدید از اماکن تجاری و مناطق تفریحی و گردشگری و اسکله های جزیره قشم انجام شد، تصریح کرد: این بازدیدها بیشتر شامل نظارت بر امنیت سواحل، پارک ها و مناطق گردشگری، حفاظت از محل اسکان مسافران، نحوه خدمات دهی پلیس راه و راهور و نظم بخشیدن به صف خروجی خودروها از اسکله لافت بوده است.
به گفته وی بازدید از وضعیت امداد نجات بین راهی، نحوه کنترل تخلفات در نقاط حادثه خیز و وضعیت حفاظت و امنیت حمل و نقل دریایی نیز از دیگر موارد بازدید کارشناسان کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم دراولین روز سال جدید بود.
رفیعی تعداد بازدیدها را در سایر روزهای این هفت روز به ترتیب ۲۴ بازدید در ۲۸ اسفند، ۲۲ بازدید در ۲۵ اسفند، ۱۷ بازدید در ۲۹ اسفند، ۱۶ بازدید در ۲۷ اسفند، ۱۳ بازدید در ۲۶ اسفند و پنج مورد  بازدید صبح  روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: دو مورد بازدید ویژه از جزایر ناز و سه مورد بازدید از نحوه گشت زنی خودرویی نیز از جمله بازدیدهای روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ از سوی این کمیته بوده است.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اسکله های شهید ذاکری، لافت، هنگام و حرا را در زمره اسکله های مورد بازدید این کمیته در طول این هفت روز اعلام کرد و افزود: یکی از بازدیدهای روز ۲۸ اسفند۹۹ این کمیته بازدید از امنیت و حفاظت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم بوده  که توسط  کارشناسان این کمیته صورت گرفته است.  
حسین رفیعی با تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل نیروهای انتظامی، دریابانی، پلیس فرودگاه و پاسگاه بسیچ  با کارشناسان این کمیته در هنگام انجام این بازدیدها بر تاثیر مثبت این همکاری ها در ارتقاء کیفیت این بازدیدها تاکید کرد. 
 ستاد اجرایی خدمات سفر قشم متشکل از کمیته های «خدمات شهری و روستایی،« پشتیبانی و امور اجرایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «اسکان و رفاه»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها»، «خدمات حمل و نقل» و« بهداشت و سلامت» برای مدیریت سفرها به قشم منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا توسط سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.

انجام ۱۳۸ مورد بازدید از اماکن تجاری و گردشگری قشم درطول ۷ روز

انجام ۱۳۸ مورد بازدید از اماکن تجاری و گردشگری قشم درطول ۷ روز

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =